Unilever Saldejums - Brāķis/ Mājas Konfekte Gotiņa
Sveicināti lasītāji! Tika iegādāti 2 gab. Saldējumi mājas - konfekte gotiņa. Ēdot pirmo saldējumu, tika pamanīts, ka pildījums praktiski nav un ir tukšs vidus. Labi, gadījās... (Ražošanas brāķis)... Ar to pārsteigumi nebeidzās. Atverot otro saldējumu, situācija tāda pati, tukšs vidus. : ( mērs bija pils. Sazvanīju uzņēmumu (Unilever informatīvais atbalsta tālrunis – +371 802 00990), sūdzība tika pieņēmta. Teicās, ka tiks izskatīta pretenzija un sniegs atbildi. Pēc vairākām dienām zvans. Tika atzīta kļūda un teicās kaut kā simboliski kompensēs "rūgtuma sajūtu". Šis jautājums tika risināts vairāk kā mēnesi. Bet tā arī zvanītāja pazuda...: (... Kļūdas var gadīties jeb kuram. Jautājums, kā tās atrisina. Bet var nelikties ne zinis... Būs jau citi pircēji...:) uzskatu, ka uzņēmums ir nesmuki izdarījis. Solījis, solījis bet... Tikai solījis... Rūgtums palika. Var būt... Lai uzlabotu attieksmi pret patērētājiem, ir tomēr jāinformē citi cilvēki... Lai jums veicās!
Добавить комментарий