TV - Viasat
Pievienojos visaam sūdzībaam par VIASAT. Kaa var kraapt cilvēkus, zvanot, apsolot??? Piezvana VIASAT paarstaavji un piedaavaa savus paklapojumus septembrī, bet viņa pakalpojumus gaidaam vēl šodien.Ko var domaat par taadu firmu, ja pat VIASAT elementaari nevar uzstaadīt pieslēgumu trīs menešu laikaa?Kas būs taalaak? Lūdzu, neuzķeraties uz reklāmas trikiem :(
Комментарии (5)
Mes uzkeramies reklamai, solija abon.maksu 6 Ls ar sant. bet rekini nak 8.35 Ls.Tad vel pastavigi zvana, uzbaazas.
Xxx, Tev tos 6 latus ar santīmiem piedāva bez PVN. Tā visi dara.
Nifiga, tie 6 ar kapeikām ir tad, ja ir pieslēgta automātiskā rēķinu apmaksa, bet ja naf, tad ir jāmaksā par 1, 60 ls vairāk.
Man ar VIASAT arī bija problēma!
Šie zvana man un piedāvā pakalpojumu, es piekrītu. Mēnesi nogaidīju un nekā. Negaidīju ilgāk, bet pasūtīju Lattelekom interneta TV. Lattelekoms man pēc 2 dienām ar kurjerpastu atsūtīja visu aparatūru ko vajadzēja. Uzstādīju un par VIASAT aizmirsu.
Te mēneša beigās atnāk rēķins no VIASAT uz 67Ls. Zvanu šiem un jautāju, kā var būt rēķins, ja neesmu jūsu klients. Šie izbrīnīti! es šiem izstāstīju visu, šie atvainojās un teica, ka notikusi kļūda! Pēc nedēļas atkal atnāk rēķins ar jau prasību par rēķina apmaksu. Un tikai tad, kad pateicu, ka sūdzēšos patērētāju tiesību aizsardzības birojā, tad tikai šie mani lika mierā!
ĻOTI NEZOLĪDA KOMPĀNIJA!
Mēs arī gaidam jau 3 mēnešus.Vīram zvanīja darbiniece no VIASAT 3 vai 4 reizes, kamēr viņš nepiekrīta pieslēgt VIASAT TV. Joprojām gaidam. Šodien zvanīšu uz Baltcom.