Turisma agentura "Palm Travel" - Krapsanas darijumi
Gribu bridinat, neiesaistities darijumos ar turisma agenturam "Palm Travel".Ka ari galveno krapsanas darijumos iesaistito cilveku Dmitriju Fjodorovu.Braucam Jauno gadu svinet Roma, griezos agentura pec palidzibas rezervet viesnicu.Persona, ieprieks minetais Dmitrijs Fjodorovs, liek parsutit naudu uz vina konta, un 1 dienas laika pazino ka ir sazinajies ar viesnicu un nummurs ir rezervets.Pec menesa ierodamies Roma, nav ne rezerveta nummura un protams ne ari nauda.Viesnicai mans vards ir pilnigi svess.Zvanu Dmitrijam, kurs man saka ka ir notikusi kada kluda, un tulit to izlabosot.Pat nelikas parsteigts par notikuso un man neatvainojas par sagadatajam neertibam.Ta ari nauda netika parsutita un jau nakama diena pat jau neatbildeja uz telefona zvanu.Esiet uzmanigi darijumos ar "Palm Travel", un iesaku veikt visus darijumus pasiem personigi, neiesaistot tresas personas.
Комментарии (3)
полностью согласен, Дмитрий Фёдоров - мошенник и кидала. никогда не имейте с ним никаких дел! он является хозяином этой фирмы, и кидает не только клиентов, но и своих работников. кроме туризма он ещё занимается регистрацией доменов и хостингом. делается это так - берёт деньги, и ничего не делает.
фирм у него несколько - PALMTRAVEL.LV, FIRMA.LV, EUREG.LV, ARTSTYLE.LV.
зайдите на эти сайты - и держитесь от него подальше!
Cien. Sūdzības.lv mājaslapas apmeklētāji!
Pirmkārt, mūsu aģentūra publiski atvainojas par sagādātajām neērtībam.
Otrkārt, esmu pārliecināts - visi klienti saņēms savu iemaksāto naudu, ja vēl to nav saņēmuši. Mūsu uzņēmums šobrīd vairs neatrodas uz maksātnespējas robežas, situācija ir stabilizēta. Garantēju arī to, ka tiks izmaksāta kompensācija tiem klientiem, kuriem tiešām bija problēmas ar mūsu aģentūru (precīzāk teikšu - ar aģentūras Siguldas biroju, ka arī 1 problēma bija Kuldīgā).
Pieradot to, ka problēmas nav daudziem klientiem (vairākkārt mazāk neka tiek rakstīts sūdzībās) gribam publiski informēt, ka kopējais klientu skaits, kuriem bija problēmas ar pakalpojumu izmantošanu 2008. gada decembra beigās - 2009. gada janvārī ir 6 (pirms tam pusgadi nebija ne vienas problēmas). Savu situāciju īsumā Jūs atradīsiet šājā sarakstā:
- vīzas noformēšana (klients: Vera; ir vienošanos par naudas atmaksu - daļa no summas jau ir atmaksāta, tūvāko dienas laikā tiks segts parāds, nav publiski izvietota sūdzība)
- viesnīcas rezervēšana Romā (klients: Ieva; nav vienošanos par naudas atmaksu, ir publiski izvietota sūdzība, nevaram sazvanīt klienti jau 2. nedēļu)
- atcelts brauciens uz Ēģipti (klients: Sandra; ir vienošanos par naudas atmaksu - tūvāko dienas laikā tiks segts parāds, ir publiski izvietota sūdzība)
- atcelts brauciens uz Ēģipti (klients: Valm., ir vienošanos par naudas atmaksu, jau ir atmaksāta lielākā parāda summa; publiskas sūdzības nav).
- viesnīcas maiņa braucienam uz AAE (klients: Igors, tika atmaksāta starpība un 100Ls kompensācija)
- ilga dokumentu izsniegšana par rezervāciju uz Ēģipti caur Tez Tour, dokumenti tika izdoti tikai 2 dienas pirms izbraukšanas (klients brauca ceļojumā, viss kartībā)
Visas pārējas sūdzības nav patiesas un to parādīšanos šeit analīzēsim vēlāk, pēc atlikušo problēmu atrisināšanas (kopā - 4 problēmas, kuras atrodas atrisināšanas stadijā un tiks atrisinātas tūvākājā laikā).
Vēlreiz gribam ļoti atvainoties par neērtībam, mums tiešām ir ļoti nepatīkami zināt to, ka nebijam spējīgi pārvarēt apstākļus un izpildīt visas saistības līgumos noteiktā termiņā. Ceram uz sapratni un uz turpmāko sadarbību, ka arī darīsim visu lai pierādītu mūsu uzņēmuma spēju piedāvāt kvalitātīvus pakalpojumus.
Ar cieņu,
Palm Travel.
Tukša mūldēšana ir tiešām tas ar ko šis kantoris izceļās, pamatā tas ir sasitīts ar to, ka pašam Fjodorova "kungam" ir 18 gadi un nemazākā izpratne par tūrisma sfēru. CIenījamie apkrāptie klienti, personīgi aicinu Jūs vērsties attiecīgajās instancēs, un piedzīt naudu tādā veidā, savādāk viņi turpinās Jums stāstīt dažādas pasakas.