www.sudzibas.lv TSC Merķeļa ielā klientu apkalpošana!!!!!!

TSC Merķeļa ielā - klientu apkalpošana!!!!!!

Šodien (09.02.09.) sakarā ar telefona problēmu devos uz telekomunikāciju servisa centru MERĶEĻA IELĀ 21 TELE2 klientu apkalpošanas servisu, kur jau stāvost rindā varēju uzklausīt darbinieces NELAIPNO apkalpošanu, atļaujoties klientam pateikt "nemāciet kā man jāstrādā"! un, protams, arī pati saskāros ar šīs blondās, 40gadīgās kundzes nelaipno izturēšanos, kas, man dodoties prom, vēl pie visa atļāvās pateikt "smaidiet kamerā! '" un lieki piebilst, ka ar šādu klientu apkalpošanu tieši šajā MERĶEĻA IELAS SEVISĀ satapos jau 2x un ar šadu nelaipnu izturēšanos ir saskārusies arī mana draudzene! turpretīm aizejot uz Ģertrūdes ielu 37 attieksme bija pavisasm savādāka, mani laipni apkalpoja! Kā vispār ir iespējams, ka ša
di cilvēki srtrādā apkalpojošajā sērā!!! Nekad vairs neiešu uz šo servisu, šīs kundzes dēļ! viņa sabojāja visu servisa tēlu!!!

M

Комментарии (6)

B Baņkieris 09.02.2009

Jā! Arī man Merķeļa ielas servisa centrā(kaut gan es to nevaru nosaukt par servisa centru) ir bijušas problēmas un ļoti nelaipna apkalpošana! Rindas garas, strādā tikai 2-3 cilvēki, pārejie skraida! Ar klientu runā tā-it kā klients būtu vainīgs, ka atnāca pie viņiem!

Mamma 10.02.2009

Bitte letak, parej ar savu numuru uz Bitte.

N Norāduvirzienu 28.02.2009

Madara, ar šādām sūdzībām jāgriežas pie TSC vadības. Vienkāršākais variants, izmantojot TSC mājas lapā (www.tsc.lv) sadaļu "Jautājiet mums". Vai arī sūtot e-pastu uz mājas lapā norādīto adresi [slēpt]@tsc.lv).
Jūsu sāpes izkliegšana sūdzības.lv varbūt arī dos Jums morālu apmierinājumu, taču nekādi neietekmēs augstākminētā darbinieka darba kvalitāti.
Krīze ir beigusies un aiz durvīm ir gara rinda ar strādātgribētājiem.

N Norāduvirzienu 28.02.2009

Biju domājis krīzi ar darbaspēku :-)

T Trakais 01.03.2009

Es arī brīnos, Merķeļa 21 Tele2 apkalpošana ir augstā līmenī. Fakts, rindas pārāk garas, taču izturās pret klientu perfekti. Tiko nokāpu lejā, pret mani attiecas kā pret nevēlamu sūd.u... da nu naf!g... vairs remontēt nenesu, vienmēr (jau 3 x) eju ar jau gatavu prasījuma pieteikumu - kā defekts tā viņi augšā man samaina un paši nes lejā uz testēšanu vai nav ūdens. Būtu es Tele2 vadībā to pagraba pieņēmēju ar sūd!em samaisītu un patriektu!

I Ieva 27.06.2009

Es tur biju 3 reizes apkalpošana šausmīga.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы