TSC servisa centrs - Par servisa darbinieku nolaidību, izvairīšanās no atbildības un sabotāža
Labdien mans telefons Samsung Galaxy A9 ceļo turp atpakaļ P0Asamsung servisu ar vienu no problēmam patstāvīgi Izslēdzas pats kad viņam sagribas,un līdz trešajai reize kades atdevu telefonu tieši ar to pasu problēmu viņi man saka ka vairs viņu neremontesot jo atradusi uz ladetaja kontaktiem rusi, sanākta pirmas divas reizes viņi man remontēja to problēmu un ka pienāca treša reiza te viņi atrod rusi,bet problēma paliek tā pati viņš pastavīgi islēdzas tas bij pēc pirma remonta un otra kāpēc tad viņi neko neteica par rusi uz ladetaj kontakta, jo pēc trešās reizes ja viņi nesataisa man telefonu ir jādot jauns tapes es domāju tas ir samsung servisa nelietīgais gājiens ka izvairities no atbildības.
Комментарии (2)
“Rusi uz ladetaj kontakta” nozīmē to, ka ierīce ir bijusi aplieta?
Tad par ko ir sūdzēšanās?
Vispār strīdu kārtošanai ir noteikts process latvijā, vismaz ekspertīze ir taisīts vai tikai “tapes es domaju”?
divas reizes salabo un vel tapat slikti, tipiskais ...
Ja ir rusa tad to struntu neviens bezmaksas nelabos, vieta mistkastee(utilizet).