TSC autorizēts serviss - Slikts serviss, bojājums
Jau otro reizi bēdīga situācija ar šo servisu. Pirmajā reizē, kad nodevu telefonu uz ekrāna apdrošināšanas remontu, man telefons atnāca atpakaļ ar neejošu atbloķēšanas pogu, jo nebija kārtīgi salikuši kopā telefonu. Ok, gadās visādi, atdevu atpakaļ, salaboja, viss kārtībā, bet šoreiz sāpe lielāka. Kā, nu, sanāca, telefons otro reizi bija jāved uz remontu saistībā ar priekšējo stiklu. Šodien bites salonā dabūju atpakaļ savu telefonu, kuru gaidīju 3 nedēļas un te nu skatos, ka aizmugurējais korpuss ir sasists, kas nebija nododot telefonu. Kā var cilvēkam atdod sasistu telefonu, kur bojājumu ir radījuši servisa darbinieki? Un ja gadījās šāda situācija labojot telefonu, tad varbūt izlabot savu kļūdu vajag, nevis atdot cilvēkam telefonu ar sasistu aizmugurējo korpusu. Tagad jāgaida iesnieguma atbilde un atkal jāgaida līdz kas notiksies uz priekšu.
Un, jā, pirms došanas uz remontu es safotografēju telefonu savai drošībai, kur ir redzams, ka šādas plaisas nebija. Kā arī bites darbinieki apstiprināja to, ka šīs plaisā nebija nodošanas laikā, jo viņi visus telefona defektus atzīmē savā sistēmā.
Комментарии (3)
Nometa zemē un cerēja, ka nepamanīs uzreiz, tā ir, ka dažam labam rokas aug no pēcpuses.
Varbūt kāds var ieteikt risināju,kā pareizi tiesiskā ceļā to pagrīdes kantori kārtīgi paņemt pie dziesmas?
Es visvairāk šajā pasaulē nevaru ciest to,ka šādi krāpnieku kantori nav aizklapēti un turpina čakarēt cilvēkus.
Un pēc tik daudz sūdzībām neviens nav viņus tā kārtīgi izdrāzis?
Man pilnīgi bail par to kāds atnāks atpakaļ mans telefons... pietam vēl ticis aizsūtīts uz ''augstāka līmeņa servisu'' Čehijā...
Redzu ka sūdzības gandrīz gadu vecas, bet izskatāska nekas nav mainījies.