Triatel - Krāpšanās, necieņa un terors.
Jau ilgu laiku man neļauj mierīgi dzīvo „Triatel” kompānija. Esmu izmisumā un nezinu, ko darīt, lai viņi liktu man mieru.
Viss sākās ar to, ka 2010. gada februārī draugs man uzdāvināja „Triatel”modēmu. Viņš iegādājās to veikalā „Ananāss” Balvos. Viņš noslēdza līgumu uz gadu un samaksāja par modēmu 50ls – pusi no tā summas. Līgumā bija teikts, ka no pakalpojuma nedrīkstēs atteikties 1 gadu. Veikalā piedāvāja modēmu par brīvu, bet tad līgums būtu uz 2 gadiem. Viņš izvēlējās kompromisa variantu. Pirmo pusgadu modēms darbojās, tiesa gan, internets bija lēns un reizēm slēdzās nost, kad biju Baltinavas novadā. Par to tiku informējusi „Triatel” operatori, tomēr nekādu uzlabojumu nebija. Samierinājos ar tādu interneta ātrumu, kāds bija. Mēnesī maksāju 19ls. Pēc pus gada ar modēmu sākās problēmas – internets bieži slēdzās nost. Domāju, ka vaina ir kabelī un nopirku jaunu, tomēr problēmas nepazuda. Devos uz veikalu, kurā bija pirkts modēms. Tur apgalvoja, ka problēma ir datorā, - lai es eju uz veikalu, kurā pirku datoru un runāju ar viņiem. Tomēr problēma nebija vis manā datorā. Es devos atkal uz veikalu „Ananāss” un mani atkal pasūtīja, turpinot apgalvot, ka problēma nav modēmā. Kad es tur ierados 3. reizi, viņi paskatījās papīros, secināja, ka garantijas laiks ir beidzies un atzina, - jā, modēms tiešām ir salūzis, bet viņi tos neremontē! Viņi pateica, lai es braucu uz Rīgu, meklēju „Triatel” apkalpošanas centru un laboju modēmu par savu naudu. Es pateicu, ka neesmu tik bagāta, lai maksātu 16ls par ceļu + remotu utt. Viņi atteica, ka tā ir mana problēma, lai daru, ko gribu. Tajā pat laikā veikalā ar identisku sūdzību vērsās vēl viens „Triatel” klients, kurš arī tika laipni pasūtīts piecas mājas tālāk. Apstaigāju citus veikalus un datoru centrus, - nekur modemus nelabo, man teica, ka tas ir jādara tiem, kuri tos izplata. Tā, kā noteiktais gads jau bija pagājis, es nolēmu no „Triatel” pakalpojumiem atteikties. Problēmas ar modēmu man jau bija vairākus mēnešus bojājušas nervus + izplatītāju „brīnišķīgā” attieksme. Es vairākas reizes mēģināju sazināties ar „Triatel” operatoriem pa mobilo, tas neizdevās. Zvanot uz 1 no dotajiem telefoniem visu laiku rāda aizņemtu numuru. Zvanot uz otru numuru, visu laiku skan mūzika! Raktīju viņiem arī no lapas „Mans Triatel” – nekādas reakcijas! Samaksāju par 2011. gada aprīli, kaut gan internetu tik pat kā nebiju lietojusi un sāku meklēt citu interneta pieslēgumu. Drīz vien man atsūtīja rēķinu par maiju – jāmaksā mēnesis uz priekšu. Nolēmu to neapmaksāt, - par ko gan, ja modēms nedarbojas?! Kad viņi nesaņēma gaidīto summu, piezvanīja paši. Es izstāstīju, kas par problēmu. Viņi solījās atsūtīt man meistaru un saremontēt modēmu bez maksas, solījās arī samazināt maksu par intenetu no 19ls līdz 15ls. Tiesa gan, es jau iepriekš viņiem biju rakstījusi, ka vēlos pāriet uz lētāku tarifu plānu, bet šo manu lūgumu viņi ignorēja un apgalvoja, ka manu vēstuli neesot saņēmuši. Operators mudināja mani steidzīgi apmaksāt rēķinu, solot, ka tad viss būs kārtībā. Es teicu, ka vispirms, lai viņi salabo modēmu. Viņi solījās to visu nokārtot tuvākajās dienās – piekdien viņi man piezvanīs, mēs visu sarunāsim utt. Viņi man nepiezvanīja ne piekdien, ne tuvāko mēnešu laikā. Pašai viņus sazvanīt neizdevās. Rēķinu es neapmaksāju, - par ko gan?! Es iegādājos LMT modēmu, - daudz lētāks un kvalitātīvāks interneta pakalpojums. Turklāt, ja rodas problēmas, LMT var sazvanīt jeb kurā diennakts laikā, kur savus padomus neliedz laipni operatori.
Jūnija sākumā „Triatl” atsūtīja jaunu rēķinu – tagad jau par 2 mēnešiem! Ilgi nebija jāgaida parādu piedzinēji, kas pieprasīja samaksāt gan par 2 mēnešiem, kuru laikā Triatel internets nebija lietots, gan paildus soda naudu. Viņi draudēja, - ja nesamaksāsim, piedzīs vēl lielāku summu. Es gribēju jau tad vērsties tiesā, taču mans draugs, nolēma samaksāt, cerībā, ka tad viss šis murgs beigsies. Modēmu viņš pirka uz sava vārda. Samaksājām. Uzrakstīju viņiem mājaslapā „Mans Triatel”, ka viss ir samaksāts, lieciet mūs mierā, mums nav vajadzīgi jūsu pakalojumi! Mēs mēģinājām viņus sazvanīt, taču nesekmīgi. Domājām, ka problēma ir atrisināta. Taču, kur nu! Kad atvēru savu pastakasti, no šoka apstulbu, man sāka trīcēt rokas un kājas – man ir pienācis jauns rēķins par intenetu, kuru nelietoju! Jāsamaksā par 2 mēnešiem – par jūliju un augustu! Kopš maija beigām es lietoju LMT internetu un neesmu pat pieskārusies Triatel lūznim. Protams, papīros ir redzams, ka internets nav ne reizi pieslēgts un lietosts. Par ko gan man ir jāmaksā?! Ko gan, lai es daru?! Kad pastāstīju par jauno rēķinu draugam, mēs sastrīdējāmies. No stresa man kļuva slikti ar veselību – sākās šausmīgas sāpes sprandā un viena roka kļuva kā paralizēta. Vai tiešām tagad visu mūžu mums būs jāmaksā par internetu, kuru nelietojam?! Vai visu mūžu mūs vajās parādu piedzinēji, lai atņemtu sūri grūti sapelnīto naudu?! Vai viņu dēļ mums būs jākļūst par bomžiem?! Ļoti lūdzu palīdzēt!!! Kas man ir jādara, lai vērstos pret viņiem tiesā?! Galu galā man ir tiesības piedzīt no viņiem kompensāciju par morālo kaitējumu, krāpšanos un necilvēcisko attieksmi!
Tikko beidzot izdevās sazvanīt „Triatel” operatoru. Viņš pateica, ka summa būs jānomaksā un viņiem ir pie vienas vietas mūsu vēstules un zvani. Mēs varot vienīgi sūtīt pa faksu atteikumu, tad viņi turpmāk nesūtīšot rēķinus. Es neticu, ka tam būs kāda jēga un nevēlos maksāt par internetu, kuru nelietoju! Jau tā jūtos apkrāpta un izmantota. Kāpēc gan viņi mūs par tādu iespēju neinformēja agrāk un neatbildēja uz zvaniem un vēstulēm?!
Комментарии (7)
griezies PTAC Rīgā, jeb Patērētāju aizsardzības centrs. Mājas lapu atradīsi pati un pa telefonu tur var saņemt mutisku bezmaksas konsultāciju. Lai veicas, tos kretīnus piežmiegt !
Labdien, Līga!
Man, kā Triatel klientu apkalpošanas nodaļas vadītājam, ir patiesi sāpīgi lasīt Jūsu rakstīto, bet es apsolu personīgi nākošās nedēļas laikā šo problēma atrisināt. Iespējams, mēs esam pieļāvuši kādu kļūdu Jūsu apkalpošanā, bet esmu pārliecināts, ka visu mēs varam atrisināt mierīgā ceļā.
Lūgums Jums atsūtīt man uz norādīto e-pastu Jūsu kontakttelefonu un personas vārdu, uzvārdu, uz kā ir noslēgts Triatel pakalpojuma līgums, lai es varētu atrast ienākošās sarunas un izpētīt situāciju, pirms ar Jums sazinos.
Ar cieņu,
Kristaps Priekulis
es abonēju laikrakstu, bet no pastkastes to neizņēmu. līgumu nelasīšu, slinkums. nemaksāšu.
Jūsu vietā grieztos tiesā un piedzītu visus zaudējumus no TRIATEL, par kuriem no Jums tika iekasēta samaksa, bet pakalpojumu Jūs neesat saņēmuši + morālo kaitējumu.
Sākumā ieteiktu pārrunu ceļā ar viņiem vienoties par kompensāciju, ja rezultts negatīvs - jāveršas PTAC un tiesā.
Lasīt nemāku, domāt slinkums uz tehnisko pālīdzības dienestu zvanīt nav laika un risināt savas problēmas arī negribu, bet visi apkārt ir vainīgi. Tā ir tipiska latviešu pozīcija.
nevienam neiesaku sasaistiities ar TRIATEL, interneta kvalitāte ļoti slikta un atsakoties no viņu pakalpojumiem dabūsiet samaksāt mistiskus rēķinus, skaisti jau vienmēr publiski klienu apkalpotājs Priekulis runā un raksta, bet konkrēti realitātē ir viena atbilde -jūs esat mums parādā...
Tālāk no TRIATEL!