Triatel - cilvēku naturāla čakarēšana
Saskāros ar Triatel darbinieku PILNĪGU nekompotenci.! Mūsu klientam bija objektā jāierīko videonovērošana caur internetu. Objekta atrašanā vietā vienīgais variants ir Triatel internets. Klients aizgāja uz klientu apkalpošanas centru un izstāstīja ka nepieciešams iespējami atrāks internets ar iespēju pieslēgties video iekārtai no ārzemēm, tātad nepieciešama ārējā-fiksētā IP adrese. Noslēdza līgumu par bezlimita internetu ap 18 ls/mēn. Klients aizbrauca uz ārzemēm. Pēc iekārtu uzstādīšanas sapratām, ka iekārtām nevar pieslēgties no ārpuses, jo nav šīs iepriekš minētās IP adreses. Pec daudzu reižu zvanīšanas uz Triatel INFO operatori nespēja saprasto ko no viņiem vēlamies, vieni teica ka tā ir mainīgā - ārējā IP adrese, cita atkal ka tā vispār nav IP adrese utt. Zvanījām vairākas reizes, lai nomainītos operators. Pilnīga nekompotence. Beigās izdevās noskaidrot, ka jāraksta iesniegums par fiksētās IP adreses piešķiršanu (līguma nummurs un veids jau bija pārbāudīts) un tā tikšot pieškirta divu dienu laikā un atrāk tas nav iespējams. Gaidam 2 dienas, atnāk e-pasts ka šim pieslēgumam nav iespējams pieslēgts fiksēto adresi, bez paskaidrojumiem. (It kā atrāk neredzēja kāds pieslēguma veids ie klientam). Zvanam atkal uz Triatelu, operators saka: "Kā ta Jūs nezinājat ka šim nevar pieslēgt fiksēto IP??" Pilnīgs absurds. Tagad esot jāraksta vēlviens iesniegums ar vēlmi mainīt tarifa plānu un pieslēgt to adresi. Viss jau it kā būtu labi, bet.... tarifa plānu viņi varot tikai nomainīt 1 datumā... tas nozīmē ka jāgaida 2 nedēļas līdz mēneša beigām. Tarifu pārrēķinu kompānija nespējot veikt! Neko palīdzēt nevarot, paši esam vainīgi ka nezinājām... .
Katrā ziņā neiesaku sadarboties ar šo kompāniju, darbinieki ir nekompotenti un nelaipni ar nevēlēšanos palīdzēt klientam.
Nezinu priekš kam tiek veikts telefonsarunu ieraksts klientu apkalpošanas kvalitātei!
Veiksmīgi :)
Комментарии (9)
Cien. Smiiknja! Tev laikam ir liikas acis, jo ja kartigi izlasitu tekstu, tad saprastu ka bija nepieciesama areja IP adrese, vienalga vai ta butu dinamiska vai statiska! Izlasi uzmanigak pirms ktitize citus! Nesalidzini Triatela sistemu ar Lattelekom, viniem ta nav. Tas nekas, ka vini izmanto Lattelekom adresu apgabalu. Areja adrese Triatelam ir papildus maksas pakalpojums, kuru iespejams pieslegt tikai vienam tarifam.., viniem tadu dinamisko vispar nav!
Vecīt.. runa ir jau par to ka Triatel personāls no tā neko nesaprot no tā! Klientam arī nav jāsaprot. Tapēc arī rakstu.
Arējo IP adresi klientam nodošu kad tā būs pēc 1 datuma zināma.
Var jau piesieties arī kokam ;) Peace!
tā pati problēma jau ir gandriiz visām firmām, paraksti tik liigumu un pēctam izrādās ka pakalpojumu nemaz nevar kvalitatiivi saņemt, interneta lietotāji nevar zināt, ko firma spēj un ko ne, cilvēki paļaujas, jajau liigumu piedāvā, tātad spēj nodrošināt, bet izrādās triatel ir viens no tiem kurš cenšas tik lai paraksta liigumu, bet atteikties būs ļooti problemātiski
triatels ir mesls!Es domaju sudīgaka internet sniedzejs latvijā.
triatels neko par interneta kvalitāti nesatraucās, ja piezvana un pasaka ka internets slikts, tad šie uzreiz piedāvā pirkt jaunu antenu, dārgu jaunu modēmu..., vienkārši kačā no klientiem naudu nekaunīgi, nesaistieties ar triatel, to pašu uz pus lētāku piedāvā LMT
TRIATEL ir konkrēts mēsl...
Sākot ar nekompitento servisu, kur meitene prot kā tikai pateikt kur pārbaudīt 3 reizes ātrumu un ziņas nodot tālāk...
Tālāk informācija aiziet līdz "nezin kam" un rezultāts pēc 2-3 dienam - Jums jānopērk antena, bet problēmā jau nav tikai antenā!!! TRIATEL palielina bāzes staciju skaitu, bet piesaistot jaunus klientu viņi neinvestē esošo bāzes staciju jaudas palielināšana, tur arī visas problēmas ar interneta ātrumu un stabilitāti.
TRIATELS reklamējas ka nodorošina internetu pa visu Latviju, bet kādā kvalitātē? Vai to vispār var saukt par internetu? Vai tādu internetu ir iespējams lietot?
Triatel vai Jums rūp Jūsu esošie klienti? Kuri vēl nav aizmukuši pie LMT vai citiem operatoriem!
Man pēdējie 2 gadi ar TRIATEL ir vienas vienīgas problēmas, internets ir kaut cik lietojams no rītiem un vēlu vakaros, kad pārējie TRIATEL klienti to neizmanto vai visi jau gūļ. Kad tiek intensīvi izmantots lietotājs tiek automātiski atvienots, jo laikām aparatūrai ir pārslodze.
Vai interneta ātrums 0.2 Mbit/sec 21 gadsimtā ir normāli??? Interneta ātrums naktī ap 1 Mbit/sec
Vienmēr kad ir problēma, tiek meklēts "kaut kas", klienta lauciņā, bet nekad netiek atzīta sava vaina!
Pa vairākiem gadiem pieteiktas problēmas - risina tikai ofisa "žurkas", reālu speciālistu, luri atbrauc pie klienta un izpēta problēmu, izmēra signāla stiprumu - viņiem NAV!!!
Kad tika noslēgts līgums ar TRIATEL interneta ātrums bija kaut ciešams, citu operatoru interneta ātrums un cenas bija ārpus konkurences.
Bet uz doto brīdi tiek meklēti citi varianti.
Tāpēc neiekrītiet uz viņu reklāmas un akcijām, reāli nodrošināt kvalitatīvu kaut cik normālu internetu TRIATEL nespēj.
Viņiem galvenais noslēgt līgumu un piesaistīt klientu, par to menedžeri nopelna savu algu, a tālāk po...
UZMANIES no TRIATEL!!!
AS Telekom Baltija,
Biķernieku iela 18, Rīga, LV-1039,
Reģ.Nr. LV40003454545,
tālr. 67870123, [slēpt]@triatel.lv
Šajā uznēmumā serivss, kas sniegts no darbinieku puses maigi izsakoties ir šausmīgs - darbinieki nav pretīmnākoši ( domāju pēc tam kad līgums ir noslēgts, jo līdz līguma noslēgšanas brīdim visi ir tik laipni...) un to attieksme pret klientiem ir tiešām neapskaužama, - ari pakalpojumu kvalitāte ir stipri klibojoša. Iesaku visiem turēties talāk no šī čakarētāju kaktu kantora.
AS Telekom Baltija,
Biķernieku iela 18, Rīga, LV-1039,
Reģ.Nr. LV40003454545,
tālr. 67870123, [slēpt]@triatel.lv
Jā, es ar esmu saskāries ar šīs firmas "kolosālajiem" servisa pakalpojumiem... Neiesaku nevienam
TRIATEL vēl gandrīz palikuši akmens laikmetā!!!
Kad pārējie modernizē un iegulda līdzekļus pakalpojuma uzlabošanai, TRIATEL meklē tikai jaunus klientus, "Līgumus" un lauķiem rāda "Plikās meitenes".
Mēģina no nekā izspiest pēdējo, interneta kvalitāte vienkārši briesmīga.
Serviss 0!
Ja internets nedarbosies piedāvā iegādāties antenu, jaunu iekārtu, bet kad pēc ta visa izmaiņas arī nav un vairs jau nav ko vēl iesmērēt - tad piedāvā pagaidīt pāris gadus, kad tiks modernizētas iekārtas.
Jauniem klientiem padoms - ja negribat būt ķīlnieki 2 gadus, tad šo kantori ejiet ar līkumu, jo tur uz Jums skatās tikai kā uz naudas maisu!