www.sudzibas.lv Treasures Slikts serviss

Treasures - Slikts serviss

Sveiki!
Mans draugs vēlējas nopirkt man dzimšanas dienas dāvanu-gredzenu šajā veikalā treasures “Azur”. Draugs ļoti labi zināja manu izmēru un dodoties pie pārdevējas uzreiz teica, ka ir nepieciešams 18 izmēra gredzens. Piedāvājumā nekas saistošs nebija. Pārdevēja vēlreiz pārvaicāja vai tiešām nepieciešam 18 izmērs, nevar būt, ka meitenei ir tik liels izmērs. Draugs mazliet apmulsis tomēr turējās pie tā ka nepieciešams 18 izmēra gredzens. Pārdevēja piedāvāja 17,5, jo tur bija lielāka izvēle, pati uzvelkot sev vēlreiz teica, ka nu noteikti jāder, tik lieli izmēri ir reti. Draugs noticējis nopirka gredzenu un uzreiz prasīja vai ir iespējams pēc tam atgriezt/apmainīt ja nu tomēr neder. Pārdevēja atbildēja, ka protams ar to problēmas nebūšot. Tā nu draugs priecīgs dzimšanas dienā pasniedz man gredzenu kurš protams neder, vairāk pat atbilst 16,5 vai 17 izmēram. Pārdevēja teica, ka varam arī mainīt citos treasures veikalos. Tad nu devāmies uz Riga plaza “treasures” jo tas sanāca pa ceļam un draugs teica, ka “Azur”nekas arī uz 18 izmēru nebija. Piegājām pie stenda aplūkojām sākumā stendu kamēr pārdevēja datorā spēlēja kārtis un našķojās. Pēc kāda laika viņa mūs pamanīja un krievu valodā uzrunāja kas mums interesē. Pastatījām kas par situāciju un ka vēlamies samainīt. Viņa uz mums paskatījās un turpināja krievu valodā skaidrot, ka tā tas nenotiek, mēs jau tik pat labi varam “paģelkas, kreisās preces” viņai nest. Pēc mirkļa tomēr parāda kas ir piedāvājumā. Diemžēl nekas nederēja arī no 18 izmēra kas likās ļoti dīvaini. Nākamajā dienā devāmies atpakaļ uz “azur” kur mūs sagaida paveca krievu kundzīte kas uzsāka sarunu lauztā latviešu valodā, bet pēc viena teikuma droši turpināja sarunu krievu valodā. Teica: ” ka puisis pats vainīgs, protams gribējis ietaupīt perkot gredzenu pa 100€ un tā arī sanācis”. Uz manu jautājumu kāpēc pārdevēja teikusi, ka noteikti 17,5 derēs viņa man atbildēja “ meitenīt, tu pati tam tici? ” pēc tam vēlreiz aplūkojām piedāvājumu, jo nu bija jau līdz kaklam šī ņemšanās. Un atkal nekā. Saku, ka vēlamies rakstīt prasījuma pieteikumu. Kundzīte palika agresīva un pacēla balsi, kam mums to vajag, mēs tak varam iemainīt pret jebko citu. Un ka viņai nemaz nav skaidras naudas kasē. Es saku, ka mums neko nevajag, vēlamies naudiņu atpakaļ. Uzrakstījuši prasījuma pieteikumu apmainījušies ar asiem vārdiem devāmies prom. Pēc trim dienām šī te pati kundzīte zvana un saka, ka ir sazinājusies ar kolēģēm sky&more un tur esot milzīgs klāsts ar 18 izmēra gredzeniem. Nu labi, mīļā miera labad braucam uz turieni. Uzrunājam meiteni kas arī nerunā latviski pastāstam kas par situāciju un viņa apgalvo, ka neviens ar viņiem mav sazinājies un uz vietas esot tikai daži 18 izmēra gredzeni. Kas diemžēl neder, der tikai 20 izmēra gredzeni. Es prasu kāpēc jums tik ļoti atšķiras izmēri. Meitene laikam latviski nesaprata manu jautājumu un pec minūtes atbildēja “cita ražošana” mhm nu labi. Draugs zvana uz “azur” un pastasta, ka diemžēl nekas nav un pat neatbilst izmēram. Pārdevēja saka” labi, tad atgriezīsim naudu” tikai atkal viņai nav skaidra nauda, tiklīdz būs tad zvanīs. Paiet trīs dienas, neviens nezvana. Nu nevar būt ka pa trīs dienām neviens nav iepircies ar skaidru naudu. Aizvraucam uz “azur” kur ir tā pati kundze kura saka, ka nekādu naudu neatgriezīs un rīt būšot tā pati meitene kas draugam pārdeva gredzenu un vadītāja. Viņa par šo situāciju neko nezin un nelīdīs tur kur nevajag. Es saku, kā tas var būt ka vien dien jūs sakāt pati personīgi, ka naudu atgriezīsiet un tad atkal nē. Es uzstaju, lai sazinās ar vadītāju, kaut kā taču jārisina šī situācija, arī pārdevējam jaatbild par saviem vārdiem. Viņa atbildēja: ” kas jūs traka, es tak netraucēsu vadītāju” beigu beigas zvana ieslēgusi pelītes balstiņu turpinot sarunu vēljoprojām krievu valodā: ” sveika ļenočka, te atkal atnakuši tie kur puisis nopircis nepareizu gredzenu” uzstāju, lai viņa arī pasaka ko mums teikusi par naudas atgriešanu. Palika sarkana, pateica un tad tik māja ar galvu un teica “ bērnudārzs, jā jā bērnudārzs” nolikusi klausuli pateica mums: ” ko piesienaties vārdiem? Gaidiet atbildi 15 darba dienu laikā” nu nervi vairs neturēja šo bezkaunību, aizgājām prom. Protams 15 dienā saņēmām atbildi, ka naudu neviens neatgriezīs. Skaidrs, ka draugs pats vainīgs, bet vai arī šīm krievu kundzītēm un jaunkundzītēm nevajadzētu filtrēt ko runā un ko pārdod. Liels fuj šim krievu kantorim. Rakstot atbildi uz prasījuma pieteikumiem “vadītājai” ļenočkai vajadzētu pārbaudīt gramatikas kļūdas un vai pareizi uzraksta personvārdus. Nav jau dusmas par to gredzenu vai tiem 100€, bet gan par iesmērēšanu un attieksmi! Fuj fuj fuj

E

Комментарии (2)

C CastorTroy 07.10.2017

Spriežot pēc tā cik reizes tu pieminēji te vārdu "valoda", tas bija lielāka problēma...
Ja runātu latviski, tad sūdzības nebūtu?

E ElizabeteDa 09.10.2017

Sveiki! Būtu gan, jo šis “uzņēmums” nespēj risināt situāciju,bet gan ir gatavi bojāt savu reputāciju. Un arī valoda ir gana svarīga, lai gan cienīju cilvēka valodas nezināšanu un pārgāju uz krievu valodu kas man kā latvietei nez kāpēc nesagādāja problēmas,bet pārdevējai kas strādā ar dažādiem klientiem gan sagādāja. Tad par ko gan mēs te varam diskutēt. Protams atradīsies aizstāvji kā Jūs un noteikti arī būs kas strādā līdzīgā jomā un sapratīs,ka šī apkalpošana un intelekta līmenis ir zem katras kritikas. :)

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы