RSP Travel - Ļoti slikts serviss
Pirmā un vienīgā reize, kad izmantoju RSP travel sniegtos pakalpojumus.
Gatavošanās noritēja veiksmīgi līdz nonācu līdz pašam braucienam. Aprīkotais autobuss bija parasts starppilsētu autobuss ar cietiem, neregulējamiem sēdekļiem, bez iespējas izmantot labierīcības vai saņemt karstu ūdeni tējai (šī opcija bija minēta līgumā, bet gide aizbildinājās ar ES standartiem, ka karstu ūdeni pārvadāt autobusā ir aizliegts, ko visi grūtu sirdi pieņēmām) bonusā - visu brauciena laiku, kad kaut kur lija lietus mans plecs bija slapjš, jo lietus lija arī autobusā.
Ierodoties Trogiras rivjērā pusdienās, gide neminēja nevienu vārdu (lai gan līdz tam visu laiku to darīja) par neadekvāti augstām cenām neadekvāti sliktai kafejnīcai par ko grupa bija šokā.
Piedāvātie apartamenti visiem grupā nebija ne tuvu līdzīgi cits citam - citiem nebija slēdzamu ārdurvju, citi bija spiesti mitināties kopā ar svešiem cilvēkiem vienā istabā, citi naktīs sala nost, jo gaisa kondicionētāju nevarēja pārslēgt.
Atpakaļceļš uz mājām bija vēl trakāks par zobu sāpēm. Līgumā minēts, ka ierašanās Rīgā vēlu vakarā, kas pārvērtās par saullēktu aiz autobusa loga. Uz jautājumiem, kādēļ atpakaļceļš pēkšņi ir par 8 h garāks nekā turpceļš, lai gan arī tas nebija tik īss kā minēts, gide raustot plecus atbildēja, ka uz autobāņa Polijā esot remonts. Vēlāk atbilde bija savādāka, ka tā vienkārši visi braucot... arī iepriekšējā grupa.. uz autobāņa remonta, protams, nebija, ko viegli noskaidroja tie, kuriem draugi un radi tur iepriekšējā dienā brauca. Godīgi sakot, man ņemot darbā brīvdienas nebija iespējams paņemt vismaz vēl vienu brīvu dienu, lai izgulētu sabeigto muguru, kas manā plānā neietilpa. Mierīgu sirdi domāju, ka izgulēšos arī pa 6 stundām savā gultā, bet kas tev to dos, ja iebraucot Rīgā pa taisno braucu uz darbu tāda kāda biju. Nemaz nerunājot par citiem, kur dažs labs brauca teju līdz Zilupei pēc tam.
Personīgi man nav skaidrs, vai mest tādus riņķus cauri Polijai ir kāda naudas taupīšanas shēma, lai nemaksātu par bāni, bet naudu liktu kabatā? Un piedevām visu ceļu klausīties gides slēptos divdomīgos (intīmos) mājienus par stikla desām, sieviešu apakšveļu, laulību piedāvājumiem, horvātu vīriešiem, kuri gaida skaistās latvietes un cik kaislīgi viņi ir.. nu nav vērts sevi tā mocīt ar tādiem jēliem tekstiem un nekvalitatīvu braucienu atpūsties.
Ceļojums : atpūta Trogiras rivjērā, Dalmācijā. 11.08. - 18.08. Grupas vadītāja: Dace V.
Комментарии (8)
Nedomāju, ka te kādreiz rakstīšu, bet tā kā piedalījos šajā braucienā, tad par tik klajiem meliem nevaru klusēt. Brauciens bija noorganizēts labi, jā, lielais mīnuss bija autobuss, bet tad nu pa punktiem.
Gide jau brauciena sākumā teica, ka pārbraucienu laikā nevarēs izmantot karsto ūdeni, nevis to vispār nevar darīt. Tā ir visos braucienos, kuros braucu. Man gan karsto ūdeni nevajag nekad, bet kam vajag, tas pieiet pie šofera autobusa apstāšanās laikā un paprasa. Esmu redzējusi, ka daudzos autobusos vispār ūdens ir aizslēgts un to atslēdz pauzēs pēc pieprasījuma.
Tā kā sēdēju autobusa priekšpusē, tad arī dzirdēju, ka tieši gide bija tā, kas runāja ar šoferiem, ka karstais ūdens un tualete ir jānodrošina. Viņa bija tā, kura šoferiem teica, ka līgumā tas ir minēts un jānodrošina un ja autobusā nevar nodrošināt, tad šādam autobusam jābrauc tikai Latvijas teritorijā un arī tad ir jādomā par cilvēku komfortu. Turklāt bija dažas ārkārtas situācijas (saistībā ar tualeti), kuras atrisināja tieši gide un panāca to, ka šoferis atslēgs tualetes durvis.
Trogiras rivjērā mums nebija pusdienas. Tie ir meli. Taču vieta, kur Horvātijā ēdām vakariņas, tā bija laba. Ar plašu izvēli un iespējām norēķināties ar eiro. Katram bija iespēja izvēlēties ēst vai neēst. Turklāt gide arī stāstīja par iespējām izvēlēties zupu vai salātu bārā kaut ko. Izskaidroja par cenu atšķirībām izvēloties šķīvja izmēru. Turklāt piebraucot pie ēstuves, parādīja, ka arī pie benzīntanka ir neliels veikaliņš. Līdz ar to tika piedāvātas izvēles iespējas. Šī vieta nebija nekāda ūberdārgā. Tiesa gan, ja nevar atļauties ārzemju ceļojumā nopirkt rīsu porciju (kas arī bija piedāvājumā), tad bija jāpaņem no mājām roltoni un jāiet pie šoferiem pieprasīt karstais ūdens. Var ceļot arī tā.
Par apartamentiem, jā pašauri, bet mums nebija auksti. Jau pirmajā dienā gide teica, ja kādam ir par aukstu, karstu vai ir kādas citas nebūšanas, lai obligāti saka, lai necieš. Ja varēs, tad noteikti palīdzēs, meklēs risinājumu. Par atslēgām runājot, jau pirmajā vakarā tika pārbaudīts vai visiem ir atslēgas. Mēs sākumā arī domājām, ka mums nav ārdurvju atslēgu, bet pajautājām gidei un mums tika viss parādīts, ka ārdurvju atslēga ir piestiprināta pie istabas atslēgas. Nesaprotu, kāpēc, ja jums bija problēmas, tās nerisinājāt uz vietas. Gide bija vienmēr sasniedzama (arī telefona numurs visiem mums bija) un varējāt arī jautāt palīdzību sievietei, kura mūs sagaidīja. Viņa runāja latviski. Cik zinu, tad firma visur rakstījusi, ka apartamentā būs 4 cilvēki. Loģiski, ja kāds brauc viens vai divi, tad dzīvos ar svešiem. Bija taču iespēja samaksāt vairāk uz dzīvot divatā vai pa vienam. Vai tad ne?
Par atpakaļceļu. Jau atkal meli, jo no pirmās dienas mums tika stāstīts, ka izbrauksim agri, bet ieradīsimies pēc pusnakts. Jā, firma nekorekti ierakstīja līgumā par vēlo atgriešanos mājās. Bet no kurienes fantāzijas par naudas ietaupīšanu un nebraukšanu pa bāņiem? Mēs pa bāņiem braucām visur, kur tie bija. Ja bānis nav uzbūvēts, tad pa turieni braukt nevar! Kad smaidoša meitene gidei jautāja, kāpēc mēs no Rīgas Trogirā iebraucām pirms pusnakts, bet tagad būsim pēc pusnakts. Tad gide izskaidroja, ka no Rīgas izbraucām 6.00 pa ceļam vēl pagriezām stundu atpakaļ. Bija skaidrojums (to mums bieži stāstīja), ka autobusam jānostāv 9 stundas un tad tikai mēs varam braukt. Tāpēc jau mūs lūdza visus savlaicīgi būt no rīta autobusā, lai tiklīdz varam – braucam. Izbraucām 10.00 + vēl pulkstenis jāpagriež par stundu uz priekšu. Ierašanās laiks visai loģisks.
Esmu no tiem ceļotājiem, kuri kartē iezīmē maršrutu pa kuru braucam. Varu pierādīt, ka visur, kur bāņi ir uzbūvēti, pa turieni arī braucām.
Laikam arī stāstījumā katrs saklausām kaut ko citu. Mūsu kompānija dzirdēja stāstus par skaistām horvātu vīriešu balsīm (un īpašs paldies, ka Splitā aizveda mūs tos paklausīties), stāstus par horvātu sadzīvi, par dažādām situācijām tūrisma braucienos. Saprotu, ka sūdzībā pieminētā veļa ir izrauta no konteksta no stāsta par sajaukto čemodānu. Tad tas ir smieklīgi, jo tā notiek un šis komentārs bija par tēmu, lai mēs būtu vērīgi. Man arī ļoti patika, ka tika minēts, lai pret citu somām izturamies kā pret savām. Diemžēl ne vienmēr tā notiek.
Jocīgi, ka esam braukuši vienā grupā, bet ar tik dažādu skatījumu. Mūsu kompānija diezgan sadraudzējās ar citiem un ne no viena šādas šausmas nedzirdējām. Esam samainījušies arī ar kontaktiem un dažiem sazināmies pēc brauciena. Ja nepieciešams, varam sapulcēties visi un uzaicināt uz pārrunām firmas vadību, lai izklāstītu katra redzējumu. Man katrā ziņā, būtu žēl, ja pēc šīs neadekvātās sūdzības turpmākajos braucienos mans gids būtu tante gados, kura lasa sausus faktus no lapas. Jā, arī tāda pieredze ir bijusi.
Žēl, ka autorei vispār nekā laba nebija šajā braucienā. Novēlu organizēt ceļojumus pašai, tad nebūs ko vainot :) Es braukšu vēl, bet ar citu autobusu.
Par mīnusiem, kuri firmai jāņem vērā:
- autobuss nav piemērots tādam braucienam, nav tehniskā kārtībā un ceļojuma pēdējā dienā, tiešām slapjums tika autobusā un saprotu, ka arī bagažniekā.
- šoferiem jādomā par savu izskatu un pēc svinībām jāpaliek mājās vai savā guļamvietā, nevis jāvārtās uz aizmugurējiem krēsliem (citu pasažieru sēdvietās).
- līgumā jāatrunā korekts ierašanās laiks. Mūsu gadījumā šoferi un gide darīja visu iespējamo, lai mēs būtu pēc iespējas ātrāk, bet mājās kalkulēju visādi, nu nebija iespējas no šādi plānota maršruta ierasties mājās ātrāk. Ja firma pati parēķinātu attālumus, tad būtu viegli ierakstīt vismaz aptuveno ierašanās laiku. Vēlu vakarā un pēc pusnakts, nav viens un tas pats.
- ja firma, līgumā vai aprakstā norāda karstā ūdens, tualetes u.c. pieejamību, tad firmai arī jāvienojas ar autobusa īpašnieku par šo. Ne gidam, ne grupai nav jācīnās par šīm lietām.
+ mūzika un filmas ļoti labas. Nezinu, kas to organizē - šoferi, gids vai firma, bet ļoti laba izvēle. Izklaidējoši, neuzbāzīgi.
+ izvēles iespējas. Gribi piedalies, negribi nepiedalies.
+ apartamentiem tuvu veikali.
+ dienās, kad bijām vēlu mājās, par mums parūpējās, lai būtu iespēja apmeklēt veikalus (pēc raftinga un Trogirā).
+ Trogirā mūs pieveda pie ūdenstakša, lai skaidri zinām, no kurienes tas izbrauc.
+ Paldies par spēju ārkārtas situācijā piedāvāt alternatīvu. Neatceros pilsētas nosaukumu, bet tā bija burvīga.
+ Komandas darbs - gids, šoferi, vietējā latviešu sieviete, kuģa kapteinis ar savu bonusu. Nedomāju, ka kāds būtu šo bonusu piedāvājis, ja sadarbība nebūtu tik laba.
+ Īpašs paldies par Plitvici. Mūsu kompānijā tagad iegājies: "Katrs savā tempā! Nesteidzoties! Ar baudu!" Iepriekšējā reizē Plitvici izskrējām un nekādu prieku neguvām. Prieks, ka uzdrīkstējāmies otru reizi.
Es arī esmu braukusi ar šo tūrfirmu gan uz Horvātiju,gan uz Melnkalni. Un vienmēr viss ir bijis labi. Apartamenti gan ir vienkārši.,bet viss vajadzīgais ir. Un par tādu cenu būtu smieklīgi gribēt pieczvaigžņu viesnīcu ar baseinu . Ar autobusu vienmēr vismaz mums ir veicies- jauni,tīri un ērti. Arī šoferīši feini. Varbūt šoreiz kas nogājis greizi. Tualetes vienmēr un visur lūdz izmantot tikai ja citādi nevar. Bet tak stājas ik pa trim stundām! Vai tad pieaugušam cilvēkam tā ir problēma!? Taisnība arī par kopā dzīvošanu istabiņās - negribi ar svešu,maksā un dzīvo viena. Un par gidi Daci V. - ja tā ir tā pati Dacīte, ar ko mēs braucām uz Horvātiju,tad tie ir vienkārši meli,jo viņa ir fantastiska, zinoša, ar labu humora izjūtu. Un galu galā tā ir zeme,kur atpūsties,baudīt jūru un visu skaisto apkārt nevis par visu sūdzēties un meklēt negatīvo. Ja gribas tikai apmeklēt tualeti autobusā un dzert karsto ūdeni, tad varbūt labāk palikt mājās.
Dace - lieliskāku grupas vadītāju nevaru pat iedomāties.Braucu ar viņu uz Itāliju, Jauno gadu sagaidīju,Splita. Zinoša, pieklājīga, jebkurā ārkārtas situācijā atradīs izeju (daudzreiz tūristi pat nepamanīs, ka kas noticis). Ar KAŠĶĪGAJIEM un jēgu pārdzērušajiem tūristiem arī tiks galā nezaudējot "stāju" un pieklājības normu robežās. RPS TRAVEL ir laba ceļojumu firma, vienīgais mīnuss- tiešām nekorekti norādīts ceļa galamērķu pat aptuvenais laiks (tas bieži vien i ne TUVU nav solītajam), BET izmitināšana ir lieliska, ekskursijas pārdomātas un interesantas, vietējie gidi - profesionāļi. Kad nesavācās grupa- aizbraucu ar citu firmu (Prieks Tūre) un esmu vienkārši ŠOKĀ. RSP Travel- jau pārbaudītas vērtības.
Ar Jūsu atļauju nepiekritīšu. RSP ir labāks par visiem lētiem uz Horvātiju vedējiem. Bet:
1) Gīdi viņiem tiešām ir pimpji, stāsta ne pa tēmu un blēņas. Labāk būtu tupa lasījuši vikipēdiju. Ticiet man. Priekš kam man klausīties viņu stendapus (ļoti zemas kvalitātes)?
2) Ne peņa nestāsta krieviski, kautgan par to ziņo un garantē, saņemot naudu no klienta
3) Autobusā rāda pirātiskās filmas par dzimumorgāniem ar atbilstošiem tekstiem
TAI PAŠĀ LAIKĀ:
1) Viss hronometriski noorganizēts
2) Izmītina perfekti
3) Ceļ klausuli 24x7
Vēlos padalīties ar savu ceļojuma pieredzi ar RSP Travel.
Biju 8.dienu ceļojumā uz Horvātiju 17.-24.septembrim (2016). Ļoti laba grupa nolasījās, pieredzējis gids Egīls interesanti stāstīja par katru no valstīm, kurām braucām cauri. Bija arī video filmas un Horvātu mūzika. Ieteica kādus ēdienus, dzērienus katrā valstī ir vērts pamēģināt. Vienmēr savlaicīgi pastāstīja par dienas plāniem. Viss bija labi noorganizēts, kā nekā nedēļā divi autobusi brauc. Mums paveicās viss tika stāstīts tikai vienā valodā, tiem, kuri brauca otrā - lietuviešu autobusā bija arī lietuviski jāklausās otras gides Dainas stāstīto.
Ceļojumā tika piedāvātas dažādas arī papildus aktivitātes - Nacionālās vakariņas, ekskursiju alternatīvas - varēja izvēlēties braucienu ar kuģīti vai raftingu, jo daļa braucēju bija jau iepriekš šajā valstī bijuši. Mājupceļā varējām arī apskatīt izgaismoto Budapeštu un izbraukt ar kuģīti pa Donavu.
Viesnīcas gan Čehijā, gan Ungārijā bija 3* ar brokastīm, apartamenti Horvātijā, kas nu kuram iekrita, bet visos bija virtuves stūrītis un brokastis varēja paši sagatavot. Autobuss bija no Liepājas autobusu parka ar solīdiem, pieredzējušiem šoferīšiem.
Par cenu 146 eiro ar brauciena kvalitāti esmu pat ļoti apmierināta (par izvēlētajām ekskursijām bija attiecīgi jāpiemaksā), iesaku arī citiem šo kompāniju. Noteikti braukšu vēlreiz.
P.S. Šādos braucienos ar autobusu jāņem vērā, ka ir jāpielāgojas un jārēķinās ar citiem 50 braucējiem. Uzmanīgi jāklausās, ko saka gids, jo viņš nevar katram individuāli visu vēlreiz izstāstīt. Vienmēr būs cilvēki, kas nebūs ar kaut ko apmierināti.
Es arī arī ceļoju ar šo t;urisma firmu//,pēdējā brīža pied.-126ēur/! Mums bija vienreizēja grupa, jauns džeks Egils gids,90% jaunatne,kolosāla gaisotne!Man nepaveicās ar ceļa biedreni,toties es sapazinos un biju vienā kompānijā ar radiniecēm no Pūres! braucienu un dejas uz kuģīša nekad neaizmirsīšu! Nacinālais vakars! Tas bija kautkas viereizējs!Egils kā gids bija fantastisks! Autobuss un šoferīši bija super!Ja man piedāvātu braukt ar šo grupu vēlreiz ,ne mirkli nedomātu!
Braucu ar šo firmu uz Melnkalni 2017.maijā uz 10-it dienām. Principā žēl bija tikai tāds sīkums , ka iepriekš Rīgā mums nepateica, ka galapunktā Budvā viesnīcā būs pieejama arī virtuvīte un trauki. Tad nebūtu līdz stiepusi ne tējkannu, ne minimumu trauku ātrai paēšanai uz vietas. Pārējais viss bija labi. Ceļojuma gide Inga Meldere brīnišķīga, daudz zinoša, inteliģenta sieviete ātri atrisināja ķibeli ar izmitināšanu viesnīcā. Autobusā varēja izmantot karsto ūdeni kad autobuss apstājās . Izkustināt kājas varējām samērā bieži apm. ik pa 3.stundām, tāpēc apmeklēt tualeti autobusā pat nevienam nevajadzēja. Esmu ar ceļojumu apmierināta un domāju ar šo firmu ceļot vēl. :)
Esmu daudzreiz braucis ar šo firmu,viss ir bijis labākajā kārtībā.