Travel RSP - Klusums no tūrfirmas par ceļojumiem
Travel Rsp piekopj starusa politiku un neatbild uz jautājumiem: "kas notiks ar ceļojumiem, kas paredzēti šogad jūnijā un jūlijā? " telefoniski, ne elektroniski.
Esmu daļēji apmaksājusi ceļojumu uz Itāliju un veikusi pilnu samaksu par ceļojumu uz horvātiju.
Manuprāt ļoti nekorekta rīcība nesniegt nekādus komentārus šajā Sakarā, arī mājas lapā pat šobrīd tiek piedāvāts iegādāties ceļojumu par izdevīgām cenām.
Velētos tomēr saprast, ko darīt, kā pārplānot savu atvaļinājumu šogad, vai varbūt ceļojumi tiks pārcelti uz nākamo gadu?
Комментарии (6)
Visdrīzāk firma, tāpat kā mēs visi, gaida 14.04, lai saprastu, kas notiek ar jūniju un jūliju.
Tas , protams, neattaisno viņu klusēšanu un atbildes nesniegšanu, tā nav korekta rīcība.
Vai nav saprotams? Var aizmirst par celojumu un naudu ari
Mani pārsteidz cilvēku stulbums. Man arī ir ceļojums uz Turciju, citā aģentūrā pirkts, izlidošana 05.jūlijs. Nu un... kā uzņēmums var zināt par jūniju un jūliju. Pagaidām skaidrs par periodu 14.aprīlis. Man pat kauns un neērti par tik tālu periodu raustīt savu aģentu...
Kādu ceļoju mu uz Itāliju? Itālijā pa ielām militāristi staigā, viss ir ciet. No Latvijas Lidmašīnas nelido. Kādu Horvātiju vēl. :d un kādu atbildi? 90 procenti darbinieku ir atlaisti u. Pārējie 10 procenti nezin kā viņi rēķinus nomaksās.
Cilvēki ir pārāk slinki laikam, lai lasītu mājas lapas informāciju:)
Travel RSP komunikācijas problēmas ar klientiem ir jau gadiem ilgi, Tur neviens neuzskata par vajadzīgu atbildēt uz jautājumiem ne mutiski, ne rakstiski. Lai apmeklētu biroju, iepriekš jāpierakstās kā uz vizīti bankā. Tādu augstprātību neesmu piedzīvojusi nevienā ceļojumu firmā. Ja Travel RSP nav neviena cilvēka, kas var nodrošināt normālu komunikāciju, lai ievieš robotu vai saziņu ar mākslīgo intelektu.
Ingrīda