TRANS - ART serviss SIA - Krāpšana
Automašīnas automatizētā mehāniskā pārnesumu kārba nepārslēdzās no pirmā uz otro ātrumu. Aizdomās par automašīnas Mitsubishi colt 2006. Gada kārbas (robots) defektu, vērsos pie autoservissa "trans art serviss".
Servisa darbinieks (genādijs) izbraucot ar attiecīgo mašīnu teica, ka problēma ir skaidra un pie vainas ir kārbas sinhronizators. Uz manu jautājumu, cik aptuveni varētu izmaksāt kārbas remonts, atbilde sekoja, ka nezinot un to varēs pateikt tikai noņemot kārbu (firma sevi reklamē, ka strādā jau vairāk kā 17 gadus auto kārbu remonta jomā) .
Pēc trīs dienām saņemu zvanu, ka auto izmaksas sastāda ~1200eur jo papildus kārbas remontam, jāmaina aktuātors un sajūgs (auto tirgus vērtība uz doto brīdi sastāda ~1400eur) . Izrunājot ar firmas darbinieku nepieciešamā remonta variantus un nonākam pie summas 630eur. Šī esot minimālā summa, lai auto kārba labi pārslēgtos. Tajā ietilpst kārbas remonts un rezerves daļas.
Ierodoties pakaļa auto, samaksāju norunāto summu, bet pretī saņemu atbildi, ka garantiju kārbas remontam saņemšu pēc trijām dienām. Esot jāpārliecinās, ka neviena blīve netek un viss ir kārtībā. Izbraucot no servissa, automašīnas kārbai pārsldzoties uz otro ātrumu, notiek tieši tas pats, kas pirms remonta - otrais ātrums neslēdzas. Griezos atpakaļ uz servissu. Tur man servissa darbinieks genādijs paskaidroja, ka vainīgs aktuātors un tas mazliet jāpieregulē (darbinieki esot aizmirsuši to izdarīt) . Solījās dienas laikā auto savest kārtībā. Zvanu pēc divām dienām. Darbinieks atbild, ka auto vēl taisa, viss notiek, viss kārtībā un kā būs gatavs, dos ziņu. Vēl pēc trīs dienām, (piektdiena) saņemu zvanu, ka auto ir gatavs, bet jāpiemaksā vēl 300eur esot uzlikts cits, lietots aktuātors. Šo darbību ar mani servissa darbinieki nesaskaņoja un veica patvaļīgi, nostādot fakta priekšā. Tā kā summa krietni pārsniedza sākotnēji apstiprinātās izmaksas, teicu, lai liek atpakaļ veco un vienkārši pieregule kā norunāts. Darbinieks Genādijs atbild, ka nav problēmu, uzliks atpakaļ iepriekšējo aktuātoru.
Pirmdienā dodoties uz servissu pakaļ auto, uzzinu, ka detaļa nav vēl nomainīta, jo nezināja vai to tomēr vajag mainīt... Uz manu jautājumu, cik ilgi būs jāgaida, saņemu atbildi - cik vajadzēs, tik arī gaidīsi! Tad nu sarunājoties augstākos toņos, nonāku pie atbildes, ka 1,5h laikā visu izdarīs. Ierodoties ~ 2h vēlāk, auto stāv ārā un seko stāsts par garantijas saņemšanu pēc 4 dienām. Piebilstot, ka dēļ nolietotā aktuātora, ātrumi varētu ''negribīgāk'' pārslēgties.
Izbraucot no servissa viss pa vecam. Auto no pirmā uz otro ātrumu nepārslēdzās. Variants kā ar to pārvietoties ir slēgties manuālajā režīmā un vnk. Izlaist otro ātrumu. Atvedot auto uz servissu, pēc trans art servissa noteiktajām četrām dienām, paskaidroju, ka mašīna uzvedās tieši tā pat un nekas nav mainījies kopš brīža, kad tā tika pirmo reizi atdota servisā. Šādu mašīnu par kuras remontu samaksāju 630eur atteicos ņemt pretī.
"trans art serviss" darbinieks Genādijs piedāvāja kopā izbraukt ar mitsubishi colt auto, lai pārliecinātos, ka problēma tiešām nav pazudusi. Izbraucām apli, kura laikā darbinieks stāstīja, ka man ir faktiski jauna kārba, jo viss tajā ir pārlasīts un saliktas jaunas detaļas. Taču viņš zinot kas par vainu. Darbinieki nav nomainījuši detaļu, kuru noteikti bija jānomaina un tā ietilpa norunātajā remonta izmaksā - 630eur.
Dienu vēlāk saņemu zvanu, ka auto gatavs. Saņemot auto "trans art serviss" darbinieks Genādijs izrakstīja kvīti par summu 630eur, kura esot arī kā garantija kārbas remontam.
Diemžēl tikai vakarā konstatēju, ka mašīnai esot servissā, no tās benzīna bākas ir nolieta praktiski visa degviela. Pašlaik colt automašīnas ātrumu kārba pēc remonta pārslēdzas, bet sliktāk (ilgāk un neprecīzāk) kā pirms salūzšanas. Ātrumu kārbas remonta (ja tāds vispār bija) kopējais ilgums aizņēma 18 dienas.
Noteikti neiesaku šo krāpnieku servissu!
Комментарии (1)
Gan jau ka vini kārbu nemaz neņēma nost un neko tur neremontēja,kas attiecas uz remonta izmaksām nevienam neintresē cik maksā tavs auto darbs maksā tik cik viņš maksā.