Top Shop - Slikts serviss
Nopirku matraci internetveikalā. Kamēr matracis vēl bija ceļā, veikals atsūtīja reklāmu, kur tādi paši matrači par 70 € lētāk. Protams, es gribēju atcelt 1. Pasūtījumu un iegādāties tādu pašu preci tikai lētāk, vēl jo vairāk veikals man pats to piedāvā, nosūtot reklāmu. To es arī izdarīju. Piezvanīju, telefoniski atcēlu 1. Pasūtījumu un izveidoju jaunu, par ko saņemu telefoniski apstiprinājumu vairākas reizes, jo man bija nojauta, ka ar so var sanākt problēmas. Teica, ka pirmais pasūtījums nebūs piegādāts, ka tas ir atcelts, naudu atgriezīs. Sēdēju gaidīju savu 2. Pasūtījumu. Drīzumā saņemu savu matraci, bet tomēr tas bija pirmais: - d. Es biju pārliecināta, ka tas pasūtījums bija atcelts! Tad es sapratu, ka drīz atnāks arī otrais tāds pats. Klientu serviss atteica, ka pašai par saviem līdzekļiem jāatgriež prece, jo man nevajadzēja to pieņemt (?) . Gribēju kaut kādā veidā šo situāciju atrisināt. Operatore nebija īpaši laipna, uz jautājumiem neatbildēja, neļāva pateikt, pārrāva visu laiku, tikai teica vienu un to pašu: “jūs varat preci atgriezt, ja vēlaties, jauku dienu! ” un meta klausuli. Kad zvanīju atkārtoti precizēt par piegādes nosacījumiem, atklāju, ka mans numurs ir nobloķēts: - d nācās zvanīt no darba telefona. Klientu servisam nekādas vēlēšanas atrisināt situāciju, lai neņemties ar matračiem un neveikt nevajadzīgu atgriešanu. Beigu beigās organizēju preces atgriešanu par saviem līdzekļiem, bet galvenais - ļoti nepatīkama komunikācijas pieredze, daudz ko var atrisināt sarunu ceļā, tikai ne ar so uzņēmumu, nav vēlmes vēl kaut ko pirkt šajā vietā.
Комментарии (2)
Kā sacīt jāsaka - Skopais maksā divreiz :)
Kāpēc pieņemt pasūtījumu, ja tu to nevēlies? Pavadzīmē ir cena, tu par to maksā.. Nedaudz loģika jāieslēdz.