TOMTOM auto navigācija - Prece neatbilst iedāvājumam
Pasūtīju auto navigāciju TOMTOM Start 25 M CEE ar visas Eiropas mūža karti, bet atsūtīja navigāciju tikai ar Austrumeiropas un Centrāleiropas kartēm. Sazvanījos un lūdzu samainīt preci, uz ko man piedāvāja izmantot atteikuma tiesības. Zvanījos un rakstīju e-vēstules divas dienas, jo visu laiku mainījās operatori, kuriem bija viss jāskaidro no jauna. Beigu galā, kad aizsūtīju izdrukātu piedāvājumu no viņu mājas lapas pasūtīšanas dienā, mani informēja, ka operators bija ievadījis nepareizu piedāvājumu un varu atteikties no preces. Tā kā man bija steidzami jāizbrauc, nebija laika vairs izmantot atteikuma tiesības un lūdzu samainīt man uz citu modeli vai izmaksāt starpību (atsūtītais modelis maksāja par 10 EUR mazāk). Uz to operatore paziņoja, ka viņi tādu opciju neveic un ir tikai viens variants - atdot preci. Esmu ļoti vīlusies, jo šajā veikalā gadiem ilgi iepirkos un cerēju uz elastīgāku attieksmi. Beigu galā vainigs bija veikals nevis es. Tagad esmu spiesta paturēt pārmaksātu preci, jo pārmaksātā summa ir mazāka, nekā preces nogādāšanas veikalam izdevumi, bet par kurjerpasta riskiem veikals neuzņemas atbildību. Citā veikalā šādā situācijā vismaz atsūtīja mierinājuma balvu kā atvainošanos. Domāju, ka vairs neizmantošu šā veikala pakalpojumus, kaut visiem biju to izlielījusi.
Комментарии (1)
Atsaucu šo sūdzību, jo internetveikala 1a nodaļas vadītāja atrisināja pr0blēmu un prece tuvākā laikā tiks samainīta. Laikam tomēr šis veikals nav slikts, ja cenšas labot savas kļūdas un kompensēt klientam nodarīto kaitējumu.