Tommy Hilfiger - Slikts serviss
Vakar 26 11.19 ap 20:00 Veikalā Tommy Hilfiger, Kurš atrodas domina shopping pārdevēja ļoti nekulturāli komunicē, nekādas pieklājības! Ienākot veikalā pārdevēja momentāli prasa "ko vajag? " pat labdien nepasakot. Ļoti nepatīkami! Lūgums tikt ar to galā.
Комментарии (5)
Gan jau tādu pašu, kā sevi satika "Bitch face"
Tāpēc ar radās konflikts
Godīgi sakot Hilfigera un Guess veikalos diezgan prastas spārdevējas, acīm redzot viņām darbs sīkbrenda veikalā par pārdevēju ir ambīciju kalngals un intelekta beigas...:D, riktīgas "Bitch face" :D
Reiz ieskrēju Guesā dominā, domāju fiksi džinsenes nopirkšu, jautāju izmēru vēl šo to, uzvedās tā ka baigo pakalpojumu man izdara :D , uzsita toreiz uz nerva...:D
tā pie mums notiek augsto zīmolu veikalos. pērc it kā dārgu preci, bet serviss kā tirgus placī
No laukiem sabraukushas pilseetas ziimolu veikalos straadaat un deguni gaisaa. Mammas govis slaucot lepojaas
14.02 nopērkot dāvanu vīram ar atlaidi. Diemžēl vīram dāvana nederēja. 15.02 devos samainītu preci pret lielāku izmēru. Izrādās, ka to nav iespējams izdarīt. Kaut gan 14.02 teica, ka ir iespējams samainīt pret citu izmēru. Esmu vīlusies, pārdevējas melo un nekaunīgi maldina pircējus. Esmu patērētāja un zinot ka 14 dienu laikā man ir iespēja atgriezt preci, ja ar preci/ iepakojumu viss kārtībā un līdzi jābūt čekam. Mīļie pircēji esiet uzmanīgi! Tagad pirkšu tikai internet veikalā- tur iespējas ir lielākas!