TIIMARI - rupja pārdevēja
Vēlos sūdzēties par slikto apkalpšanu veikalā Tiimari, t/c Olympia.
Kase:3, pārdevēja 8 Solvita. visu laiku, kamēr iegāju veikalā plkst. 17:40, šī meitene runāja pa telefonu 100% ne par darba jautājumiem, ļoti skaļi runāja. kad piegāju pie kases un vēlējos pajautāt par vajadzīgo preci, meitene pieņema naudu un turpināja runāt pa telefonu. tas nav korekti.Lūdzu priekšniecību pievērst tam uzmanību.
Комментарии (1)
Šeit ir svarīgi gūt precizējumu ' GRIBĒJĀT JAUTĀT' vai ' REĀLI JAUTĀJĀT' ! ?
- Ja jautājāt, bet viņa tīri jūs ignorēja un nelikās nezinis par klientu, tad sūdzība ir kā nākas un veikala vadībai būtu stingrāk jāseko savu darbinieku darbam ar klientiem.
- Ja gribējāt, bet redzot viņas aizņemtību sarunā un noklusējāt savu jautājumu palikot tik ar domu ' a es gribēju uzzināt...', tad nedz vai sūdzēties par to vajadzētu. Ja nav jautājuma, tad jau nevar ielīst cilvēka domās, a mazums viņam kas jautājams vai ko gribās :)) !
Tad šajā gadījumā nesmuka bija tīri savu personisko sarunu veikšana darba vietā, kad to dzird klienti.
--
Par to gribēšanu jautāt- tas jau ir tas klupšanas akmens apkalpojošā sfērā - daudzi redz, dzird un dzīvo, strādā un visādi citādi saskaras ar nepareizām, nelikumīgām, kretinējošām utt. Situācijām, bet klusi pie sevis nobubina un turpina dzīvot ne vārda konkrētā brīdī nepasakot, bet jau pēc tam sūdzas un klāsta neapmierinātību.
Sakiet uzreiz, it īpaši, ja darbinieks ir aizmirsis kur atrodas :)), tikai tā var izcīnīt to, lai apkalpošana ir korekta.