www.sudzibas.lv Thorauto Thorauto - slikts serviss, krāpšana

Thorauto - Thorauto - slikts serviss, krāpšana

12. Augustā šajā internetveikalā tika pasūtītas trīs auto rezerves daļas, divas no kurām diemžēl nederēja, kas tika konstatēts 16. Augustā. Pēc brīvdienām, 19. Augustā abas rezerves daļas tika atgrieztas veikalā uz vietas, sastadīts iesniegums par atgriešanu un paziņots, ka ir jāgaida divas nedēļas. Ja nemaldos, tad 30. Augustā zvanīja no veikala un pateica, ka diemžēl, bet par vienu no divām detaļām visticamāk nauda netiks atgriezta un par otru arī ir šaubas, jo noliktavā tika konstatēts, ka auto rezerves daļas ilgstoši tika izmantotas, kaut no noliktavas nebija nevienas oficiālas vēstules, atzinuma, fotoattēlu, un veikala darbinieks nesteidzās tos sniegt.
3. Septembrī zvanīju, lai saņemtu saprātīgu atbildi par to, kā rezerves daļa varēja tikt izmantota, ja faktiski tā nebija. Vienīgais lūgums šajās trijās nedēļās bija sniegt kaut vienu dokumentu par to, ka auto rezerves daļas vispār bija noliktavā, ka bija reģistrēti defekti un kāds vispār bija noliktavas atbilde pēc ''ekspertīzes''. Atbilde bija: brauciet pie mums un mēs parādīsim. Es atkal lūdzu atsūtīt man noliktavas ofociālo atbildi, uz ko saņemu to pašu atbildi, ka man ir jābrauc pie viņiem. Mans laiks jau tā bija iztērēts, tāpēc man nebija vēlēšanās nekur doties, un vēlreiz lūdzu atsūtīt man uz e-pastu dokumenta skenējumu. Veikala darbinieks bija diezgan agresīvs un teica, ka tāds dokuments ir, bet tas ir poļu valodā un viss tiks nosūtīts uz e-pastu. Protams, nekādu dokumentu es tā arī nesaņēmu:) noteikti šīs rezerves daļas diez vai vispār kaut kur tika sūtītas, tās ir vienkārši netirgojamas preces, kuras kaut kā ir jāpārdod un jāsaņem nauda, tāpēc naudu par vienu detaļu es tā arī nesaņēmu. Nedēļas beigās, 5. Vai 6. Septembrī, viņi atsūtīja bildi, kurā bija redzama atšķirība starp jauno rezerves daļu un atdoto. Kā es varu zināt, ka tā ir tā rezerves daļa, ko es pasūtīju un nosūtīju atpakaļ? Nevaru zināt. Vai esmu pārliecināta, ka nebiju braukusi ar automašīnu, kurā šī detaļa ir uzstādīta? Jā, esmu. Viņi atmaksāja naudu par vienu no detaļām, kļūdaini pārskaitot pilnu summu par abām detaļām uz kontu, un pēc tam pieprasīja pilnu summu atpakaļ. Ļoti neprofesionāli. Es nekad vairs neko nepirkšu no šī veikala, un jums neiesaku.

D

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы