Tētis Kafejnīca - Apkalpošana

Šovakar speciāli braucam pie tetuka vakariņas. Ienākot ieksa nepieklājiga oficiante bez labvakar vai sveiki uzbļāva, ka ar suni ienākt aizliegts. Suns ir plaukstas lieluma. Neko vairak nepaskaidrodama parādīja virzienu uz izeju. Dārgā vadība, izrunājiet ar darbiniekiem kaa jāizturas pret klientu. Pirmā vieta kur neielaida ar plaukstas lieluma sunīti, secinājums viens, šī bus vieta uz kuru vairs nekad nebraukšu. Paldies par vakaru!

D

Комментарии (7)

G ggggggggg 05.05.2015

Nopietni? Sūdzība par to, ka darbiniece ievēro sanitārās normas? Arī mazs suns ir suns. Riebjas šitādi, kas pa veikalu vazājas ar suni un tikmēr kliedz, ka pārdevējām lakoti nagi.

A Azik99 06.05.2015

Negribas piekrist autoram. Ok, varbūt to varēja pateikt kā savādāk, bet dusmoties par to, ka neielaiž ar suni krodziņā... Ja katrs sāks ar visādiem seskiem un žurkām staigāt pa ēstuvēm, nu nebūs forši.

V VarenaaTejkana 06.05.2015

Un tagad padoma kas norausies ja atnāk PVD? tu vai personāls?
Pilnīgi normali ka tevi neielaida ar dzīvnieku.

D Dāvis123 06.05.2015

Pag, bet to jau var ari normali patiekt, vaine?
Ja jums šāda attieksme lietas normāla, tad es ari jums novēlu tadu attieksmi ierodoties jebkura kafejnīca :)

G ggggggggg 06.05.2015

Nebūtu ņēmis līdzi suni - neviens ārā nedzītu un virsū nekliegtu. Kā vispār var iedomāties suni vazāt līdzi uz sabiedriskās ēdināšanas vietām un pēc tam čīkstēt, ka kāds dzen ārā? Gan jau neesi vienīgais tāds gudrinieks ar suni un darbiniecēm vienkārši piegriezās, ka cilvēki nespēj elementāras lietas saprast un pieņemt.

R Ruta212 08.05.2015

Nav pirmā reize, kad lasu un dzirdu par šo krodziņu sliktas atsauksmes, tieši sliktās apkalpošanas dēļ!
Nezinu kas Jums par problēmām ar darbinieku atrašanu, bet ja strādā apkalpošanas sfērā, tad zini savu darbu.
Es tagad nerunāju par klientiem - cūkām, kuri neprot uzvesties. Bet ja es kā klients nevaru normāli atpūsties dēļ tā ka viesmīle izkāpusi no gultas ar kreiso kāju, vai iepriekšējais klients ir uzvedies nesmuki, kāda velna pēc man ir jāizjūt tā negācija pret sevi no apkalpojošā personāla ?
Es kā klients atbraucu uz jaunu vietu, gribu baudīt to ko Jūs piedāvājat un atpūsties, protams ar LABĀKAJĀM domām un cerībām ka man tur patiks, bet ja pieredze jau pašā sākumā ir slikta, tad kā var iegūt patstāvīgos klientus ? Plus sabojāts vakars man un sliktas atsauksmes tālāk Jums!
Ir tik daudz kafejnīcas, restorāni un krodziņi, konkurence ļoti liela, tad kāpēc nevar piedomāt pie kvalitātes ? :)
Pie Jums neesmu vēl bijusi, tieši dēļ sliktām atsauksmēm, kad uzlabosies situācija ar prieku atbrauktu un baudītu Jūsu piedāvājumu, bet šobrīd, nu ne visai gribās sabojātu dienu vai vakaru.

L lunards 12.05.2015

davis 123 ir gejs

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы