Telekom Baltija AS - līguma pārkāpums
Esmu noslēgusi līgumu ar Telekom Baltija AS par interneta pakalpojumu sniegšanu. Martā bija tāda situācija, ka 3 dienu laikā viss limits bija izlietots, tā kā vajadzēja lietot internetu, pārslēdzu līgumu, kā piedāvāja. Internets negāja, zvanīju un sūdzējos, kaut kad mēneša beigās kaut kā sāka darboties, bet tad atkal pazuda vispār.Kad zvanīju, uzzināju, ka pārsniegts kredītlimits - 60 ls, respektīvi, es itkā biju izlietojusi mg par 64 latiem, ko uzzināju no rēķina!Zvanīju un sūtīju vēstules, ka nemaksāšu, jo fiziski nevarēju izmantot tādu datu apjomu, bet beidzās ar to, ka esmu pieteikta kredītreformam kā ļaunprātīga nemaksātāja.Vai kādam ir bijusi līdzīga situācija un ko tagad darīt, kur griezties?Kāpēc jāmaksā par pakalpojumu, ko neesmu saņēmusi?
Комментарии (1)
aiaiaia