Tele2 + Go3 TV - Slikts serviss
2025 gada jūnijā Tele2 paņēmu uz nomaksu 2 telefonus. Pērko telefonus 2 maniem numuriem man piedāvāja bezmaksas mēnesi go3 un apdrošināšanu telefonam. Teica ka par pirmo mēnesi nav nekas jāmaksā. Es teicu ka nekad nelietošu go3. Augustā pazvanīju us Tele2. Palūdzu atslēgt visus go3 pakalpojumus, jo man tas nav nepieciešams. Augustā saņēmu rēķinu un tur uzrādas ka jāmaksā par go3. Pazvanīju uz tele 2 un jautāju, kas notiek. 10 dienas tele2 risināja manu problēmu. Tad es saņēmu atbildi:
Labrīt! Vēlamies informēt, ka 15. jūnijā 2025. gadā starp Jums un SIA Tele2 noslēgts abonēšanas līgums Nr. C9109565596AEWL par pieslēguma numura 25965669 Go3 TV+Filmas pakalpojumu. Parakstot līgumu Jūs piekritāt tā noteikumiem. Pamatojoties uz to, ka izmaiņas tika pieteiktas no Jūsu puses un pēc Jūsu iniciatīvas, veikt Go3 TV+Filmas abonēšanas maksas pārrēķinu nav pamata. Ar cieņu Kristina.
Uzrakstīju iesniegumu tele2 kur palūdzu paskaidrot kapēc nav atslēgts go3. Saņēmu zcanu no tele2 un man pieškīra kautkādu atlaidi 7 eur.
Cietiem cilvēkuem lūdzu kad piekrītat izmēgināt Go3 izlasīt visu līgumu jo atsēgt pēc tam normāli pazvanot var arī neizdoties.
Un vēl, ja Jūs runājat ar Tele2 operatoru palūdzat operatora vārdu. Jo bez tā pēc zvana operators neko neizdara, un vēsā mierā turpina apkalpot citus klientus.
Citiem tele 2 lietotājiem lūdzu nesaistieties ar šo krāpnieku kantori. Iespējams es neesmu vienīgais kurš saskaras sr šādu problēmu.
Paldies.
Комментарии (1)
PIRMS PARAKSTĀT, IZLASIET LĪGUMU!