E-mobile.lv (SIA USUS) + Moller auto lidosta (audi centrs) - Slikts serviss
2022. gada Jūnija vidū pie kompānijas e-mobile.lv jeb kā tie ir Latvijā reģistrēti - “USUS” - pasūtīju automašīnu. Protams, ka no sākuma viss ir skaisti, sola piegādāt ~2 nedēļu laikā, visi laipni. Tāpat arī apgalvoja man, ka automašīna nav bijusi iesaistīta autoavārijās un nav bijusi sista, pēdējais serviss/apkope esot bijusi pie ~175,000km, esot dokumenti + mašīnas tirgotājs esot uzticams pārdevējs Dānijā, jo neesot privātpersona, bet auto dīleris. Vairākas reizes teica, ka esot labs darījums un ar auto viss būšot 100% kārtībā…
Izlaižot pāris sīkumus, auto iegādājos – veicot pilnu samaksu. Veicināja mani apmaksāt ātrāk, jo tad varēšot “paspēt” vēl uzkraut un ātrāk atvest, ja nu “kas”, tad naudu atskaitīšot atpakaļ! Līgumu parakstīju viņu birojā. Tad nu lūk, pagāja 2 nedēļas, ne ziņas, ne miņas, pašam ir jāzvana un jājautā, kas par situāciju. Uz ko man atbildēja, ka nedēļas beigās plānojoties uzkraušana. Pagāja vēl viena nedēļa, pēc tam vēl viena! Bet stāsts nav par to...
Saņemot auto izrādījās, ka visas riepas ir nelietojamas, jo ir mikroplaisas, nekādu kompensāciju nepiedāvāja. Tāpat man bija jāsamaksā papildus 7 euro par auto degvielu, lai varētu atbraukt līdz viņu ofisam, tas mazliet ir smieklīgi, jo par šo visu viņu “servisu” samaksāju ~1500 euro. Tāpat bez manas piekrišanas tika ievietota mana bilde uzņēmuma soctīkos (GDPR).
Aizdzenot uz CSDD tika konstatēta rūsa uz balstiekārtas, to paziņojot e-mobile darbiniekam, saņēmu balss ierakstu, ka tā esot normāla prakse, ka tas esot csdd jājamzirdziņš (nevienu punktu par rūsu nedabūju, bet cilvēciski darbinieks paskaidroja, ka tas nav normāli).
Pirmais, ko izdarīju pēc CSDD, aizvedu auto uz moller auto lidosta, kur izrādās, ka servisa darbinieki jau bija apziņoti no e-mobile par šāda auto ierašanos, lai īpašas lielas piezīmes neveiktu pret auto. Tāpat man tika atteikta pilnā diagnostika uzreiz, jo “it kā” neesot pieraksts, kaut biju pierakstījies uz to telefoniski!
USUS sevi pasniedz kā uzticamu kompāniju ar vairāku gadu pieredzi, apgalvojot, ka viņiem svarīga ir pozitīva klientu pieredze, lai viņu pakalpojumus izmantotu arī no “pozitīvās” pieredzes guvušo cilvēku draugu un paziņu loks, bet apsverot visu, kas augstāk minēts, tā nu tas galīgi nav!
E-mobile Kārtējais “TIKAI” uz peļņu orientēts kaktu kantoris bez klientu apkalpošanas servisa (diži neatšķiras no Rumbulas), tikai ar skaistu “Instagram” kontu, ofisu un gudru runāšanu. Protams, gan jau, ka ir arī dažādi veiksmes stāsti, bet tas nav normāli, ka uzņēmums nodarbojās ar lietām, kuras pats līdz galam īsti neizprot. Katrā ziņā, tā ir klientu maldināšana.
Ieteikums neparakstīt pieņemšanas aktu pirms automobilis nav pārbaudīts pie jūsu izvēlēta meistara! Līgumā ir punkts, kur USUS apgalvo, ka nenes nekādu atbildību par auto, kaut telefona sarunās sola kaut ko citu – pieskalo ausis, lai darījums notiktu.
Vēl fakts, kas apstiprina, ka viņi paši melo acīs skatīdamies ir tāds, ka līgumā ir punkts, ka “Visas iepriekšējās sarakstes un sarunas zaudē spēku ar līguma parakstīšanas dienu”. Vai nav klišejiski? :D
Jautājums?
No kā sastāv e-mobile pakalpojuma serviss, neskaitot piegādi? Sazināties ar pārdevēju, pircēju un saņemt pretī vienu video + pāris papīra lietas nokārtot? Es uzskatu, ka atbilstošs serviss, par manu samaksāto naudu - veic auto pārbaudi vai saņem atzinumu no vietējā servisa, nevis uz aklo piegādā, tādēļ šis kantoris ne ar ko neatšķiras no auto pirkšanas ar acīm ciet vai no vietējiem "perekupiem".
Secinājumi
- Piegādes termiņi neatbilst solītajiem
- Pieļauj daudz kļūdas ar papīriem (pieprasīja man labot līgumu, jo kaut kas nebija pareizi, kaut joprojām neesmu parakstījis, laikam, ka viltoja manu parakstu --> iesaku veikt pārbaudi)
- Biju noslēdzis un parakstījis līgumā par 2016. gada mašīnu, bet saņēmu 2015. gada
- Izskatās, ka auto ir bijis īres, jo borta datorā bija virs 20 bluetooth pievienotās ierīces
- Auto tehniskais stāvoklis neatbilst solītajam (Rūsa, bojātas riepas, pneimo piekares sensors beigts, mitruma sensors nestrādā, krāsas bojājumi arkās un uz priekšējā bampera, aizmugurējā krēsla galvas balsts saplēsts). Šo visu novērst izmaksā vairākus tūkstošus
- Ļoti nelaipna attieksme, it sevišķi - no tā dēvētā uzņēmuma vadītāja VILMĀRA kunga
- Daudz attaisnojumi (kā jau no auto pārdevējiem, nevis konkrētas rīcības)
- Kapeiku taupītāji, jo no kopējās summas ~1500 nevarēja atrēķināt 7 euro degvielai
Ir visi papīri, sarakstes, atzinumi, ieraksti, ja nu kaut kas ir jāpierāda :) Nepublicēju ātrāk, jo negribēju nervus velti bojāt, bet saprotu, ka cilvēkiem ir jāzina taisnību par šo negodīgo iestādi
Комментарии (7)
Kādu mašīnu tu pie viņiem iegādājies par 1500 eur? Par tādu naudu mūsdienās tu pat jaunu telefonu nenopirksi, kur nu vēl glaunu mašīnu bez rūsas.
P.S. Pie viņiem 1500 EUR ir tikai komisija par auto atrašanu, atvešanu, papīriem u.t.t., nevis auto izmaksas :)
Šausmas, kādu mašīnu, tad viņi atrod, kuru Latvijā pats nevar atrast?
piegādes maksa bija ~1500 euro
Tā ir ka uz aklo pērk. Jaskatās, ko paraksti, lai arī vai ko teiktu un vienmēr javeic pārbaude.
"- Biju noslēdzis un parakstījis līgumā par 2016. gada mašīnu, bet saņēmu 2015. gada."
Vai tad ar šito nevar izrullēt?
Laipni lūgts latvijas appisēju klubā.
Ну так, покупая б/у авто никто и никогда не даст гарантии. E-mobile предоставляет самый доступный сервис, хотит надежности, платите больше, где люди будут досконально каждую машину за вас проверять, альтернативных сервисов с разным подходом полно, но вот стоит ли это того, решать вам.