Tele 2 / Creditreform - Creditreforma dēļ 3 eur, malači Tele 2!!!!
Izrādās dēļ 3 euro var dabūt nepatikšanas ar creditreformu. Viss notika tā:Septembrī maksājot rēķinu par augustu aizmirsu nomainīt summu un pārskaitīju 3 eur par maz.Būdams aizmāršīgs nesamaksāju arī septembra rēķinu.Novembrī atnāca nākamais rēķins 11 eur plus parāda summa 20 eur, kopā 31 eur. Samaksas termiņš BOLDĀ norādīts 19.11.2015. Zemāk mazākiem burtiem norādīts, ka termiņš neattiecas uz iepriekšējo mēnešu parādu, jo tas jānomaksā nekavējoties (to gan es izlasīju kad atrakstīja kreditreforma, jo nav iespējams izlasīt visus rēķinus no A-Z).Nesagaidot noteikto termiņu tele2 pārsūta iepriekšējo parādu un tekošo rēķinu piedziņai uz kreditreform.Zinu, ka pats esmu vainīgs, ka nesamaksāju laikā, bet ir jābūt diezgan atsaldētiem, lai dēļ viena rēķina un 3 eur un nesagaidot tekošā rēķina apmaksu pašu noteiktajā termiņā nosūtītu manus rēķinus kreisajiem parādu piedzinējiem, kas pretēji Latvijas Republikas Ministru kabineta 2013.gada 29.janvāra noteikumu Nr.61 "Noteikumi par parāda atgūšanas izdevumu pieļaujamo apmēru un izdevumiem, kuri nav atlīdzināmi" prasībām, vienkārši tupa ņem un uz dubulto mana parāda summu!!!KĀ DOMĀJAT - VAI JOPROJĀM ESMU TELE 2 KLIENTS? :)
Комментарии (6)
Nu spriežot pēc uzrakstītā, tad cienītais vai cienītā, Tev ar galvu nav kaut kas kārtībā!
Izlasi līgumu un tad sāc sūdzēties!
Izmantojot pakalpojumu un parakstot līgumu Jums ir pienākums apmaksāt rēķinus, jo pakalpojums Jums tika sniegts, par ko pakalpojuma dēvējs vēlas saņemt naudu. Tas ir bizness, un teikt, ka Jūsu aizmāršību firmai būtu jāpiedod, ir, godīgi sakot, bērnišķīgi. Ja esat aizmāršīgs vai nespējat apmaksāt rēķinus laikā - izvēlieties kko bez līguma, priekšapmaksu, piemēram.
Arī mani, nu jau pirms gada, šie malači, TELE2 formātā, bija nodevuši CreditReform par nepilniem 3eur. Es gan nebiju neko aizmirsusi - un lasot sūdzības izskatās, ka viņiem tāds stiliņš...
Situācija šāda: Bija man telefona numurs darba vajadzībām, reģistrēts uz mana vārda, nolēmu mainīt darbu, ar darba devēju sarunāju, ka numuru pārrakstīšu uzņēmumam. Septembra vidū aizgāju uz TELE2 Alfa, pārreģistrēju numuru, speciāli TELE2 meitenei noprasīju:"Vai man kaut kas vēl būs jāmaksā?", lai precizētu - kam tad tiks piestādīts septembra rēķins, jo numurs netiek atslēgts, vienkārši tiek nodots tālākai lietošanai citai personai un iepriekš nav bijusi šāda pieredze. Turklāt rēķini man nāca uz darba e-pastu, kurš pēc darba attiecību pārtraukšanas tiek dzēsts. Viņa bezrūpīgi attrauš:"Nē, nē! Nekas Jums vairs nebūs jāmaksā!" (Darbiniece nebija nekāda jauniņā un vismaz 2 gadus jau tur strādāja, jo pie šīs pašas meitene biju kārtojusi citas lietas.) Tā nu priecīga izgāju no TELE2 ar domu, ka viena raize mazāk.
Viss bija labi, darbs nomainīts, un tad pienāca decembra vidus kopā ar vēstuli no CreditReform, ka neesmu TELE2 samaksājusi 3eur, taču tagad jau bija jāmaksā 11eur. Visādi izplēsos savu taisnību cenzdamās pierādīt. Bet tas jau viņiem nebija svarīgi... TELE2 vēl teica, ka sūtījuši man pa pastu vēstuli ar brīdinājumu, pirms vērsušies pie CreditReform - lieki piebilst, ka tādu vēstuli nekad nesaņēmu un arī pierādīt faktu, ka tāda tiešām ir sūtīta, viņi man nespēja. Uz manu aicinājumu izvērtēt attiecīgās filiāles, dienas un laika novērošanas kameru video materiālus, protams, sekoja visāda muļķīgas atrunas. Pēc mēneša garas savu nervu bendēšanas, neredzot iespēju pierādīt savu taisnību, aizskaitīju CreditReformai nenovērtējamos 11eur, lai jau "rij", ka tik neaizrijas...
Secinājums:
1) TELE2 svarīgāki ir 3 eur, nekā potenciāls klients/klienti.
2) Pat pieredzējis darbinieks, var Tev sastāstīt muļķības - par kurām beigās jāmaksā Tev.
3) Pat ja esi apzinīgs un godīgs finanšu jautājumos - tas Tevi neglābs no visu-tverošajām alkatības ķetnām.
Abi divi jūs esat (peep). Sorry,bet jūs abi pirms parakstat līgumu izlasītu nosacījumus...
Tas ir tas pats ja tev ir kredīts un tu viņu vnk vairāk,ķā menesi esi "Aizmirsis samaksāt"
:D
Manā ģimenē arī bija murgs ar Creditreformu, kas pēc 6 gadiem atsūtīja par it kā nenomaksātu rēķinu ap 35 Ls baiso uzrēķinu simtos... Toreiz numurs tika pārrakstīts uz citu cilvēku (jo tas bija viegli iegaumējams, bet manā ģimenē nebija vajadzīgs). Visi rēķini pirms pārrakstīšanas bija jāapmaksā - citādi nemaz nevarēja pārrakstīt. Bet tā kā pēdējo rēķinu maksājām skaidrā naudā bankā, kura pēc tam bankrotēja, un apmaksātos rēķinus nav jāglabā 6 gadus, tad, protams, nebija iepējas pierādīt, ka pēdējais rēķins ir apmaksāts un nekas cits neatlika, kā maksāt!!! Tagad ir bailes no Tele2. Lai cik labi piedāvājumi, nav vēlēšanās ar viņiem saistīties!!!
Papildus vēl varu atzīmēt to, ka Tele2 it kā neesot varējis mūs atrast... Mēs paši vainīgi, ka neesot informējuši par adreses maiņu. Bet kāda vella pēc mums būtu jāinformē, ja vairs nebijām viņu klienti?