РешеноTeikas logi SIA - Slikts serviss
Automašīnai nomainot vējstiklu, iepriekš saskaņotā stikla vietā uzstādīja lētāku stiklu, par ko neteica nododot darbu. Pēc sarunas par to, ka tika saskaņots cita ražotāja vējstikls, viņi piekrita to nomainīt. Plastmasas stiprinājuma klipši nebija ievietoti vietā, salonā no sēdekļiem netika notirīti mazi stikla gabaliņi, ar komentāru, ka mani viss neapmierina (mašīnai ir ādas salons, ko var viegli sabojāt ar tādiem gabaliņiem), un vējstikla apakšējā daļa ir cieši pielīmēta pie paneļa bez amortizatora lentes, kā rezultātā tā čīkst uz nelīdzeniem ceļiem. Lietus sensors ir pielīmēts ar līmes traipiem. Trūkst apskates uzlīmes. Uz manu aizrādi viņi atbildēja, ka tas ir normāli. Ieteica nākamreiz ar viņiem nesazināties, jo es nebiju apmierināts ar darbu. Iepriekš norunātās cenas vietā piedāvāja samaksāt par 60 eiro vairāk. Rezultātā, vējstikla maiņa aizņēma 7 stundas, drēbes sabojājušas, uz sēdekļiem atstātas stikla lauskas, kā arī bonusā griezumi uz rokām, jo vajadzēja tikt uz putekļu sūcēju staciju un iztīrīt visu salonu.
Ar mani sazinājās autoservisa pārstāvis.
Viņš piekrita, ka pakalpojums tika sniegts nekvalitatīvi un atbildīgie šajā situācijā jau saņēmuši sodu par nekvalitatīvu darbu.
Sarunu rezultātā autoservisa vadītājs atvainojās par slikti veikto darbu un piedāvāja situāciju atrisināt.
Viņš piedāvāja atmaksāt visus man nodarītos finansiālos zaudējumus un arī atlīdzināt morālo kaitējumu.
Viņš arī piedāvāja atlaidi turpmākajam darbam savā autoservisā.
Sarunas rezultātā es pieņēmu atvainošanos un uzskatu, ka uzņēmuma vadītājs pieņēma pareizo lēmumu, uzņemoties vainu par savu darbinieku nekvalitatīvo darbu. Uzskatu, ka problema ir atrisināta un man vairs nav pretenziju pret šo autoservisu.
Комментарии (1)
https://autostiklueksperts.lv/
Autostiklueksperts
SIA Teikas logi