tehnika - negodīga tirdzniecība
Veikalā pārdod it kā jaunu sadzīves tehniku ar ārējiem defektiem, bet īstenībā tā ir lietošanai absolūti nederīga... remontdarbnīcā saliek iekšā vecas detaļas un tik tirgo!!! Jau ceturto dienu mēģinu atgriezt preci un saņemt samaksāto naudu atbilstoši patērētāja tiesībām, bet neveiksmīgi, tāpēc esmu nolēmusi atbilstoši patērētāja tiesību aizsardzības likumam cīnīties par taisnību.
Ja kāds vēlas mani atbalstīt šajā cīņā, atsaucieties!!!
Комментарии (3)
Smīkņa, mācies lasīt! Cīnos par naudas atgriešanu, nevis preces... sadzīves krāmu kolekciju neveidoju. Remontdarbnīcā, kur veikals nogādāja no Vācijas atvestos "jaunos" ledusskapjus, par laimi strādā mans paziņa, tāpēc zinu kā tiek veikts remonts. Vai veikala darbinieki drīkst mānīt pircēju, sakot, ka precei ir tikai ārējie defekti, ja remontdarbnīcā ledusskapim nomaina kompresoru un uzpilda freonu???
Patērētāju tiesību aizsardzības likuma IV1.nodaļas 21.2 pantā ierakstīts: Organizējot preču pārdošanu vai pakalpojumu sniegšanu, jāievēro profesionālā rūpība un godīgums attiecībā pret pārdevēju.
Kāpēc citos lietotu preču veikalos to ievēro? Piemēram, Gulbenē godīgi pasaka, ka var uzpildīt freona gāzi, bet tas uz divi mēneši, un bez iebildumiem atgriež naudu. Lai Rēzeknē to panāktu, ir jāgrauj sava nervu sistēma.
Drukas kļūdas labojums:
godīgums attiecībā pret patērētāju.
Diemžēl to uzzināju tikai tagad, kad saskāros ar šo problēmu. Un ne jau mans paziņa šos brāķētos ledusskapjus labo, bet viņa kolēģis, kurš loģiski šīs nianses man nebūtu atklājis. Jo veikals taču viņam maksā par darbu!