Tasteperfumes.lv - Slikts serviss
Slikts serviss. Komunikācija 0. Reklāmas e-pastā katru dienu 10. Kad konkrētās smaržas nebija pieejamas, atbildēja pēc minūtēm 5, bet, kad četras reizes rakstīju, lai anulē pasūtījumu, atbildi tā arī nesagaidīju. Pēc ceturtā lūguma, tā vietā, lai atceltu pasūtījumu, saņēmu paziņojumu ar omnivas kodu, par preces izsūtīšanu.
Šī bija pirmā un vienīgā reize, kad pasūtīju kaut ko no šīs mājaslapas, turklāt, kā jau te rakstīja, ka smaržas saņēma neorģinālās, tā arī es gaidu aromātu, kas būs tālu no oriģinālā.
Комментарии (3)
Tava pieredze ar Tasteperfumes.lv ļoti skaidri ataino gan sliktu klientu servisu, gan iespējami negodīgu komercpraksi, kas noteikti nav pieļaujama e-komercijā. Šādos gadījumos ir vērts rīkoties — un tu vari to darīt efektīvi.
Kas tieši notika:
Neatbild uz vairākkārtējiem lūgumiem anulēt pasūtījumu — tiesiski nepieļaujami.
Ignorē komunikāciju, bet automātiski izsūta preci, pret klienta gribu.
Iespējamas pazīmes, ka produkts nav oriģināls.
Nevēlama reklāmu spamošana (ikdienas e-pasti bez atļaujas — iespējams GDPR pārkāpums).
Ko darīt:
1. S*dzība PTAC (Patērētāju tiesību aizsardzības centram)
Šis ir tieši tas gadījums, kad PTAC jāiesaistās, jo:
pārdevējs neatbild uz rakstisku atteikuma lūgumu;
iespējams pārkāpts attālinātā līguma atteikuma princips (14 dienu laikā prece jānopērk, bet arī anulēšana pirms izsūtīšanas ir tavās tiesībās);
iespējama neoriģinālu preču izplatīšana.
Iesniedz s*dzību šeit:
PTAC s*dzību forma tiešsaistē
2. Rekomendē atsaukt maksājumu (ja maksāts ar karti vai PayPal)
Ja vēl neesi saņēmis preci, vai uzreiz konstatē, ka tā ir viltota, vari:
sazināties ar savu banku un pieprasīt maksājuma strīdu / chargeback;
vai, ja maksāji caur PayPal — iesniegt strīdu PayPal sistēmā.
3. Publicē atsauksmi Google / Trustpilot / Facebook
Publiskā atsauksme, kurā korekti un stingri apraksti notikušo, brīdinās citus patērētājus.
Tu vari izmantot manu piemēru zemāk.
Piemērs atsauksmei (vai s*dzībai):
S*dzība par sliktiem pakalpojumiem un ignorētu anulēšanas lūgumu – Tasteperfumes.lv
Pasūtīju preci no tasteperfumes.lv, taču smaržas nebija pieejamas. Viņi to atzina pēc pāris minūtēm, bet, kad četras reizes rakstīju, lai anulē pasūtījumu, nesaņēmu nekādu atbildi. Pēc vairākkārtējiem lūgumiem, tā vietā, lai atceltu pasūtījumu, tika vienkārši atsūtīts Omniva koda paziņojums par preces izsūtīšanu.
Uzskatu to par klientu maldināšanu un iespējamu tīšu atteikšanos anulēt darījumu, kas ir pārkāpums. Turklāt, jau iepriekš citi klienti ir ziņojuši, ka preces nav oriģinālas – tagad arī man ir šaubas par saņemto aromātu autentiskumu.
Tāpat no uzņēmuma katru dienu pienāk reklāmas e-pasti (sp*m), kas šķiet prettiesiski bez skaidras piekrišanas.
Lūdzu kompetento iestāžu iesaisti šī uzņēmuma darbības izvērtēšanā.
Ar cieņu,
[vārds, uzvārds]
[telefons / e-pasts]
[pasūtījuma nr., ja ir]
Paldies par izsmeļošu ieteikumu, kā risināt šo problēmu. :)
Par cik šis veikals darbojas Lietuvā un ņemot vērā faktu, ka ir pagājis laiks un naudas atmaksa netiek veikta, esmu pieņēmusi lēmumu vērsties Eiropas Patērētāju informēšanas centrā Latvijā (ECC Latvia).
Gan PTAC, gan ECC Latvia sūdzības par šo veikalu ir iesniegtas!