Talsu Autotransports - Slikts serviss.

Bērns braucot no skolas starppilsētu autobusā aizmirsa sporta apavus. Zinot, ka gala pietura ir Jelgava, pazvanīju uz Jelgavas autoostu, laipna sieviete pastāstīja, ka konkrēto maršrutu nodrošina Talsu autotransports un iedeva tālruņa numuru uz kuru zvanīt, lai risinātu jautājumu par apaviem.
Piezvanīju uz konkrēto tālruņa numuru, lai noskaidrotu, kā aizmirstos apavus varētu dabūt atpakaļ, jo nedzīvoju Jelgavā, lai ieietu autoostā tiem pakaļ. Sazvanītais vīrietis, kurš nestādījās priekšā bija ļoti nelaipns un problēmsituācijas risināšanā neieinteresēts. Atbilde bija aptuveni tāda : " Ja tie apavi tur būs un šoferis tos atradīs, varat dabūt atpakaļ". Sāku skaidrot, ka nedzīvoju pilsētā un nevaru vienkārši ieiet autoostā pakaļ, vai ir iespēja sarunāt, ka paliek pie šofera un nākamajā pirmdienā nodotu bērnam utt . Uz ko vēl nelaipnākā balsī man sāk stastīt, ka no sākuma tie apavi jāatrod un ka visbiežāk nemaz nav pazaudēti autobusā ,bet kaut kur citur utt.
Protams, piekrītu, ka pazaudētā lieta no sākuma ir jāatrod, bet to visu var atbildēt, pastāstīt izrunāt arī laipni. Un zvaniju ar domu izrunāt, tālāko rīcību, ja tie apavi atrodas, kā dabūt atpakaļ. Nevis klausīties demagoģiju.
Otra nelāgā pieredze ar šo pašu auto pārvadātāju bija jau septembrī, kad bērnus neizlaida no autobusa vajadzīgajā pieturā. Talsu autotransportam tika nosūtīta ziņa, viņu mājas lapā, ar jautājumu par konkrēto situāciju, uz kuru tā arī nesaņēmu atbildi. Labi, ka tajā brīdī pirmklasniece brauca kopā ar brāli, bail domāt, kas būtu noticis, ja viņa būtu braukusi viena. Kopumā ļoti nelaipna, neieinteresēta attieksme pret klientiem, viņu interesēm ,vajadzībām un sūdzībām.

L

Комментарии (7)

M micire 21.02.2025

Tā gan.

M micire 21.02.2025

Šajā AT viena daļa šoferu ir ļoti laipni un atsaucīgi,pārējie ļoti augstprātīgi,nelaipni un izturas pret pasažieriem ar lielu pārākuma apziņu,lai gan niecības vien ir.

L Lauma111 21.02.2025

Cik bijusi saskare ar šoferiem, sūdzību nav, bet konkrētais kungs, ar kuru nācās runāt pa telefonu, gan bija nelaipns un neieinteresēts situācijas risināšanā.

krāslavietiss 22.02.2025

Saprotu arī šoferi. Kam viņam nevajadzīga ņemšanās ar nevērīgu pasažieru mantām. Es tur nedzīvoju, tāpēc Jūsu pienākums būs sporta apavus pievest klāt pie manas viensētas.

L Lauma111 22.02.2025

Neviens nesaka, ka jāpieved klāt, bet gan vai nākamajā maršrutā būtu iespēja pie šofera atgūt. Jo autobuss kursē katru dienu. Kā arī skolēns brauc katru darba dienu. Nezinu, vai septiņgadīgu bērnu ir adekvāti iedalīt "nevērīgo pasažieru" kārtā, bet kam bērnu nav tas nesapratīs.

L Lauma111 22.02.2025

Pie tam sūdzība nav par šoferiem, bet gan uzņēmuma attieksmi.

krāslavietiss 06.03.2025

Ir vairāk savi un radu bērni izaudzināti, kā vari iedomāties.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы