Taksometra pakalpojumi - Pasažieri,

Te visi raksta par taksistiem. Ka viņi ir rupji, netīrīgi, brauc apvedceļus , lai vairāki nopelnītu tt. Bet šoreiz es gribētu pasūdzēties par pašiem pasažieriem. Cik viņi paši reizēm ir nepieklājīgi. Atbraucot uz izsaukumu reizēm pat ir jāgaida 15- 20 min protams ar neieslēgtu skaitītāju. Tad padomājiet , ja katrā izsaukumā tik ilgi jāgaida klients, cik tad stundas sanāk pa visu darba laiku palaistas vējā. Jāvadā apdzērušies, kuri reizēm apvemj automašīnu, vai uz sēdekļiem izlej kādu dzērienu. Ir arī tādi gadījumi, ka nesamaksā (ja paņem klientu no ielas), jo uz izsaukumu viņu varētu pēc tam atrast. Kā piemēram paņēma uz ielas klientu, saka jābrauc uz Saulkrastiem, piepeši atcerējās , ka nav naudas, bet apsolīja galamērķi samaksāt , jo brauca uz tusiņu un draugs samaksās. Izrāda , ka nekāda tusiņa nav..... Kā jau godīgs cilvēks atstāja mobīlo kā ķīlu, apsolīja , ka nākošā dienā samaksās... Bet pazuda ar galiem un mob. tel. bija izņemta sim karte. Kā viņš to pamanījās izdarīt nav ne jausmas..... Nobraukts bija uz skaitītāja 41 eiro. Ko tad jāsaka , ka takša pasažieri ir godīgi????? Varētu vēl daudz ko uzrakstīt.....Taksista darbs nav no tiem pateicīgākajiem, jāstrādā daudzas stundas , lai kaut ko nopelnītu. Neko nesaku , ka ir dažādi šoferi, bet ir dažādi arī pasažieri. Cilvēkiem nav ko darīt ,kā rakstīt kļauzas, kā kāds ne tā paskatījās, vai pateica kādu lieku vārdu. Pretīgi!!!!!!

ž

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы