Sveva, autoserviss - servisa pakalpojumi
Nodevām šajā servisā mašīnu. Pēc daudzu dienu meklēšanas, servisa meistari beidzot it kā atrada problēmu - jālabo ģenerators. Ķipa, tas tika izdarīts, samaksājām Ls62. Jau pēc izbraukšanas no servisa, sāka čīkstēt ģeneratora siksna, uz ko meistari atbildēja, ka tas esot normāli, pieslīpēšoties. Pēc dažām dienām kādā braucienā siksna vienkārši pārtrūka! Visdrīzāk jau tieši tāpēc, ka nebija kvalitatīvi nospriegota. Vispār tur bija vēl kaudze problēmu (tika saukts gan evakuators, gan otrā reizē vilcējs, jo mašīna jau salabota netika, veselas 3 reizes pacietīgi nogādājām viņiem mašīnu atpakaļ servisā, bet meistari tā arī nevarēja un nevarēja uzminēt īsto vainu), bet es šobrīd svarīgāko. Kad sapratām, ka mašīnas sākumproblēma nav sataisīta (mašīna turpināja raustīties, mētāt apgriezienus, buskēt utt.), devāmies uz citu servisu. Tie atklāja pašu interesantāko - ka ģenerators nemaz nebija ticis noņemts jau gadiem, skrūves bija tā ieēdušās, ka pat ar aci redzams, ka nav kustinātas. Tad nu jauki būtu uzzināt, kā varēja tikt veikts remonts, ja ģenerators nav aiztikts?! Tas nozīmē to, ka gan jau viņi uz mašīnu pat nepaskatījās, vienkārši pēc dažām dienām piezvanīja un paziņoja, ka var nākt pakaļ un maksāt naudu par remontu - par neeksistējošu remontu!
Protams, serviss visu noliedz.
Комментарии (4)
Bet to tak var parādīt, ka ģenerātora skrūves nav aiztiktas, tur nav jābūt Serlokam Holmsam, lai redzētu ir tās skrūves "sveigi" skrūvētas vai nav :)
Nevar pierādīt tādā ziņā, ka čekus jau parasti autoservisos nedod. Ok, var prasīt čeku, bet tad būs vēl dārgāk jāmaksā (tie 22% nāks klāt cenai) :(
Un bez čeka jau nepierādīsi, ka tika veikts ģeneratora remonts - viss uz goda vārda.
Viss gluži kā padomjlaikos!
Ausainītim - padomjlaikos darbs bija goda, slavas un varonības lieta :)