SV Mēbeles - Slikts serviss
2016. gada 18. maijā pasūtīju dīvānu - iemaksāju pusi - vairāk nekā 300 eiro! Solīja, ka dīvāns atbrauks piecu nedēļu laikā, varbūt ātrāk! Kad pēc piecām nedēļām sāku interesēties, pasūtīja tālāk un pateica, ka līgumā rakstīts līdz 8 nedēļām. Pagaidīju vēl trīs nedēļas, zvanīju divu nedēļu garumā katru trešo dienu! Tad viņiem Polijā aizkavēšanās ar mašīnas iekraušanu, tad viņiem menedžeris nav uz vietas, tad viņa datorā sarakstu neredzot, tad palūdz pārzvanīt piektdien, piektdien pasaka, ka būs pirmdien, pirmdien pasaka, ka trešdien! Desmitajā nedēļā pateicu, lai skaita naudu! Aizbraucu pakaļ, vēl mēģināja pierunāt, ka piektdien tiešām dīvāns būs! Šefs pats personīgi esot Polijā un visu risinot! Pateicu, ka man no tā vieglāk nepaliek, paņēmu naudu un viss! Teicu, lai zvana, kad dīvānu atvedīs, joprojām gaidu... :)
Serviss vienkārši neciešams, uz rupjību robežas, bet tad kad nauda jāiemaksā, tad laipni un mīļi kā saulītes! Esiet uzmanīgi, metiet līkumu šim kantorim!
P.S
Un vēl viena lieta - kad devām pirmo iemaksu, nemaz negribēja sist čeku, labi, ka uzstājām, citādi paliktu arī bez naudas!
Комментарии (2)
Labdien,šeit šīs nelaipnās pārdevējas! Kad jūs veicāt pasūtījumu jums tika iedots rēķins kur ir skaidri aprakstīts gan termiņš gan tas ka avansu var atgriezt ja laikā nav atnākusi prece.!Mēs zvanījām un teicām ka ražotājs aizkavējas ar pasūttījumu,brīdinājām jūs.Un čeks tika jums izsists uzreiz pēc naudas saņemšanas-mums ir kameras kurās visu var redzēt! Avansu arī atgriezām uzreiz tik līdz jūs vēlējāties viņu saņemt.Un mēs jūs brīdinājām ka Dīvāns var tikt pārdots,un pēc avansa saņemšanas atpakaļ jūs automātiski vairs nevarat uz viņu pretendēt.Mēs netaisāmies jums zvanīt par to ka jūs apmelojat mūs.Ja jums viņs būtu vajadzīgs jūs sagaidītu viņu vēl 2 dienas,mēs jums piedāvājam garantijas vēstuli kurā tiktu norādīts ka jūs viņu saņemsiet piektdien!Jūs atteicāties,un tagad jums nav tiesību melot ka ar jums sliki apgājas.No mūsu puses tika izpildīts viss iespējamais.
Man prieks, ka atzīstat, ka esat nelaipnas! Un to, ka jūsu, vai jūsu sadarbības partneru vainas dēļ viss kavējās! Klientam no tā diemžēl viengāk nepaliek!
Jā un video studijā! Piebildīšu, ka visas telefonsarunas ar jums ir ierakstītas, diežēl šeit nav iespēju tās pievienot, bet ja būs - noteikti to izdarīšu! Jūs nevis brīdinājāt, bet vazājāt klientu aiz deguna 10 nedēļas! Draņķīgāks serviss vēl nebija redzēts! Novēlu jums palasīt arī pārējās atsauksmes un saprast, ka problēma ir jūsu servisā nevis klientu attieksē!