Šūšanas salons "Ingrīda" - Šūšanas salons "Ingrīda"
Pirms kāzām ir grūti izvēlēties- pirkt vai šūt kleitu. Nu jau mans pasākums ir sen pagājis, varu padalīties ar piedzīvoto. Manuprāt, ja vien modelis patīk, der un cena apmierina, labāk pirkt (veikalā/salonā, kur var piemērīt un aptaustīt). Ne tikai kleitas pirkšana E-Bay, bet arī šūšana izrādās var būt laimes spēle.
Manā stāstā piedalās 3 personas: 1) Miledy īpašniece un dizainere Tatjana (šobrīd jau vairs, cik dzirdēts, nestrādā); 2) „Ingrīdas modes dizaina studijas” jeb šūšanas salona uz Bruņinieku ielas īpašniece Ingrīda, kas manā gadījumā bija kā Miledy apakšuzņēmējs, kas veica šūšanas pakalpojumus; 3) es.
Principā mana kleita bija diezgan vienkārša – zvanveida. Nekādu ekstru, nav garas šlepes vai tortes formas ar entajām kārtām. Vienkārša, lakoniska kleitiņa, kuru pasūtīju pie Tatjanas – Miledy.
1. PIELAIKOŠANA
Lai gan pasūtījuma izdarīšanas dienā man tika apgalvots, ka nepieciešamais audums ir uz vietas, kad bija jāiet uz pirmo pielaikošanu, tika paziņots ka auduma piegāde aizkavējusies. Dīvaini – bet nekas, laiks vēl ir.
Sākumā viss izskatījās diezgan cerīgi. Ingrīda ir sašuvusi pirmo (apakšējo) kleitas daļu. Pirmajā piemērīšanā uzlaikoju pirmo griezumu (pamata daļu), viss ok.
2. PIELAIKOŠANA
Otrajā pielaikošanā jau kleita bija gandrīz gatava, apakšējai daļai pievienota arī virsējā mežģīņu daļa. Tomēr ir problēmas ar piegriezumu priekšpusē, tas nesmuki nokarājas kā maiss, kā rezultātā izskatījos pēc grūtnieces 6 mēnesī. Vienojāmies ar Ingrīdu ka nedaudz iešūs, cerams ka problēma tiks atrisināta. Vēl apakšsvārki nebija pilnībā pabeigti, vienojāmies ka tiem tiks iešūts papildus audums, lai tie būtu kuplāki. Kleitas apakša vēl nebija nogriezta, tamdēļ Tatjana ieteica pagaidīt ar griešanu, līdz būs piešūti visi apakšsvārki, jo ir bijis jau gadījums, ka dēļ apakšsvārkiem kleita paceļoties pat par vairākiem centrimetriem. Tātad trijatā es, dizainere Tatjana, Ingrīda vienojamies, ka šobrīd negriežam, nākošā piemērīšanā atzīmēsim, kur īstā vieta griešanai. Viss skaidrs, tiktāl viss labi.
3. PIELAIKOŠANA (tā arī nenotikusī)
Bijām norunājuši ka trešā pielaikošana būs nākošajā dienā, esot vēlams ierastiem ap vieniem, diviem, jo dienas otrajā pusē parasti esot daudz cilvēku. Tātad esmu klāt kā norunāts, taču nekas neesot sašūts, esot gaidījuši mani uz pieciem. Prasu Ingrīdai kā tad tā, viņa pati ieteica, lai nākot agrāk. Nu jā kaut kas saputrojies. Labi, nav liela bēda, varu atnākt arī nākamajā dienā.
3. PIELAIKOŠANA
Jau grasos doties vēlreiz uz trešo pielaikošanu, saņemu no Ingrīdas zvanu.
I:- Kleita gatava, ko Jūs norunājāt par tiem akmentiņiem?
Es:- Kā gatava, mums jau vēl apakša jāpiemēra!?
Iestājas klusums, tad Ingrīda atbild ka apakša ir nogriezta tā kā viņa iespraudusi adatu.
Es: Mēs taču vienojāmies ka iešūs vēl apakšsvārkus un tad nākošajā pielaikošanā atzīmēs kur griezt?! Manā acu un ausu priekšā tak tika norunāts!
Kaut ko nomurmināja ka zvanīšot Tatjanai. Pēcāk atzvana, nu lai nākot uz piemērīšanu, cerēsim ka derēs. Tādā tonī it kā es būtu vainīga pie tā ka viņa nav sekojusi norunai??
Aizeju uz piemērīšanu. Gribēju (pasūtīju), lai kleita būtu līdz zemei, bet tā tas, diemžēl, vairs nebija. Redz Ingrīdai tur esot palikusi iesprausta adata un tamdēļ viņa ir ņēmusi un nogriezusi. Īpaši jau sānos, kur svārki kuplāki, kleita pacēlās krietni uz augšu. Vēl Ingrīda izmeta ka viņa nekad nekļūdoties! Cilvēks acīmredzot nespēj atzīt savas kļūdas. Vēl viens domu grauds no Ingrīdas puses -kleitas garums mainoties atkarībā no tā kādā leņķī es stāvot. Nu lai paliecoties uz priekšu, būšot līdz zemei?! Izklausās kā anekdote, bet smiekli galīgi nenāca. Sapratu ja likšu pārtaisīt, ņems un sabojās pavisam, tā jau laika vairs nav daudz. Samierinos.
Vēl viena problēma – uz vēdera audums vēl joprojām karājas kā maiss, bet daļā zem vēdera, kur sākas kājas, kleitā izveidojas tāda kā bedre. Iešuve ir veikta, bet tā neko nelīdz. Uz ko Ingrīda atbild ka tāds lūk esot kleitas modelis, ja apakšsvārki sākoties no kāju vidus rodoties problēma, neko nevarot izdarīt. Goda vārds paliku ar muti vaļā. Cilvēks ar vājākiem nerviem noteikti jau tiktu izvests līdz asarām. Tātad man savā svarīgākajā dienā ir jāizskatās kā grūtniecei, lai gan esmu slaida. Mēģinu ieteikt lai kaut kur iešuj. Uz ko Ingrīda man neapmierinātā tonī pavēsta “Es nogriezīšu, uz jūsu atbildību”. Ārprāts! Un kā būtu ja zobārsts teiktu – es izraušu uz Jūsu atbildību??
Tatjana mēģina kaut ko ieteikt, es neatlaižos, mēģinu ieteikt, lai kaut kur iešuj. Ingrīda ar ļooti lielu neapmierinātību un nevēlēšanos ieņem ar adatiņām sānus. Maiss uz vēdera pazūd, bedre diemžēl ne, vēl aizmugurē, kur sasienamā daļa, izveidojies nesmuks izvirzījums. Ingrīda atkal – “neko nevar darīt”. Tatjana piedāvā ka adatiņas varētu nedaudz pārvietot, uz ko Ingrīda atcērt, ka viņa otrreiz vairs nelikšot. Epopeja turpinās vēl diezgan ilgi (pavadīta ar Ingrīdas neapmierinātību izsakošiem domu graudiem), beigās adatiņas tiek pārspraustas, problēma ar izvirzījumu tiek atrisināta. Vēl atliek problēma ar “bedri”. No Ingrīdas izskan tāda frāze kā “Esmu gatava samaksāt, tikai atbrīvojat mani no tās kleitas”. Nu kā kaut ko tādu var pateikt? Saņemu piedāvājumu pievienot apakšsvārkus krietni augstāk kā tie šobrīd ir paredzēti. Pieliekam augšā apakšsvārku audumu, izskatos kā resna būda. Uz Tatjanas ieteikumiem Ingrīda atcērt strupi un negribīgi. Šķiet jau kādu 10 reizi no Ingrīdas dzirdu, ka neko nevarot darīt. Pienāca vēl viena šuvēja, kura ieteica pielikt bedres vietā plānu auduma gabalu, kas principā arī atrisināja problēmu. Šī pielaikošana ilga vairāk kā 1, 5 stundas. Stress nenormāls. Nevajadzīgi pārdzīvojumi. Beigās viņa piebilda ka tamdēļ ka līgava esot tik stresaina, viņa arī esot stresaina. Visi pārējie bija vainīgi, tikai ne Ingrīda...
4. PIELAIKOŠANA
Tieku sagaidīta ne ipaši laipni. Piedalās gan Tatjana, gan Ingrīda. Tatjana kaut ko sūkstās par nodokļu problēmām, abas skaļi sarunājas. Man tiek iedota kleita un tieku atstāta uz gana ilgu laiku viena ar domu - cerams ka viņa neko neprotestēs. Nekādas ieinteresētības paskatīties, vai viss ir daudz maz kārtībā.
Mani secinājumi...
1) Cilvēki sagrābušies pārāk daudz darbu, pati Ingrīda atzina ka netiekot galā. Darbs risinās uz kvantitāti, nevis kvalitāti;
2) Ingrīda neko nepieraksta, līdz ar to nav jābrīnās ka tajā haosā, kas viņai tur valda, aizmirst norunāto.
3) Klientu apkalpošanas kultūra Ingrīdai ir visai zema. Ja viss ies pa sviestu, tad var paveikties un klients būs apmierināts (jo te pat forumā jau var lasīt gana daudz labas atsauksmes. Taču, ja nu kas atgadīsies, viņasprāt vainīgi būs visi citi, tikai ne Ingrīda.
Kleita nāca ar tik lielu stresu, pārdzīvojumiem un laika un nervu patēriņu, ka saprotu ka pie Ingrīdas nekad, nekad, nekad vairs neko nešūšu.
Комментарии (11)
Uhhh, Agnese. Nez kāpēc es pat nebrīnos par šādu attieksmi. Lūdzu saki, cik izmaksāja kleita šujot pēc pasūtījuma?
Es precējos pag.gada Ziemassvētkos. Ilgi domāju - šūt kleitu, vai pirkt. Izlēmu pirkt. Paveicās, jo bija nesezona, kāds kāzu kleitu salons vērās ciet un izpārdeva kleitas par puscenu. Nopirku kolosāli skaistu augumam piekļāvīgu kleitu maigos pasteļtoņos. Tieši tādu kā gribēju, nevis sastīvinātu kūku, bet krītošu, skaistu, sievišķīgu. Aiznesu līdz vietējai šuvējai pielabot. Kažociņam/apmetnītim nopirku skaistu vilniņu un uzšuvu pati. Kā rezultātā, mans pasakaini skaistais līgavas tērps kopā izmaksāja 185 Ls.
Ar to es gribēju teikt - arī krīzei ir labums, var nopirkt lietas par labām cenām.
Jūtu līdzi:( Pati precējos 2004. gadā, tad bija tāds salons Sāra uz Čaka ielas (laikam vairs nav) man gan augums ir 1, 80 m un gatavu kleitu nav iespējams nopirkt, bet salona darbinieces bija tik pretīmnākošas, ka sakombinējām modeli no dažādiem paraugiem un šuvēja precīzi uzšuva manam augumam, piedevām man bija diezgan augstas prasības. Uzšuva ļoti labi. Varbūt reizēm ir vērts izvērtēt vairākus piedāvājumus, bet varbūt man vienkārši paveicās.
Par Ingrīdu nemāku spriest, bet jūtu līdzi! Informācijai varu pateikt kad Tatjana no Miledy tomēr vēl strādā.
Šo gadu aprīļa beigās es ar māsu devos manas kleitas meklējumos. Apmeklējam izreklamēto jauno kāzu salonu Amēlija! Par cik mana māsa precējās pagājušo vasaru un bija saskare ar Miledy - Tatjanu, māsa atpazina Amēlijas kāzu salona īpašnieci kas izrādās ir bijusī Miledy īpašniece Tatjana.
Izrādās mūsdienās sliktu kāzu salona reputāciju slēpj zem jauna nosaukuma Amēlija!
Es gan biju pārsteigta par šādu attieksmi, jo savu kleitu arī vēl pavisam nesen šuvu studijā "Ingrīda" un varu teikt tikai tos labākos vārdus. Katra vilite nostrādāta akurāti un laikošanas arI ok. - vismaz mani saprata uzreiz ko gribu. Bet galvenais ka kleita izskatījās SUPER, draudzenes redzot mani kāzās tā arī sacīja, ka tagad nezin kā mani pārsteigt. Es šo salonu varu tikai ieteikt.
Arī es savu kleitu, kuru šuvu tur pirms gada saņēmu tādu pašu attieksmi no tās Ingrīdas. Piekrītu tam, ka tur strādā uz kvantitāti ne kvalitāti un attieksme diezgan briesmīga. Neiesaku NEVIENAI šo salonu, ja tā to vispār var saukt!
Par cik es esmu šī salona patstavīga kliente jau vairākus gadus par salonu "Ingrīda" varu teikt TIKAI TOS LABĀKOS VĀRDUS. Daži no maniem kolēģiem arī tur šujas no kuriem arī esmu dzirdējusi tikai to labāko, gan kvalitāte, gan attieksme .Kāzu kleitu tur šuvusi nēesmu, bet redzēju dažus no viņas kāzu kleitām, kuras šuj uz jauno modes skati - tad tās ir jāredz. Zinu arī, ka šim salonam ir uzticēts šūt kāzu kleitas visām 10 līgavām, kas precēsies televīzijas tiešraidē "Molā", domāju, ka šāds pasūtījums netiktu uzticēts nepārbaudītam salonam.
Es droši šo salonu varu tikai IETEIKT.
Liels paldies šim salonam par manu brīnišķīgo kleitiņu. Par cik manas kāzas arī jau pagājušas varu padalīties savā pieredzē. Kleitu šuvu šogad vēl maija mēnesī, - pati Ingrīda bija ļoti atsaudzīga veidojot manas kleitiņas dizainu, ieteica kā un ko labāk laikošanā - rezultātā man bija apburoša kleita. Es varu tikai IETEIKT.
Cik nekaunīgi pašai rakstīt sev labas atsauksmes!!!
Esmu 5. gadus mācijusies jurisprudenci, un skaidri ir redzams, kā pēdējos 3 komentāros ir rakstijis viens un tas pats cilvēks!
Frāze "es varu IETEIKT"... Stils...
Saprotu, bizness ir bizness, bet, NEKAUNĪGI!
No savas kolēģes uzzināju par šo sūdzību un nenocietos neatstāt savu komentāru - un lai cik tas nebūtu banāli, no manas mutes arī izskanēs tā pati frāze - VARU IETEIKT!!! - lai arī kādam tas šķistu nekaunīgi. Šis salons savu darbu veic perfekti, par ko pārliecinos ne pirmo gadu.Katrs mans tērps ir veidots ar kādu īpašu dizainu, lai ari tie ir visvienkāršākie ofisa svārciņi, bet ar savu rozīnīti. Protams izpildes termiņi gribētos, lai būtu ātrāki, bet par šuvumu sakot, perfekts darbs.
Pārlasot pēdējo komentāru, , , , arvien biežāk pārliecinos par frāzi, ka latvietis latvietim ir labākā barība, un arī man skaidri redzams, ka kādam ļoti nepatīk, ka šeit tiek atstāti pozitīvi viedokļi.
Nekļūdās tiek, kas neko nedara! Par Ingrūdu laikam var teikt, ka prieks, ka Latvijā vispār vēl tiek šūtas kāzu kleitas, jo lielākā daļa tiek atvesta no Ķīnas un tur arī aizplūst nauda. Būtu prieks šeit redzēt kādus aktuālos komentārus ( ne tikai sliktus :) ), lai redzētu kā par šiem 4 gadiem ir uzlabojusies apklapošana.
Sveikas!
Zinu, ka šī sūdzība bija jau pirms 4 gadiem, bet tomēr dikti gribējās uzrakstīt savu pieredzi šajā salonā.
Meitenes, ja Jūs vēlaties šūt kleitu IESAKU Jums šo salonu. Es saņēmu kleitu, kad uzvilku man aiz laimes asaras tecēja.
Kleita bija daudz, daudz labāka nekā es biju iedomājusies. Kleita bija Perfekta.
Ingrīda vienmēr mani sagaidīja ar smaidu. Tik saulainu un gaišu cilvēku kāda ir Ingrīda tiešām nebiju satikusi. Viņa nekad neuzstāja uz to, ka vajag tā un nekā savādāk utt... Viņa pateica savu viedokli, ko respektēju.
Katrā ziņā, iesaku Meitenes Jums šo salonu... Nenožēlosiet :)
Veiksmi topošajām līgavām kleitu meiklējumos.