Super Mark, internetveikals - Šobrīd ir pagājušas 8 dienas kopš pasūtījuma apmaksas, nav ne naudas, ne preces, ko tālāk darīt?
Pasūtīju preci no kataloga, samaksāju, saņēmu šādu atbildi... Labdien, Ineta. Paldies, par jūsu pasūtījumu! Esam saņēmuši apmaksu un šodien tuvākajā laikā saņemsiet informāciju par sūtījuma izpildi/precizēšanu! - - tālāk viss apstājās, neesot izmērs, tad atgriezīšot naudu 2 darba dienu laikā,
iekopēju saraksti..
Mums diemžēl nav tāda interneta veikala sistēma, kurā var savienot noliktavas pieejamību ar mājaslapas redzamo, automātiski visas preces neatjaunojas un to jadara pašiem - labojot katru preci, kas ir ļoti grūts un ietilpīgs darbs, tāpēc arī rodas šāda situācija!
Ja prece pasūtītā nav, tad mēs ar klientu sazināmies un visu sarunājam - nevienu necenšamies apkrāpt!
Diemžēl, esam pašreiz mazs interneta veikals, kurš cenšas piedāvāt zemas cenas par labas kvalitātes preci, tāpēc nevaram atļauties dārgāku interneta veikala sistēmu.
Nodosim informāciju grāmatvedei un naudiņu tad saņemsiet tuvāko 1-2 darba dienu laikā!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram uz jūsu sapratni!
2017. Gada 1. Jūlijs 15: 44 ineta lace rakstīja:
kā jūs drīkstat paņemt naudu, ja nenodrišinat preces piegādi. Uzskatu ka jūsu rīcība manā konkrētajā gadijumā ir krāpniecīga, ja tika apstiprināts xl izmēra pieejamība, tika paņemta nauda, un tagad jūs sakat, ka nav?
Vēlos saņemt savu naudu atpakaļ nekavējoties! Pretējā gadijumā būšu spiesta griezties bankā ar prasību atsaukt maksājumu, jo veiktas krāpnieciskas darbības.
Ar cieņu, ineta lāce.
— reply to message - —
subject: re: pasūtījuma nr. 07619 apmaksa saņemta!
Date: 2017. Gada 1. Jūlijs 15: 38: 35
from: super mark
to: ineta lace
labdien, ineta.
Diemžēl, šīs pasūtītās džinsas xl izmērā ir beigušās! Tāpēc, lūdzam, izvēlēties citu modeli. Ja būs nedaudz dārgākas, apmēram 1-2 eur, tad piemaksāt nevajadzēs. Ja lētākas, tad starpību pārskaitīsim atpakaļ!
Uz pirmdienu būs papildus jauns džinsu piedāvājums, tāpēc iesakām pirmdienas vakarā veikt jaunu izvēli!
Atvainojamies, par sagādātajām neērtībām un ceram uz jūsu sapratni!
Piedāvājums ļoti ātri mainās un tiek izpirkts, tāpēc pašreiz nevaram nodrošināt, ka mājaslapā visi izmēri un krāsas sakrīt ar noliktavā esošo preci, tāpēc atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
2017. Gada 30. Jūnijs 23: 54 ineta lace rakstīja:
sveiki, takā vakar 29.06... Nesaņēmu tālākus jūsu rīcības atrakstus, kā solijāt. Tad vēlos zināt. , cik tālu ir mans sūtijums?
Ar cieņu, ineta lāce.
— reply to message - —
subject: pasūtījuma nr. 07619 apmaksa saņemta!
Date: 2017. Gada 29. Jūnijs 15: 09: 48
from: super mark
to:
labdien, ineta.
Paldies, par jūsu pasūtījumu! Esam saņēmuši apmaksu un šodien tuvākajā laikā saņemsiet informāciju par sūtījuma izpildi/precizēšanu!
—
pateicamies, ka izvēlējāties supermark.lv,
supermark.lv komanda.
E-pasts: help. [slēpt]@gmail.com
tiešsaistes konsultants: p. - pk. 12.00 - 19.00
—
pateicamies, ka izvēlējāties supermark.lv,
supermark.lv komanda.
Gribētu teikt, ka pēdējā saņemtā vēstulē 1.07, solīts ka divu darba dienu laikā tiks ieskaitīta nauda manā kontā, veljoprojām tas nav noticis...
Добавить комментарий