suns.lv - maldināšana uz krāpšana
Mēs daudzas reizes pasūtījām suņu barību no šīs vietnes, un vienmēr viss bija kārtībā, un piegāde caur Omniva pastu notika ātri. Sunim sākās alerģijas, un veterinārklīnikā mums ieteica diētisko barību, ar kuru suni jāpabaro 8 nedēļas. Sākumā mēs pasūtījām sauso barību no Brit zīmola, bet pēc tam nolēmām pamēģināt to pašu barību mitrā veidā. Sākumā pasūtījām tikai dažas bunžiņas, suns mitro barību pieņēma labāk, un mēs nolēmām diētu turpināt ar mitro barību līdz galam. Mēs pasūtījām 10 bunžiņas, tās neuzreiz izsūtīja, paskaidrojot, ka noliktavā ir ne vairāk kā 8 bunžiņas, un, ja tā beidzas, viņi to pasūta no piegādātājiem. Tas ir tik maz noliktavā, jo šo barību reti pasūta un pieprasījums ir zems. Beigās mēs saņēmām 10 bunžiņas. Pēc kāda laika pasūtījām vēl 10 bunžiņas, bet mums atsūtīja tikai 8. Mēs piezvanījām, lai noskaidrotu, kāda ir kļūda, un mums teica, ka noliktavā nebija 10 bunžiņu, un viņi atsūtīja 8, par 2 bunžiņām var atgriezt naudu. Es teicu, lai tā vietā atsūta 2 bunžiņas, kad tās pienāks no piegādātāja, un viņi piekrita. Pēc dažām dienām mēs piezvanījām uz veikalu un jautājām, vai varam pasūtīt vēl 12 bunžiņas šīs barības, mums atbildēja, ka JĀ. Mēs vienojāmies, ka jaunajam pasūtījumam ar 12 bunžiņām viņi pievienos tās 2, kuras trūka iepriekšējā pasūtījumā. Bet mums atnāca tikai 8 bunžiņas, nevis 14. Kad es atkal zvanīju, lai to noskaidrotu, viņi teica, ka sajaukuši mūsu pasūtījumus, ka barības noliktavā nav, un, kad piegādātājs to piegādās, viņi atsūtīs tās 6 trūkstošās bunžiņas. Pašlaik ir pagājušas 3 nedēļas, bet mēs joprojām neesam saņēmuši tās 6 bunžiņas. Katru reizi, kad es zvanīju otrdienās un ceturtdienās, jo viņi teica, ka šajās dienās viņiem pienāk piegādes no piegādātāja, viņi atbildēja, ka barības vēl nav, un viņi arī to gaida. Bet visu šo laiku vietnē tā bija pieejama, un to varēja pasūtīt, nebija atzīmēts "nav pieejama". Ceturtdien, 17.10, es piezvanīju, un viņi teica, ka barība ir pienākusi. Es palūdzu viņiem atsūtīt 6 bunžiņas, viņi teica "jā, jā, šodien nosūtīsim". Visa diena pagāja, bet es nesaņēmu nekādu informāciju ne uz e-pastu, ne uz tālruni. Kad es šodien, 18.10, zvanīju un jautāju par šo barību, viņi teica, ka barības viņiem joprojām nav, ka viņi to gaida, un teica, ka varbūt otrdien būs. Katru reizi, kad es zvanīju, viņi mani mierināja ar otrdienām vai ceturtdienām. Es gaidīju līdz pēdējam, bet sunim beidzās partija, un, diemžēl, mēs nespējām pabeigt diētu precīzi 8 nedēļu garumā. Sunim nācās pēkšņi pāriet uz citu barību, lai gan tā darīt ir stingri aizliegts, īpaši suņiem ar kuņģa problēmām un tendenci uz alerģijām. Tāpat šodien, 18.10, tajā telefona zvanā es lūdzu viņiem atgriezt naudu par šīm 6 bunžiņām, norādīju divu pasūtījumu numurus, kuros viņi kļūdījās, un viņi teica, ka drīz nosūtīs. Bet līdz šim es neesmu saņēmusi nekādu naudu visas dienas laikā. Atmaksas summa ir jābūt (6*3,79=22,74).
Добавить комментарий