Sunset Village - Slikts serviss
Aglonā saimniecisko darbību veic viesu nams sunset village, kuras pārvaldītājs ir jānis brokāns. Telpas jaunas, komplekss nesen uzbūvēts, arī interjers normāls. Taču neceriet, ja jums kaut kas salūzīs, ka saimnieks nekavējoties centīsies palīdzēt. Tieši tā mums arī gadījās. Iebraucot konstatējām, ka mājiņā nav siltā ūdens un nestrādā elektriskā plīts, par ko uzreiz paziņojām pa kontakttālruni. Protams, saņēmām solījumu visu labot, taču ar izpildi bija, kā bija, drīzāk nebija nekā. Pie siltā ūdens un darbojošās plīts tikām tikai otrajā dienā ap pusnakti, kad jau bija jāiet gulēt un no rīta jātaisās uz prombraukšanu. Visa remonta radītā nekārtība faktiski pašiem bija arī jāsavāc. Bēdīgākais tas, ka saimnieks jau pirms izīrēšanas ļoti labi zināja, ka mājiņa faktiski nav piemērota dzīvošanai, bet, acīs skatoties, meloja, ka viss strādā. Pēc mūsu domām, saimnieks parādīja augstākā līmeņa nekompetenci, neprofesionālismu un nemākulību viesu apkalpošanā. Šoreiz aglonai sunset village bija pilnīga antireklāma.
Комментарии (4)
Mums arī bija līdzīga situācija, acīs skatīties un melot ir norma. Čeku par naktsmājām tā arī nedabūjām.
Nauda bija jāatstāj atvilknē. Neiesaku.
Jums tika izrakstīta kvīts un atstāta uz galda, ko jūs paši nepaņēmāt. Viņa vēl tagad ir atrodama grāmatvedības arhīvā. Šaubos vai Jums tika kas samelots, ja mēs ar Aldi neesam tikušies personīgi.
Arī mums bija tas gods satikt šo kolorīto personu- Jāni Brokānu, Sunset Village saimnieku-kas manāmi aizraujas ar apreibinošām vielām, jo pie mūsu tikšanās izskatijās pilnīgi neadekvāts un aplietojies ..izskatijās,ka pats īsti nesaprot ko dara un runā, sazvanīt viņu nebija iespējams, kad jautājām sildītāju, jo bijām ar zīdaini un namiņā bija auksti.
Sildītāju beigās atnesa kāda kundze gados Silvija, atrunājoties,ka neesot vel sakārtota apkure.
Mājiņas ir jaukas un skaisti iekārtotas, vieta arī laba, bet saimnieka attieksme un serviss-zem katras kritikas.
Par meliem-japiekrit ieprieksminetajam sūdzībām-izskatās,ka tā saimniekam ir ierasta prakse.
Sunseettvillage
Man, Jānim Brokānam kā atpūtas kompleksa “Sunset Village” īpašniekam un SIA Brokapitāls valdes loceklim ir savs skaidrojums un pretenzija par Pāvela Naļivaiko rīcību.
2024. gadā Sunsettvillage atpūtas kompleksu apmeklēja Pāvels Naļivaiko, kas stādijās priekšā kā izbijis policists ar “sakariem” DAUGAVPILS policijas pārvaldē, ieradās Sunsettvillage ar vēl vienu ģimeni (iespējams meita ar vīru un bērniem) un rezervēja divus namiņus. Vienā no namiņiem, kurā šis kungs apmetās, tieši tajā brīdī sabojājās ūdens sildītājs, par ko mūsu komanda tika informēta un momentāli noreaģēja, nosūtot uz turieni sertificētu elektriķi - inženieri, kas visu pārbaudīja, noteica problēmu un defektu. Šo defektu varēja atrisināt nomainot ūdens sildītāju/boileri, ko es varēju vairs izdarīt tikai nākamajā dienā, jo pats neatrados uz vietas, bet gan Rīgā. Runājot ar Pāvelu Naļivaiko pa telefonu un risinot situāciju par boilera nomaiņuu nākamajā dienā, viņš vairākas reizes uzsvēra ka viņam ir pazīšanās patērētāju aizsardzības biedrībā un DAUGAVPILS policijas pārvaldē un VIŅŠ varot nokārtot ka man, Jānim Brokānam, būs problēmas un kompleksam antireklāma. Tai pašā laikā Pāvels Naļivaiko nekavējoties pieprasīja atlaidi vai arī atgriezt naudu atpakaļ par pavadīto nakti, un vēlējās lai es to izdaru tur pat uz vietas skaidrā naudā. Nākošajā dienā uz šī kunga īrēto namiņu tika atvests jauns ūdens sildītājs - boileris un uzstādīts. Vēl bija arī pretenzija par elektrisko plīti, bet diemžēl Pāvels Naļivaiko nebija tik kompetents un zinošs, lai viņu ieslēgtu un mācēt ar to apieties, kā dēļ bārstīja tikai rupjus apvainojumus manā virzienā. Reizē ar ūdens sildītāju tika atvesta un uzstādīta arī jauna elektriskā plīts, kaut gan iepriekšējā tomēr bija darba kārtībā. Es pats kā kompleksa īpašnieks un būvinženieris, nomainīju gan ūdens sildītāju gan plīti, (kas notika nākamajā dienā ap 18:00-21:00, nevis pusnaktī(kā šis kungs uzsvēra savā ziņojumā un iesniegumā) Kamēr es darbojos ar iekārtu nomaiņu uz jaunām, tikmēr Pāvels Naļivaiko, atrodoties alkohola reibumā, Susettvillage namiņā Nr.2, no blakus istabas bļāva skaļā balsī uz manis un pielietoju rupjus, necenzētus krievu lamuvārdus, adresētus man, Jānim Brokānam, apvainojot mani un aizskarot manu godu un cieņu, ko dzirdēja un var apstiprināt atpūtnieki no blakus namiņa, kā arī Pāvela Naļivaiko dzīvesbiedre, kas nomierināja viņu un atvainojās man personīgi Pāvela Naļivaiko vietā. Kad pēc kāda laika sazvanījos un runāju ar Pāvelu Naļivaiko, pa telefonu, viņš uzstājīgi pieprasīja atgriezt atpakaļ samaksāto naudu, (kaut gan izmantoja blakus esošo namiņu(meitas un znota), kā arī namiņu kurā nakšņoja pats, izņemot silto ūdeni uz vienu dienu) Kad jautāju, ko darīsim ar goda un cieņas aizskaršanu pret mani, Jāni Brokānu, Pāvels Naļivaiko noliedza, ka ko būtu teicis, kā arī aizbildinājās, ka esot lamājies uz “sliktiem laikapstākļiem”.
Pāvels Naļivaiko savā iesniegumā un arī sociālajos portālos sarakstīja klajus melus par to, ka nekas netika atrisināts, par to, ka tas notika nākamajā dienā ap pusnakti, par to, ka nekas netika sakārtots (kaut gan pēc ūdens sildītāja nomaiņas viss tika izmazgāts un iztīrīts), kamēr Pāvels Naļivaiko atļāvās apvainot un nozākāt mani, manu ģimeni un manus darbiniekus dažādos KRIEVU valodas necenzētos lamuvārdos.
Līdz ar šiem apvainojumiem un neadekvātas antireklāmas izveidi manam kempingam, es šim kungam Pāvelam Naļivaiko nevēlos atgriezt nekādas naudas summas, ko viņš pieprasa, jo viņš ir aizskāris gan manu, gan manas ģimenes, gan atpūtas kompleksa un to darbinieku godu un cieņu, visu laiku aizbildinoties ar sakariem un savu ietekmi Valsts policijā un Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.
Kā velāk noskaidrojās, šim
Kungam tā ir “normāla” prakse apmeklēt atpūtas un viesu namus pa visu Latviju, uzsākt konfliktu ar viesu un atpūtas namu komandu un īpašniekiem(aizbildinoties ka SIM KUNGAM ir sakari Patērētāju aizsardzības biedrībā un Policijā pa visu Latviju) lai mēģinātu nenorēķināties par naktsmītni un pakalpojumiem. Esiet uzmanīgi!