Sun Lounge - Akalpošanas kultūra un ētika
Sun Lounge administrācijai!
Visu šo laiku, es biju domājis, ka Jūsu filiāles, neskatoties uz augstajām cenām
– ir VIP saloni ( visaugstākās klases). Bet pēdējā laikā, ienākot Jūsu salonā, mani sagaida administratores ar cimdiem un slotu rokās, kas vienlaikus tīra kabīnes, atbild uz telefona zvaniem un apkalpo klientus, kas galīgi neliecina par VIP salonu esamību. Līdz ar to, ja salonā ierodās vairāk par 2-3 cilvēkiem vienlaikus, - man kā klientam ir jāgaida 5-7min., kamēr administratore uzkopj kabīnes. Līdz šim – cik biju novērojis, uzkopšanas darbus veica cits, šim nolūkam paredzēts cilvēks. Tātad, Jūsu salons sāk līdzināties jebkuram parastam Rīgas salonam, kur administratores dara visus darbus.
Es vēlētos, lai turpmāk mani sagaida smaidīgas administratores, kuras veltītu visu savu uzmanību man – kā klientam, nevis telpu uzkopšanai.
Ar cieņu, Jūsu salona klients
Комментарии (4)
Baigi prasiigaa esi...
bet tu laikam no bomžatņika esi iznākusi, ka nezini, kas ir tīrība un kārtība, ekselenta klientu apkalpošana un attieksme pret darbu kopumā
Tas ir viņš, Semjons, Tu aitas galva Keita!Un kas maksā, tas arī muziku pasūta!!!
Alfa Sunlounge strādā tāda k...za, kas to vien tik dara, kā pļurkst ar apkopēju tik aizrautīgi, ka tad, kad atnāk klients, viņa ar voblas izvalbītām acīm pienāk un vispār neko nedzirdot, ko grib klients momentā pretīgā tonī saka- nav un nebūs, tikai viss pēc pieraksta. Absolūti nefiksē, kā viņa izskatās, ka viņa ar acīm ir gatava katru nodurt, kurš tuvosies Sunlounge. Paskatieties bildes, tās runā pašas par sevi. Paņemt rokās mazu birstīti vai zobbirstīti un izpucēt stūrus neprot. Pilnībā nekontrolē saskarsmi ar klientu, ne tekstus, ne ķermeņa valodu, ne kopumā uzvedību. Viss silikons kaitīgajā melnajā sēnītē, kas var izraisīt pat nāvi. Ieelpot šos garaiņus ir sevišķi kaitīgi. Brilles maz, ka netiek dezinficētas, tās pat netiek elementāri tīrītas. Saimnieks ir ēbrejs no Berlīnes, kas ir no psrs pats. Kauns, kauns, kauns un pretīgi, pretīgi, pretīgi.