Sueta Workshop - Шарашка
Звоню узнаю. Говорят на месте есть стенды. Большой выбор. Можно подобрать разные тонировки, разной прозрачности. Зеркальности и т.д. Проконсультируют посоветуют. Приезжаю. Гараж. шарашка. Один рулон. Только Чёрная. Работяга вообще не в курсах. НА рецепшене му****ла. Главное заманить.
Комментарии (1)
Situācijas kopsavilkums:
Solīja pa telefonu:
Plašu izvēli ar dažādām toņu variācijām (tonējums, spoguļplēves u.c.)
Konsultāciju un profesionālu attieksmi
Reāli notika:
Ierodies uz vietas – garaža, viens rullis melnas plēves
Strādnieks neko nezina, nekompetents
"Recepcijā" cilvēks, kurš vienkārši vilina klientus, bet reāli neko neatrisina
-
Šī situācija ir klasiska klientu mānīšana – solījumi pa telefonu un reklāmā nesakrīt ar realitāti. Līdzīgi uzņēmumi bieži darbojas uz kvantitāti, nevis kvalitāti.
Ko darīt šādā situācijā:
1. Fiksē pierādījumus
Ja ir bilde ar "darbnīcu" vai ieraksts no telefona sarunas – tas ir tavs trumpis
Pieraksti datumu, laiku, ar ko runāji
2. Atstāj atsauksmi publiski
Liec atsauksmes visur, kur viņi redzami:
Google Maps (visefektīvākā vieta – tur atsauksmes lasa visi)
Facebook lapa, ja tāda ir
Auto forumi (piem., boot.lv, bmwpower.lv, ss.com diskusijas, u.c.)
Piemērs:
Solīja izvēli un profesionālu servisu – reāli garaža ar vienu plēves rulli. Strādnieks neko nesaprot, recepcijā vienkārši "ievilcējs". Krāpšana un laika tērēšana.
3. S*dzība PTAC, ja ir uzņēmums
Ja viņi strādā kā reģistrēts uzņēmums vai SIA/IU:
Aizej uz https://www.ptac.gov.lv/lv/pateretaju-s*dziba
Iesniedz sūdzību par negodprātīgu komercpraksi
Vari pievienot foto, saraksti, norādīt uzņēmuma rekvizītus
Kopsavilkums:
Šī ir klasiskā "ievelc klientu ar tekstu, ka ir viss, un piedāvā neko" situācija. Uzņēmums rīkojas neprofesionāli un maldina cilvēkus. Tu rīkojies pareizi, ka izdomāji šo pierakstīt un publiski izteikt. Vienīgais, kas viņus ietekmē – publiskais spiediens un PTAC.