РешеноSudraba nams - žetongredzens
pasūtijām žetona gredzenus. manam žetona gredzena ārējais gravējums ir pareizi, bet lai izlasītu iekšējo, tas jāpagriež otrādi.
tas jau itkā vēl nebūtu nekas, bet...
gredzens smērē!!!! kas tas pa materiālu? ja ir prove 925 tad nekam tamlīdzīgam nevajadzētu būt! ok, 1. dienu vēl varētu, bet nu jau pagājušas 5 dienas!!!!
man ari pirms tam ir bijuši sudraba nama gredzeni 2 gab, bet tas bija ~6 gadus atpakaļ, tad viss bija ok, kgan cenas tad bija 8-7 Ls, bet tagad tāds pats gredzens 13 Ls.
šo gredzenu nopirku par 12.50, bet uzskatu ka tas nav samaksātās naudas vērts! tas manam žetonvakaram iedeva žultainu piegaršu.. nepatīkama atmiņa par skolu!
kauns!
Uzņēmuma "Sudraba Nams" pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (17)
Arī pasūtījām žetona gredzenus Sudraba namā. maksaja 13 ls, un jau pec paris nesasanas reizem pirksts palika melns. tiešām slikta kvalitate!!!Firmai viegla peļņa!
Nu lohi, - sudrabs nesmērē.
Riktīgs kolhozs!
Pēc galvanizācijas paliek kadmija vai niķeļa atlikumi, kas stipri līdzīgi sudrabam. tas arī smērē.
Kādreiz rūpnīcā fenderējām
Esmu šīs darbnīcas vadītājs un gribu sniegt atbildi par šo sūdzību.
1)Ļoti žēl, ka ar šo sūdzību negriezāties mūsu darbnīcā, bet rakstījāt uzreiz sudzibas.lv. Vai tad, ja nopērkat, piemēram, gludekli, un tas nedarbojas, Jūs uzreiz rakstāt sūdzību šeit? Nē, Jūs taču nesat to atpakaļ uz veikalu! Un sūdzību rakstītu tikai tad, ja veikalā to neņemtu atpakaļ. Arī šajā gadījumā tā būtu loģiska rīcība, jo mēs nekad neatsakām klientam kaut kādu pārpratumu gadījumā-Jūs saņemtu jaunu gredzenu vai arī saņemtu atpakaļ samaksāto naudu!
2)Par pašu sūdzības būtību-ar līdzīgām sūdzībām retos gadījumos sastopas simtprocentīgi visas firmas, kas nodarbojas ar sudraba rotu izgatavošanu. Esam vērsušies pat pie ķīmiķiem, lai noskaidrotu tamlīdzīgu reakciju iemeslu, taču pamatotu atbildi neesam saņēmuši.
Mūsu firma(kā arī citas ražotājfirmas Latvijā) savu rotu izgatavošanai izmanto tikai augstākās proves(925) un kvalitātes sudrabu, līdz ar to praktiski izslēdzot jebkādas reakcijas iespējamību līdz minimumam. Taču tomēr reizēm neizskaidrojamu iemeslu dēļ tādas gadās... Ļoti iespējams, ka tas saistīts ar kādas sadzīves ķīmijas vai kosmētikas izmantošanu. Reizēm šādas reakcijas notiek dažādu veselības problēmu dēļ. Taču mēs nevaram to simtprocentīgi apgalvot.Iespējams, pietiek ar kādu procenta desmitdaļas mistisku piejaukumu sudrabam(ko nevar noteikt ar analīžu palīdzību), lai tas kaut kādos apstākļos smērētu pirkstu. Pēc pieredzes zinām, ka 90% gadījumu gredzens pārstāj „smērēt” pēc dažām dienām.
Tātad- mūsu ieteiktais risinājums šajā situācijā-pavalkājiet gredzenu vēl vienu nedēļu, un ja reakcija turpinās, sazinieties ar mums, norādot gredzena numuru un izmēru, un mēs nosūtīsim Jums jaunu izstrādājumu. Mēs esam ieinteresēti, lai mūsu klienti paliktu apmierināti ar mūsu izstrādājumiem.
3) Šādas sūdzības nekad neatstājam bez ievērības- esam nomainījuši sudraba piegādātāju(lai arī neesam konstatējuši problēmas ar materiāla kvalitāti). Tagad sudrabs tiek pasūtīts no starptautiski atzītas kompānijas, kas, protams, ir krietni dārgāk, taču kvalitāte mums ir daudz svarīgāka par peļņu. Ceru, ka tamlīdzīgām sūdzībām nākotnē vairs nebūs pamata!
4) Lūgums par iespējamām sūdzībām vērsties pie „pa tiešo” pie mums firmā. 100% visi pārpratumi vienmēr tiek atrisināti pēc principa: „Klientam vienmēr taisnība”
Mēģinājām sazināties ar Mudīti Putniņu personiski-nekādu atbildi neesam saņēmuši. Acīmredzot, ar gredzenu viss ir kārtībā.
Pirmo reizi redzu, ka vadītājs par sūdzību šeit tik plašu komentāru sniedz.
Respect!
Laikam nav nospļauties kā citiem.
polijā sudrabu niķelē, lai nesmērētu. Šitie laikam neniķelē. Priekš kam maksāt par sudrabu tik dārgi, ja var parastu bleķi nopirkt? Un vēl polšam pāri paliks
Mudīt, varbūt vajag vienkārši biežāk mazgāties? Es tikai Sudraba namā sev rotas pērku-tik daudz skaistu rotu vienuviet neesmu redzējusi pat ārzemēs. Un forši tas, ka aizeju uz veikalu, bet tur aiz sienas var dzirdēt, kā rotas top-āmurīši kludz un kaut kas zobārsta urbim līdzīgs zuzina. Vismaz nav ķīna, kā visur. Vienreiz akmentiņš izkrita, bet aiznesu atpakaļ, un ielika atpakaļ bez maksas. Un uzspodrināja kā jaunu. Un nekas nekad nav smērējis.
...es katru gadu pie vinjiem briivdabas muzeja tirguu kaut ko nopeerku. Nekas nav palicis melns
) Mēs arī tur pasūtījām žetonus. No visas klases vienam puisim smērēja pirkstu, kaut arī gredzeni bija vienādi. Viņam tajā firmā samainīja uz citu, bet vienalga smērēja. Laikam pašam kaut kas veselību nav kārtībā. Man babuškai visas sudraba ķēdes melnas paliek
Netisaam uzduuros sai suudzibai un aizstāveesu Sudraba Namu. Sogad pabeidzu 2.gimnaaziju- gredzenus vinji uztaisija iisaa laikaa un bija loti kvalitatiivi uztaisiiti
Tieši gribēju uz turieni doties, hmmmm, bet izlasīju šito, un tagad sāku bišķi saubīties. Bet viņiem tik daudz smuku mantiņu!!! Un man tik ļoti viens gredzens iepatikās.Ko lai tagad dara? Laikam riskēšu. Varbūt pēc tam pasūdzēšos:)))
nav tur ko risket. smuki, kvalitativi gredzeni viniem.
Biju aizgājusi uz turieni.Vienīgais, kas man nepatika tur, tā bija tā vecā māja, kur viņi strādā un varbūt arī tas, ka rotu ir tik daudz, ka drausmīgi grūti izvēlēties īsto:))) Nopirku gredzenu un kulonu. Citos veikalos tikai tāds gredzens maksā 25 latus, bet te ar visu kulonu tik sanāca. Valkāju jau piecas dienas-super. Galīgi šķērsām sūdzība!
Tie, kas saka vispar so sudzibu rakstit acimredzot internetu vispar neprot izmantot, lai noskaidrotu kapec sudrabs varetu smeret. Visiem jau viegli kko d****, pasi labak butu kaut ko dzive tadu meginajusi uztaisit, lai sudzetos par to cik sudigi un dargi...
Vienmer perku tikai un vienigi Sudraba nama, sudraba vai zelta viss ir perfekti un ja ir kada problema jaiet ir pie viniem nevis jatere laiks, lai seit kaut ko glevuligi rakstitu.
Neiesaku tur pasūtīt jebko, man pēc gredzena nēsāšanas 4 dienas. Palika sarkans ap pirkstu. Pietam gredzens 23 eiro.