РешеноSudraba nams - apkalpošana
Mērot gredzenus, nekādā gadījumā neklausieties "laipnās" pārdevējas "ieteikumos", bet paļaujieties paši uz savām izjūtām!
Жалоба успешно разрешена
Sudzibas.lv Admin
05.01.2016
Uzņēmuma "Sudraba Nams" pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (2)
Dana, nu gan jaunumus pavēstīji!
Braucu speciāli, jo iepatikās piedāvājums internetā. Drausmīga apkalpošana! Sabojāja garastāvokli uz visu dienu. Pārdevēja, diemžēl neatcetos vārdu, novērtēja galvas līdz kājām. Ļoti augstpratīga attieksme! Ja, kaut ko jautā un nezini- konsultantei smīniņš sejā. It kā formāli palīdz, bet sajūta tāda, ka klientiem šeit nav priecīgi. Būtu vērts ņemt vērā lietišķo saskarsmi un saskasmes normas vispār. Laikā, kad biju veikalā, dzirdēju, kā ši konsultente sarunājas ar citiem klientiem, atbildes asas, netaktiskas. Skumji, jo piedvājumu klāsts ļoti labs, bet neatgriezīšos tur principiāli.