Studio Rosse - krāpnieki

Iegādājos kuponu manikīra veikšanai skaistumkopšanas salonā "Studio Rosse", kura derīguma termiņš bija līdz 08.05.2012. Tātad līdz 08.05.2012. pakalpojumam, kurš ir jau apmaksāts, ir jābūt man pieejamam. Pazvanot uz minēto skaistumkopšanas salonu man tika atteikts. Iegādājos kuponus ne pirmo reizi. Normāls uzņēmums piedāvā citu pakalpojuma sniegšanas laiku. Ir bijuši pat gadījumi, ka kupona derīguma termiņš ir pat beidzies. Bet šādi, ka kupona derīguma laikā tiek atteikts. Novēlu skaistumkopšanas salona "Studio Rosse" sliņķiem, kas vēlas saņemt naudu par nepadarītu darbu ātru izputēšanu.

J

Комментарии (5)

Y YoYo 08.05.2012

Šīs kartes vai kuponi faktiski ir pakalpojumu priekšapmaksa un uzņēmēja PIENĀKUMS ir sniegt pakalpojumu vai atgriezt naudu. Tas ko Jums saka nekompetenti šī uzņēmuma darbinieki ir pupu mizas... pastāv likumdošana, kas to regulē, droši varat pakonsultēties PTAC un atrisināt šo situāciju, vēl jo vairāk likums ir jūsu pusē!

Sardele 09.05.2012

Ja zizzu.lv, tad pienācis pēdējais laiks būtu šos "biznesmeņus" stučīt PTAC. Pārāk daudz jau sūdzību par šo lapu ir.

L liene9082 16.08.2012

Labdien!
Biju arī iedādājusies kuponu uz manikīru un parafīna vanniņu no skaistumkopšanas salona "Studio Rosse" un paliku ļoti apmierināta ar veikto pakalpojumu un iešu atkārtoti taisīt manikīru, jo meitene bija ļoti laipna un prasmīga.
Par pilnu samaksu man citās vietās manikīru taisot vienmēr savainija pirkstus apgriežot ādiņu un noņmot kutikulu, bet pēdējā laikā sāku iegādāties kuponus uz dažādiem saloniem (Dekoltē salons, "Studio Rosse" utt.) un esmu ļoti apmierināta ar viņu attiekmi un darbu.
Var būt vajadzētu pieminēt arī prasmīgus un atsaucīgus pakalpojuma sniedzējus, lai citi zinātu kam uzticēties un kurp doties.
Es vienmēr pajautāju vizītkarti un meitenes vārdu, lai zinātu pie kā griezties, ja esmu apmierināta ar pakalpojumu un to varētu ieteikt arī citiem.
Paldies. Ar cieņu, Liene
P.S. Ļoti labi, ka mēs varam izteikt savu sašutumu par sliktu apkalpošanu, bet uzskatu, ka vajadzētu arī uzslavēt tos darbiniekus, kuri māk strādāt un vēlās sev apmierinātus klientus. Tādā veidā mēs iegūsim arī kvalitatīvus pakalpojumus. Neskopojieties un padalieties ar labām emocijām un apkalpojošā personāla vārdiem.

L ljolka25 09.09.2012

Taisiju Studio Rosse manikirs (04.09).Iešu tur vel reiz.Personals ļoti laipns.Tur strada profesionāli.
Liels Jums paldies!!!

J J.ZV74 09.09.2012

Esiet sveicināti kuponu fani! Viss jau ir ok šajā štellē gribu tikai vērst jūsu uzmanību tam faktam ka pērkot šos te kuponus jūs tāpat pērmasājat jo
1. Cenas par pakalpojumiem tiek izdomātas kādas ir nepieciešamas
2. Savu procentu aptuveni 20-50 % apm. saņem zizu, cherry, kuponi u.t.t.
3. No jūsu samaksas par katru kuponu vēl kaut kāds 5 čuks iekrīt viņu ķeša nemaksājot nodokļus.
Viss jau ir OK bizness paliek bizness tikai dažreiz gribas zināt par ko un cik ir vērts maksāt!
Nu piem. Fotogrāfs izdomā 50 ls par fotosesiju, nolaiž 50% (vilinoši), 25ls -piem.25% (kuponi.lv), 18, 75ls -5ls (kuponi bonuss keša) fotogrāfam 13.75 ls. Skaitļi ir aptuveni.
Nu lūk pēc šādas shēmas tad nu mūsu LV biznes censoņi sūri un grūti raujas.
Veiksmīgus jums pirkumus !!!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы