Studio Moderna - Nespēja normāli komunicēt ar klientu
Šodien zvanīju, lai noskaidrotu, kad tiks man piegādāts pasūtījums, bet tai vietā man liek nosaukt visu sarakstu. Lai gan es saku, ka varu nosaukt savu klienta numuru. Klientu apkalpošanas speciālisti Kristu tas neinteresēja. Tonis bija nicinoši agresīvs. Teicu, lai dod vadītāju. Sazvanīju 67807675. Taču tur vēl "labāka" klientu apkalpošana, laikam vienā kabinetā strādā. Nevis pasaka, kad tiks piegādāts pasūtījums, bet uzskaita vecos pasūtījumus un sāk mācīt kā jāiepērkas internetā. Un ka epasts ir sūtīts iepērkoties.
Visa komunikācija ir agresīva un nekādas klientu apkalpošanas standarta. Nometa klausuli. Ārprāts!
Комментарии (3)
Pieredze liecina, ka neviens, pilnīgi neviens klientu serviss nenomet klausuli, ja saruna ir par lietu un daudz maz adekvāta no klienta puses, tur ir diezgan pacietīgi un izturīgi cilvēki, apmācīti runāt ar pēdējo trako. Ja operators nomet klausuli, tad Jūs esat jau pārkāpusi visas pieklājīgās uzvedības robežas un uzvedusies kā īsta lauķe, izgāžot savu mazvērtību uz nabaga operatoru! Tas nozīmē ka Jums jau vajag psihologa palīdzību!
nu te redzu absoluutu absurdu...laukji straadaa tieshi tur...un preces ir drausmiigas kvalitaates.
Nu ņemot vērā to, ka man atbildes rakstītājs reģistrējies 1 stundu atpakaļ un nav citu darbību vai komentāru, tad tas ir tas pats sūdzības rakstītājs. Kas apliecina iepriekšējo minējumu par mazvērtību.