Studio Moderna - Negodīga attieksme
Caur telefona mārketingu tiku pierunāta iegādāties segu un spilvenus, plus vēl tā kā man ir dzimšanas diena, būšot dāvana... Dāvana, bija tas faktors, kurš mani pārliecināja veikt pirkumu. Dāvana bija... Bambusa dvielītis 30x50 cm... Labāk neapkaunojiet sevi un nesoliet dāvanas, ja vairāk par lupatiņu nedomājiet dāvināt.
P. S. Ja tāds dvielītis nāktu, kā negaidīts kompliments no firmas, tad tas būtu forši, bet tā kā man, tā tikai vilšanās.
Комментарии (2)
Par brīvu ir tikai siers peļu slazdā. Nebeidz pārsteigt dzirdot par brīvu ir gatavi stāvēt stundām pēc picas vai dēļ dāvanas ir gatavi veikt pirkumu. Kā tad tā nenoskaidrojāt, kas dāvanā?
Jautāju gan, bet man atbildēja, ka to nezinot (pārsteigums). Un es neveicu pirkumu dēļ dāvanas, bet dāvana bija atsvariņš svaru kausā par iegādi. Iepriekš dāvanās bija daudz vērtīgākas lietas.
P.S. Dāvanas solījums līdzās reklāmai ir iedarbīgs mārketinga paņēmiens, kas palīdz preču realizācijai, un mēs kā patērētāji, ja jūtamies gandarīti, tad atkārtojam pirkumus, bet ja nē, tad izvēlamies citu preču piedāvātāju vai pakalpojumu sniedzēju. Te nav runas par bezmaksas sieru peļu slazdā...