www.sudzibas.lv Studio Moderna Ļoti slikti komunicē ar klientiem pa telefonu

Studio Moderna - Ļoti slikti komunicē ar klientiem pa telefonu

Šausmīga komunicēšana ar klientiem caur telefonu. Pensionāra apmānīšana, apkrāpšana.
Preces dod izmēģināt vai skatīties uz viņām? Tādas lietas ir svarīgi teikt un atzīmēt līgumos!
Zvanīju mammas vietā, jo pensionāram vairs nervi netur.
Gribēju uzzināt kāpēc piešuva kaut kādu rēķinu un atsūtīja viņu atpakaļ (i robots)
prasīja pavadzīmi kaut gan visi dokumenti tikka nosūtīti viņiem. (no galvas tādas lietas neatceramies) vārdā nestādās! Pensionāram telefonu nometa. Informāciju no klienta nenoklausās un telefonu vnk nomet!

12.10.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Комментарии (2)

Vagons Komā 12.10.2020

Kas ir, seksu nedeva?

Arkukušjans 12.10.2020

Citējot: "prasīja pavadzīmi kaut gan visi dokumenti tikka nosūtīti viņiem. (no galvas tādas lietas neatceramies)"
A viņiem ķipa jāzin no galvas katrs kliedzošs histēriķis, kurš zvana kāda vārdā? Kad zvanāt, jānosauc klienta Nr vai nu kas viņiem tur ir, rēkina Nr., ar to jāsāk saruna.
Īpašās tiesības patērētājiem - atteikuma tiesības:

tiesības atteikties no pasūtījuma 14 dienu laikā
tiesības pārbaudīt preces īpašības tiktāl, ciktāl to būtu iespējams izdarīt parastā veikalā.

Ja nokavētas 14 dienas un prece ir lietota, tad naudu Jums neviens neatgriezīs, ir tikai garantijas remonts, ja tāds nepieciešams.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы