www.sudzibas.lv Studio Moderna Klientu apkalpošana

Studio Moderna - Klientu apkalpošana

Vēlos pievienot arī savu komentāru par Studio Moderna neprofesionalitāti, bezkaunību un absolūtu intereses trūkumu par klientiem un viņu pasūtījumiem. Es savu pasūtījumu gaidu jau 3 menešus!! Un tas pie viņu oficiālās norādes, ka piedāgājot 2 nedēļu laikā. Ko te vēl vairāk teikt.. Pa šo laiku esmu kādas 5 reizes zvanījusi. Nekad viņi nezina, kas noticis un kāpēc pasūtījums vēl joprojām nav līdz manīm nonācis, kā arī apsola, ka šonedēļ noteikti būšot. Citreiz viņi man iesaka zvanīt pašai uz pasta nodaļu, vai arī sola noskaidrot, kas noticis, un man atzvanīt, bet tas nekad nav izdarīts. Atliek tikai apbrīnīties, ka mūsdienās, kad citas kompānijas raujas pušu, lai dabūtu katru klientu, Studio Moderna viņu klienti ir pie vienas vietas.

A

Комментарии (27)

I Ilze 09.01.2009

Arī esmu šokā!
Visai ģimenei biju pasūtījusi Ziemassvētku dāvanas.
Pasūtīju 5.decembrī!!!
Varbūt es, dumjā, uz nākošo gadu pasūtīju?
Neskaitāmas reizes zvanīju, bet vienīgi atrunas.
Un arī solīja 2 nedēļās...
Un kā kronis visam, pa internetu atsūta apsveikumu Jaunajā gadā kā klientam...
Savādi gan!!!

M machaans 14.01.2009

Reglaments paredz 2-3 nedēļu laikā, bet tā kā izsūtīšana nav atkarīga tikai no Studio-Moderna, tad visas preces līdz klientam nonāk mēneša laikā.

Vajag sekot līdz precēm, vai tās ir noliktavā, vai nav jau izpirktas - nedomājat, ka Jūs esat vienīgie, kas savas preces grib dabūt laikā. Ir arī citi klienti un viss notiek rindas kārtībā.

Attiecīgi, tie, kas vēlējās - savus pasūtījumus, varēja pasūtīt laicīgi, jau novembrī, attiecīgi būtu saņēmuši laikā kā vairums klientu.

Ziemassvētku priekšvakars ir laiks, kad arī pasts nestrādā tā kā mēs vai Jūs vēlētos!

P.S.
Studio-Moderna nesolīja Jums, kad izsūtīs preces - vienkārši 2 nedēļu laikā, respektīvi no šodienas 2 nedēļu laikā arī variet gaidīt!

3 33198924 18.09.2017

Ja redzams, ka noliktavā nenozīmē neko - pēc 20 dienām piezvana, ka prece nebūs, lai gan prece ir veikalos - tikai dārgāka.

A atrisini 15.01.2009

Pasuti www.atrisini.lv un sanemsi jau taja pasa diena!
www.atrisini.lv

D D 23.03.2009

Arī es esmu vīlusies šajā kompānijā. Nosūtiju atpakaļ preci, nepietiek, ka viņiem 3 adreses, kuras savā starpā nekomunicē un tagad prece ir pazudusi, tad nosūtītās preces no pasta viņi saņem labi ja 2x mēnesī, vienreiz telefoniski saka, ka prece saņemta, pēc 2 nedēļām izrādās nav saņemta. Raksti uz epastiem, lūdz informāciju kā tālāk rīkoties, bet arī neviens neatbild.

A Anda 23.03.2009

He, šiem bija akcija ar segām, kad veicu pasūtījumu, bija bezgala laipni, piedāvāja iegādāties otru, uz ko, muļķe, parakstījos, jo iecerēju, kā dāvanu). nākamajā nedēļā pēc pasūtījuma veikšanas, piezvanīja čalis un laipni paziņoja, ka jau nākamnedēļ pastā būs prece. Pēc trim nedēļām šiem zvanu, prasu, kur ir?, šie vairs nav tik laipni un atbild, ka pasūtījums vēl nav izsūtīts. Paldies par ""sadarbību"' neko vairs no viņiem negribu.

L Lauris 28.04.2009

Pilnīgi piekrītu tam, ka klientu vēlmes un intereses VIŅUS neinteresē vispār.
Nevienam nav noslēpums, ka tagad ar naudiņu ir tā kā ir.Vienu dienu man piezvanīja kāds no viņu pārstāvjiem un laipni apsveica mani dzimšanas dienā 21.04.09.Viss jau ir skaisti un labi.Piedāvāja ka jubilāram par pus cenu precīti.Es piekritu, BET ar noteikumu neātrāk kā par 10.05.09.Viņi protams jā, ja, ja... Te pēc 3 darba dienām jau saņemu paziņojumu par preces saņemšanu pastā, par ko protams ir jāmaksā naudiņa kurās uz doto mirkli tā tik iztikai līdz algai, bet līdz algai vēl jāpadzīvojas.Parādos arī negribās līst.
PILNīGA KLIENTU VĒLMJU VĒRĀ NEŅEMŠANA UN VISPĀRĒJA NECIEŅA PRET TIEM!!!

K Kate 05.05.2009

Nu nezinu, man nebija problēmas ar viņiem, 2 reizes pasuutiju preci un abas reizes, 3 nedeļas laikā saņemu to!

D dace 18.06.2009

nezinu varbut jums nau paveicies, bet mums prece tika atsutita dazu dienu laika un pagaidam nau nekadu pretenziju...

S SolveigaPelnēna 26.11.2009

Nesaprotu, kāpēc man neatbild klientu serviss Studio Modrna. Nopirku gadu atpakaļ Swivel sweeperi un nodila jau zobratiņš. Zvanu pa norādīto telefonu - man atbild autoatbildētājs, ka man laupni palīdzēšot darbdienās no 9-17 un...atslēdzas. Vai tā nav ņirgāšanās par klientu? Ko darīt. Ka iziet uz šo noslēpumaino firmu! Var būt patērētāju tiesību birojā to zina?

A Annija 14.09.2010

Firma ir profesionāla. Tāpat tā nav ne vismazākajā mērā "noslēpumaina".
Googlē (ja ne citādi) uzraksti nosaukumu, atvērsi mājas lapu ar adresi, tālr. nr., utt.
Ja esi tik ļooooti neapmierināts, un vēlies "šiem acīs ieskatīties", varēsi pat aizbraukt uz ofisu, tiksi uzklausīts, visu uz vietas palīdzēs atrisināt.
Man gadījās prece, kas mani neapmierināja, aizsūtīju atpakaļ ( uz viņu rēķina) un naudu saņēmu 3 nedēļu laikā. Attiecībā uz sūtījumu nesaņemšanu - vajag pareizu LV uzrādīt, tagad, kad pasta nodaļas tiek likvidētas, kas tur mainīts utt. nevajadzētu visu novelt uz Studio Moderna. Ja nu galīgi nav viņu vaina, ka prece kaut kur citur aizceļo un maldās, kamēr nonāk pie adresāta.

K Kristīna 29.12.2010

Gribu pabrīdināt citus, ka firma Studio Moderna ir ļoti nekorekta, jo piezvanot man un reklamējot savu preci es atteicos to pasūtīt, bet pēc 2 nedēļām par lielu izbrīnu saņēmu no pasta paziņojumu, ka pienācis sūtījums, un ko domājat, tas no kā atteicos mani gaida pastā par 53, 46 Ls ar pēcmaksu. No sākuma nesapratu, kas tas vispār ir, bet tad atcerējos "laipno čali" ar izdevīgo piedāvājumu. Tā kā nekādus telefona Nr. neatradu aizsūtīju e-pastu, ka uz pastu neiešu un neko man nevajag. Domāju, ka firmai laikam iet švaki, ja strādā ar tādām metodēm. Neuzķeraties!

J Juris 29.12.2010

Redzu, ka daži komentāri ir visdrīzāk šī uzņēmuma darbinieku rakstīti! Tas tonis neliecina neko labu par šo tirgoni!
Noteikti pats šeit neiepirkšos, rindā negaidīšu un arī pazīstamiem ieteikšu šo firmu apiet ar līkumu!! :)

S Sandra 21.01.2011

Jā, varu piekrist, ka pozitīvos komentārus rakstījuši paši darbinieki, jo telefoniski atbildes skan diezgan strupas un nelaipnas.Telefonu operatori ir vairāki un katrs runā savu, arī es pasūtīju preci, kuru atsūtīja diezgan laicīgi, taču vakarā to izpakojot, konstatēju, ka nav pareizais lielums, otrā dienā -sūtiju atpakaļka ieteica operators, uzrakstīju, lai samaina uz pareizo lielumu, preci nosūtiju, uzzinot negatīvās atsauksmes, zvanīju, lai atteiktu preci vispar, atteikumu, viena no operatorēm pieņema, taču cita sūta preci, vel ar pēc apmaksu, ta nu esmu palikusi bez preces un bez naudas.Vispar jau neēsmu nekāda labdarības iestāde un šai firmai savu naudu negribu dāvināt!
Arī citiem neiesaku izmantot šis firmas pakalpojumus, ja negrib, lai tiktu sabojats prieks par pirkumu!

Z ZentaVīksna 14.02.2011

Vai tiešām un cik ilgi var krāpt pircējus? 2010.gada janvāra otrajā pusē savā e-pasta adresē saņēmu informāciju.ks tiek atvērts jauns interneta veikals un precei tiek piedāvāta atlaide 10%.Nopriecājos, un pasūtīju dormeo -comfort matraci sev vajadzīgo izmēru un piegādi pa pastu, jo dzīvoju 5 minūšu attālumā no pasta.Pēc dažam dienām piezvanīja firmas darbinieks, pavēstīja, ka matraci man piegādās kurjers bez maksas, bet tai vietā man jāiegādājas kluba karte par Ls16.Tik lielam spiedienam un darbinieka uzmācībai ar kādu tika veikta pierunāšana, piekritu.Pēc tam pārdomāju un to preci atteicu, jo Ls16 ir liela nauda, kuru tomēr nevēlējos firmai dāvināt. Pēc dažām dienām kurjers bija klāt ar manu matraci.Samierinājos un naudu samaksaju. Liels bija mans pārsteigums, ka pieg'dātais matracis neatbilda izmēram, kuru pasūtīju.Un nu jau divas nedēļas cīnos ar firmu un gaidu maiņas rezultātu, bet velti.Saņemu tikai atrunas, neviens neko nezina, jo katru reizi zvanot, neviens no operatoriem savu vārdu nenosauc un par doto atbildi nekādu atbildību nenes.VĒLOS no firmas īpašniekiem saņemt atbildi-kāpēc interneta informācija neatbilst tai, ko firma piedāvā mutiski(izmērs, piegāde pa pastu), notiek mutiska piespiedu *izvarošana*, termiņa neievērošana, saņemtās preces neatbilstība pasūtītajai.Rezultātā-pasūtot caur internetu gribēju ieekonomēt 10% no preces vērtības, bet zaudēju Ls16, vēl šodien neesmu saņēmusi savu pasūtījumu un bojāju nervus, zvanot.Mīļie cilvēki-par savu naudu meklēsim profesionālus un atbildīgus pakalpojumu sniedzējus.

E eduar 06.05.2011

FIRMAI BANKROTS, visu dara laj melot cilvekiem lai dabut naudu un izdzivot, nekada gadijuma neiet uz turieni stradat vinji tevi apiedis ka tu esi slikts pardevejs nevis slikti produkti.

B Bbbb 24.05.2011

Sveiki,
šodien man zvanīja par darba pārrunām.. tātad labāk neiet, jo bankrotē? un attieksme uz darbiniekiem ir pilniiga nuulle?

L lauma 18.06.2011

Kāds vispār sakars šeit ar bankrotu!
Strādāju jau gadu un esmu ļoti apmierināts!
tik draudzīgu kolektīvu un saprotošu vadību vēl neesmu redzējis nekur!
un tiem, kas vispār neko nezina par šo uzņēmumu, lūgums muti lieki nevirināt!visi ir gudri mācīt citus, it īpaši par lietām, kurās paši ir apaļas nulles!

T ToLauma 18.06.2011

Tu esi pediņš? Kāpēc tad raksti "esmu ļoti apmierināts"?

L lauma 26.06.2011

Un te jau varu spriest par Tavu attīstības līmeni!

Vispār šeit tiek apspriests uzņēmuma tēls nevis kāda dzimums!
Šādus gudrus tekstus vari drukāt kaut kur citur!

Tā ka veiksmi atrast Tev kādu tikpat prāta ziņā apdalītu sarunu biedru!
Lai izdodas!

T ToLauma 26.06.2011

Re kā paši darbinieki slavina savu bankrotējušo žurku midzeni!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы