www.sudzibas.lv Studio Moderna Agresīvā tirdzniecība

SIA Studio Moderna - Agresīvā tirdzniecība

Bija man tā nelaime nopirkt Top-shop veikalā dormeo spilvenu. Līdz ar to nokļuvu viņu datu bāzē. Te nu sākās uzmāciga preču piedāvāšana. Lai no viņiem tiktu vaļā piekritu lai atved savu tvaika slotu izmēģināšanai. Atveda, bet instrukciju latviešu valodā nebija ieliktā. Tā arī nostāvēja slota neizmēģināta. It kā jau varēju atteikties mēneša laikā, bet laiku nokavēju uz dažām dienām. Tai laikā lai apmierināt klientu un palīdzēt viņam, Sabiedrības darbinieki rupjā formā atteica, gan pieņemt preci, gan risināt priblēmu, bet NAUDIŅU GAN IR JĀMAKSĀ kredīt kompānijai Aizdevums.LV. Acim redzot Top-Shop darbiniekiem maksā atalgojumu no realizēta preču apjoma. Tāpēc viņu interesēs ir nogrūst preci pēc iespējas vairāk vienalga kādām metodēm. NEUZĶERETIS!

P

Комментарии (4)

A Arnis74 21.12.2013

Izskatās, ka esmu iekritis ar ko līdzīgu. matraci atgriezt nevares, izrādas virsmatracim ir 14 dienu atgriešana, bet matracim 30. tā vēl būtu pusbēda. Ja uzstājīgais operātors kurš man zvanīja trīs dienas, lai pierunāt to iegādātes katrā otrajā teikumā stāstīja, ka 30. dienu laikā varu atgrizt. Nerunājot jau par nelaipno attieksmi, kad zvanīju lai noskaidrotu atgriešanas metodi. plus vēl uz svētkiem esmu iekritis ar dienu zaudēšanu. ESMU VĪLIES ŠAJĀ ATIEKSMĒ PRET PATĒRĒTĀJU.diezvai nākamo reiz es ilgāk par 3 sekundēm ar top shop runāsu.

8 [email protected] 12.06.2015

SIA Studio Moderna strādā laikam tādi darbinieki, kurus vienkārši citi uzņēmumi darbā neņem dēl viņu nekompetences. Šādu apkalpošanu es redzu pirmo un ceru pēdējo reizi. Turpmāk viņu "abos piedāvājumus" vienkārši ignorēšu. Darbinieku nekompetence vienkārši ir neiedomājama. Viņi pircējā neieklausās vispār. Ka tik pārdot un pēc tam kaut vai plūdi. Man pat esot menedžere kuru varētu salīdzināt sētnieka līmenis. Šobrīd arī sētnieki mēdz būt ar izglītību...

I Iluta9865 15.07.2016

Pasūtīju es no top-shop pannas. Pagāja nedēļa - ne vēstules uz e-pastu, ne pannu. Pagāja vēl puse nedēļas - atnāk nesakarīgs e-pasts, kuru nācās pārlasīt 6 reizes, lau saprastu, ka no manis prasa manu konta numuru, lai atgrieztu naudu. Kāpēc man būtu jāsūta savs konta numurs? Visos interneta veikalos naudu mierīgi atgriež bez šādām mahinācijām. Atvainojiet, es labāk zaudēšu savus 25 eiro, nekā vēl kaut reizi saiešos ar top-shop.

Labdien.

Esmu nosūtījusi preci atpakaļ saņemšanas brīdī. Man tika piedāvāti palagi ar gumiju galos, bet saņēmu ar gumiju visapkārt, kas mani neapmierina. Sarunā tiku maldināta..
Pēcmaksas sūtījums atpakaļLV72LPNS0001000884317 21.11.2017 09:37:38 Saņēmu 21.11.2017 09:21:25
Rakstīju, ka vēlos saņemt naudu atpakaļ vai vienoties par citas preces piegādi.
Cerēju uz sapratni un tikpat ātru un aktīvu vienošanos kā preci piedāvājot.

Vēstulei atbildi vēl neesmu saņēmusi. Firmu sazvanīt nav iespējams. Reklāmas aģenti manu telefonu arī ir " nozaudējuši". Laikam arī šai firmai vajadzīgi mūsu ziedojumi.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы