Studija Stars - apkalpošana
Šis skaistumkopšanas salons aktīvi piedāvā savus pakalpojumus, piedaloties dažādos kolektīvās iepirkšanās portālos. Vēlos informēt sievietes, kas plāno iegādāties šī salona pakalpojumus, par sagaidāmo pakalpojumu kvalitāti. Neceriet, ka iegādājoties lēti kādu no šī salona piedāvātajiem pakalpojumiem, jūs saņemsiet efektīvus rezultātus, patīkamu atpūtu un relaksāciju. Šo salonu raksturo viens varentrāpīgs vārds- lētums. Pēc šī salona apmeklēšanas jutos nepatīkami un pazemoti un šī sajūta mani nepameta visu vakaru. Pirmkārt, iestāde ir atbaidoša, procedūru "telpas" ir atdalītas ar bīdāmajām sienām. Procedūras laikā ļoti labi var dzirdēt visas apkārt notiekošās sarunas, sājūta kā atrodoties publiskajā tualetē. Otrkārt, telpas ir nolietotas, dvieļi ar caurumiem (!), SPA kapsula ir salīmēta ar sudraba skoču (!!!) un pil, telpās nav spoguļu, tikai gaitenī. Treškārt, procedūras laikā netiek izsniegtas vienreiz lietojamās biksītes, tādēļ jums šajās telpās nākas atrasties pilnīgi kailai. Ceturtkārt, jūs netiksiet informēta par neko, ja vien pati to neprasīsiet. Un ja tomēr jūs esat iegādājusies kādu no kārdinošajiem kuponiem, iesaku paņemt līdzi skaidru naudu, jo ar karti tur norēķināties NAV iespējams.
Комментарии (6)
Lēti, kvalitatīvi, relaksējoši- izvēlies jebkurus divus!
Ja meklēji lētāko vietu, tad nebrīnies, ka cena atbilst kvalitātei. Redzēji kautkur lētāk un labāk- tad ej uz turieni! Kur problēma?
Savādi, es arī izmantoju Studijas Stars pakalpojumus un nekad neesmu tur saskārusies ar Jūsu nosauktajiem trūkumiem. Darbinieki ir ļoti laipni un taktiski. Izskatās, ka esat gribējusi ne tikai relaksēties, bet atbrīvoties no negatīvisma.
Apmeklēju sauso hidromasāžu-procedūra ļoti patīkama, arī procedūras veicēja ir patīkamākais darbinieks salonā (vienīgi pieklibo laicīga procedūras uzsākšana), bet pārējās dāmas-administratores un citu pakalpojumu sniedzējas bija ļoti neapmierinātas ar dzīvi un man kā klientam lika justies neērti. Ja uzņēmums izvēlas piedāvāt savus pakalpojumus kolektīvajā izpārdošanā, tad par klientu ir jārūpējas-jāpiedāvā tēja/kafija, jābūt pozitīvi noskaņotiem, nevis jāizturas, kā pret ubagiem, kas pakalpojumus var atļauties tikai pa lēto.
Pieviltaa,
zeel par juusu negatiivo pieredzi, bet man ir pilniigi preteejs prieksstats par so salonu.
Patiesiibaa, uz so suudziibu sodien uzduuros nejausi, mekleeju google.com salonu stars, lai atrastu taalruna numuru, pa kuru vareetu pierakstiities uz proceduuraam. Rudenii iepazinos ar so salonu tiesi "leeto kuponu" deel, izmantoju celuliita proceduuras, un salona meitenes ieteica pameeginaat sauso vakuummasaazu, kura man loti iepatikaas.
Saakoties pavasarim, gribas arii vairaak laika veltiit sev, taapeec iesu uz salonu stars "puceeties". Loti patiik salona meitenes, kuras pacietiigi izstaasta proceduuru norisi, efektu un iesaka tiesi man visvairaak nepieciesamo. Arii cenas tur lieliskas. Taa kaa es ieteicu savaam draudzeneem pameeginaat vakuummasaazu un pati iesu meeginaat naakamo proceduuru, ko man ieteica sii salona speciaaliste.
Kišiņa labi uzrakstīja - ubagi iet pa lēto, bet servisu grib pa pilnu klapi. Maksā par procedūru pilnu cenu, dabūsi tēju, kafiju un buču uz vienas vietas.
Vispār jau tieši gudri un turīgi cilvēki iegādājas kuponus kolektīvajos iepirkšanās portālos, jo zina, ka par pakalpojumu nepārmaksā, jo cenas Latvijā gan pakalpojumiem, gan precēm ir pat ar 500% uzcenojumiem. Pati to zinu, jo pazistu vairākus uzņēmumu īpašniekus, kas mani par to ir informējuši.Tāpēc arī daudzas preces tiek iegādātas interentā nevis veikalos, kur ir uzcenojums, gudri cilvēki tās pērk internetā, tādā veidā taupot laiku un naudu un saņemot tādu pašu preci kā veikalā. Līdz ar to komentētāji proex un driver nav it nemaz zinoši šajās lietās. Turklāt, tas, ka kāds iegādājas kuponus no kāda pakalpojuma sniedzēja, nedod tiesības tam pazemot un izturēties savādāk pret klientu. Ja uzņēmums piedalās šādā akcijā un piedāvā kuponus, tad rēķinās, ka kuponi tiks iegādāti un serviss ir jānodrošina izcils, lai klients nāktu atkal un jau par pilno cenu iegādātos paklpojumu. Kuponu jēga ir "pievilināt" klientus un nodrošināt ļoti labu servisu, lai klients pēc tam iegādātos pakalpojumu jau par pilno cenu. Ļoti žēl, ka Latvijā ir cilvēki un uzņēmumi, kas neprot vadīt biznesu un to nesaprot!