www.sudzibas.lv Straujupīte Slikts serviss klātienē, ignorē epastus

Straujupīte - Slikts serviss klātienē, ignorē epastus

Uz sūdzībām un e-pastiem neatbild - ignorē.

Šodien braucu no Jūrmalas uz Tukumu, tēvam bija “jāpielaiž” auto, tad nu pa ceļam plānoju iebraukt jūsu uzpildes stacijā aiz Smārdes iegādāties “kokodilus”. Konstatēju, ka pagrieziens pa kreisi nav iespējams, apspēlēju domu braukt tālāk kuršos pie Tukumā apļa, bet nē.. Toktoks strādā un atbalstīšu straujupītes konceptu - apgriezos pirmajā iespējā un iebraucu iegādādies “krokodilus” un bulciņas ap 18: 00, tālāk devos uz Tukumu piešķilt tēva auto.

Tad piedzīvojums sākās…

1. Ar jaunajiem “krokodiliem” dodos pie tēva, izvelku greznos vadus, liekam klāt, bet nē - “mīnusa” vada gals nosūzt (bilde pielikumā) . Auto nepiešķiļam…neko.

2. Atceļā uz jūrmalu dodos uz to pašu degvielas uzpildes staciju ap 19: 30, lai izstāstītu sāpi. Ierodos - smaidīga darbiniece man prasa vai mani ir čeks? Čeka nav, bet maksāju ar matercard un visu varu pierādīt + cik zinu šiem kases aparātiem ir visi pirkumi sistēmā, lai apskatītu iepriekšējos darījumus.

3. Pārdevēja atbild, ka man jābrauc darba laikā. Jautāju vai tad tagad nav darba laiks, uz ko saņēmu atbildi, ka darba laiks ir kad uzpildes stacijas vadība ir darbā līdz 17: 00. Šajā momentā bija nepieciešami “krokodili”, nevis gaidīt nākamo darba dienu. Jautāju vai iespējams apmainīt pret jauniem - saņēmu atbildi, ka tas nav iespējams, jo tad darbiniecei pašai būs par viņiem jāmaksā. Jautāju vai sistēmā nevar atrast manu pirkumu, kas bijis pirms 1,5h - tas esot iespējams tikai vadībai un lai es atbraucu darba laikā.

4. Nesaņēmu ne atbilstošu produktu, ne attiecīgu servisu par nekvalitatīviem produktem + speciāli braukt vēlreiz “darba laikā”

Комментарии (3)

D desumaize 07.03.2025

saglabajam čeku

Labdien!

Ja Straujupīte atteicās apmainīt bojātu preci un ignorē e-pastus, tas ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums. Jums ir tiesības atgriezt nekvalitatīvu preci un pieprasīt tās apmaiņu vai atmaksu, pat ja čeks nav saglabāts, jo maksājums veikts ar karti un darījums ir izsekojams.

Jūs varat rakstiski pieprasīt skaidrojumu un preces apmaiņu no uzņēmuma, un, ja viņi turpina ignorēt sūdzību, iesniegt sūdzību PTAC. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!

Silbalodis 08.03.2025

Ar tik skaistu nosaukumu nevar būt slikts serviss!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы