Stradiņu slimnīca/poliklīnika - Slikts serviss
Stradiņiem ir slikta pacientu informēšana, zvana cilvēkam pa telefonu, cilvēks neceļ jo nedzird kad zvana un vispār uz nepazīstamiem numuriem neceļ, atzvanīt arī uz nepazīstamiem numuriem neatzvana, gala rezultātā cilvēks paliek bez informācijas kad plāni mainījUšies, var tak atsūtīt īsziņu cilvēkam un/whatsapp ziņu kad viss tiek pārcelts, jo ziņas cilvēks 100% izlasītu un tādējādi būtu informēts par izmaiņām.
Комментарии (4)
@#$## domāšana. Tātad- pacientu informēšanu (apzvanīšanu) veic reģistratūras darbinieki papildus tekošajam darbam ( pacientu apkalpošana rindas kārtībā, kašķīgie pacienti, atbildēšana uz tel. zvaniem, pieraksts, kartiņu meklēšana utt.) Šajā visā ir jāatrod laiks apzvanīt pacientus. Kāds nepaceļ klausuli, kādam izslēgts telefons. Pēc tam daži pamostās un atzvana, tad atkal jātērē laiks, kamēr saprot, kas šis ir par pacientu un ko viņam vajag. Liela daļa pacientu nespēj konkrēti formulēt domu, sākas liekas sarunas- a kāpēc tā, a kāpēc šitā. Sūtot atgādinājuma sms- cilvēks izlasa, neatbild. Ko darīt reģistratūrai? Cilvēks ir informēts par vizīti, bet nepakustinās 5 pirkstus, lai atbildētu- būs vai nebūs uz apmeklējumu. Vārdu sakot- cienīsim mediķus!
Nu tad tā ir maksa par principiem. Ja neceļ nepazīstamiem, tad neceļ. Pats sev sarežģī dzīvi. Vienīgā pretnzija var būt pašam pret savi.
Pff, zvaniem vinjsh neatbild sveshiem. Smiekli naak ! Tad meklee citur kur aaarstee un whatsapp raksta, pajoliit...
Parasti atsūta īsziņu. Vai īsziņas nelasi?