Stikla Risinājumi - Krāpšana
Pievienot sūdzību
www.sudzibas.lv Stikla Risinājumi IK Glass Solutions Krāpšana
Stikla Risinājumi IK Glass Solutions - Krāpšana
Pasūtīju spoguli caur facebook sludinājuma no Jubeles 22.03 un veicu pilnu samaksu 220 Eur vērtībā. Pēc rēķina apmaksas nesaņēmu nekādu ziņu un 30 martā pati rakstīju apvaicājoties vai saņemta ir samaksa un, kad varētu būt gatavs spogulis.
Saņēmu atbildi, ka nauda ir saņemta viņu pusē un spogulis būs gatavs 13.04 (jeb 15 darba dienas). Tieši šāds termiņš man bija izdevīgs un biju jau sapriecājusies, ka saņemšu spoguli apmēram pēc 2 nedēļām, bet tad sākās tīrākais murgs.
Pienāca 13.04 datums un klusums, rakstu šai sievietei atkal iekš messenger jautājot, kad būs piegāde un ka neesmu saņēmusi nekādu ziņu, kaut vai bija teikts ka būs gatavs 13.04.
Saņēmu atbildi nākamajā dienā, kad izveidotais spoguļa logo ploters pienāks viņiem tomēr tikai pirmdien un spoguli visticamāk nosūtīs otrdien un, ka pirmdien dos man ziņu.
Pie sevis nodomāju nu nekas traks, visiem var gadīties aizkavēties.
Pienākusi pirmdiena, kad jāsaņem no viņiem ziņa, bet atkal jau klusums, ņemu telefonu un atkal rakstu šai sievietei Laurai un apvaicājos cikos rītdien, tad plānojas piegāde spogulim.
Saņēmu atbildi, kad ar mani sazināsies iepriekš DPD kurjera kompānija un ka spogulis atkal nav gatavs, bet tiek veikti vēl darbi un kad pilnībā spogulis būs gatavs, tad nosūtīs foto.
Dīvaini, pārceļam jau veselas divas reizes, visu laiku kaut kādas problēmas rodas?
Mazliet būdama nesaprašanā saku ka Jūs teicāt ka spogulis būs otrdien, bet beigās nemaz nav vēl gatavs atkal.
Un saņēmu atbildi no Lauras, ka ar mani sazināsies caur ēpastu tūlīt.
Uz ēpastu atnāk vēstule, jūsu pasūtījums būs gatavs šonedēļ un ka precizēs vēl uz kuru dienu. Ka iemesls tam ir sakarā ar logo izgatavošanu, ploterdarbnīcas plēvi gaidot, lai varētu nomatēt spoguli un ka par nelielu aizkavēšanos tiks piemērota atlaide 10 eur spogulim ko atgriezīs uz maniem rekvizītiem. Pagaidiet, neliela aizkavēšanās? Pasūtijums tika veikts 24 martā, bet ir jau 18 aprīlis, man šķiet ka tā nav neliela aizkavēšanās...
Protams, ka tajā nedēļā netika dodat ziņa un sapratu, ka atkal tie ir tikai meli. Tāpēc piektdienas vakarā rakstīju uz epastu ziņu, ka tas nav pieņemami un vēlos atcelt pasūtījumu un saņemt atpakaļ savu naudu.
Pienāk svētdiena 21.04 un man uz messenger atnāk ziņa no Lauras, ka viņa esot informēta ka vēlos atcelt pasūtījumu.
Protams uzrakstu viņai, ka vēlos atcelt ir pagājušas vairāk kā 15 darbadiena un nav saņemts spogulis un tukši solījumi kā arī piebildu ka vēlos, lai atgriež naudu.
Klusums no šīs lieliskās firmas veselas trīs dienas, ignors pilnīgs.
Saņemu vēstuli ēpastā ka žēl viņiem atkal un maksājums tiks atgriezts 4 darba dienu laikā, nodomāju super gaidam. Dienas iet un tā arī aiziet, naudas nav un klusums.
24.04 datumā rakstu vēlreiz Laurai un jautāju, kad tiks atgriezta nauda? Klusums..
25.04 rakstu vēlreiz Laurai, kad došos uz policiju rakstīt iesniegumu un ka tā ir ņirgāšanās par klientu un krāpniecība un tajā pašā dienā saņēmu no Lauras atbildi ar tekstu: Labdien! Vai nesaņēmāt no uzņēmuma vēstuli epasta?
Jā saņēmu, ziņu ka atgriezīs avansa summu. Mazliet sākumā nesapratu, domāju ka pusi nevis visu, bet grāmatvedībā Laura saka ka tā sauc naudas atgriešanu līdz prece nav nodota klientam un ka atpakaļ būs pilna summa.
Kā arī uzdod jautājumu ko viņai darīt ar maketu? Protams atbildēju ka nav vispār nejausmas ko darīt ar maketu un ka esmu gaidījusi pietiekami ilgi un solījumi nav izpildīti un ka tā ir ņirgāšanās.
Tad man pretī atbildēja, ka esmu no pasūtijuma atteikusies 15 darba dienās.
Kaut vai saskaitot darba dienas ir pagājis ilgāks laiks, jo gaidīju viņu solījumus, kuri netika izpildīti.
Pateicu, ka viņi redz maksājumu un lai izskaita cik dienas ir pagājušas.
Uzreiz atpakaļ teksts ka ļoti žēl ka tā un ka nesagaidīju spoguli un atteicos, un ka viņa ir tikai reklamētāja un nav izgatavotāja. Es vienkārši paliku ar muti vaļā, kas tur notiek tajā uzņēmumā?
02.05 datums, naudas nav manā kontā, no viņiem klusums, uz zvaniem neatbild zvanot uz norādīto telefona numuru mājaslapā..
Rakstu ēpastā, kur ir mana nauda un saņemu atbildi:
Ka darbnīca pastāv jau no 2011. gada, kas mani nemaz neinteresē...
Un ka sakarā ar brīvdienām no 27.02 viņi esot slēgti.
Un ka tuvākajā laikā nauda tiks atgriezta, kaut gan varēja arī prasīt viņi papildus laiku izgatavošanai un atdot spoguli, nevis atcelt pasūtījumu un atgriezt naudu.
Es nesaprotu vienu tikai, kāds man sakars ar 27.02 ka viņi ir slēgti, ka pasūtījumus pieņēma un martā varēja veikt pasūtījumu? Kur ir vispār sakars tajā ar manu pasūtījumu?
Otrkārt viņi saka varēja pieprasīt ilgāku laiku izgatavošanai, man liekas Jūs pietiekami ilgi jau papildus pieprasījāt laiku un itkā viņu izgatavojāt ar solījumiem, ka būs būs un katru reizi citas problēmas..
Treškārt naudas atgriešana tika solīta 4 diena laikā, tūlīt būs 2 nedēļas un naudas nav kontā. Es atvainojos, bet cik var melot?
Šobrīd ir 03.05 un nauda nav vēljoprojām manā kontā. Uz zvaniem neatbild pilnībā.
Žēl ka neiegāju iepriekš palasīt sūdzības, jo izskatās ka daudziem ir viens un tas pats, un ka problēmas ir tieši visu laiku vienādas, gan ar materiālu, gan ar DPD kurjeru u.t.t, tīrākās pasakas.
Ir saglabāti visi screenshoti.
Vēlos savu naudu nekavējoties atpakaļ šajā nedēļā!
Citādi man patiešām nekas cits neatliks kā griezties policijā.
Комментарии (10)
Vēljoprojām nekas nav atrisināts...
Labdien!
Kā redzat visas situācijas ir atrisinātas. Tai skaita šo situāciju atrisināsim!
Mēs nevaram visiem klientiem atcelt pasūtījumus deļ dažām kavētām dienam!
Pielikumā foto par pieminēto DPD.. klienti var izvelēties uzņēmumu, diemžēl uzņēmums nevar izvelēties klientus...
Kāds sakars ir Jūsu ievietotajiem foto ar manu pasūtijumu?
Ja es decembrī pat ar Jums nebiju sazinājusies, es vispār pasūtijumu izveidoju tikai 22 martā...
Šī ievietotā informācija ir pavisam aplama ko šobrīd esat ievietojuši. :D
Jūs pat pasūtijumus jauciet, un vai vispār izlasījāt sūdzību, kas ir ievietota? Kāds tur vispār sakars ar DPD un cita cilvēka sūtijumu un viņa spoguli. Man vienkārši nav vārdu.
Es priekš Jums ievietošu visus foto ar saraksti, lai atmiņā atnāk nesenā sarakste un Jūsu solījumi par naudas atgriešanu un sūtijuma atcelšanu.
Un par to ka dažas dienas kavējas, tas ir absurds. Tās nav dažas dienas ko es jau gaidīju un tika visu laiku solīts.
Lūdzu neievietojat nepatiesu informāciju un attēlus, kas nav saistīti ar manu sūtijumu un tas nav mans spogulis nemaz... Kauns,kauns un vēlreiz kauns.
Lūdzu. :)
TĀ bija atbilde uz Jūsu tekstu PAR pasakām par DPD, kur klients nepamatotu sūdzību ievietoja.
Akdievs. Mani patiešām neinteresē cita cilvēka pasūtijumu un vai ir patiesa informācija vai nepatiesa. Tās sūdzības šeit ir pārāk daudz par Jūsu uzņēmumu un tā sakritība ir visiem vienāda. Varat nestāstīt ka lielākā daļa sūdzības ir nepatiesas, jo es šobrīd šo visu izjūtu pati un problēmas ir vienas un tās pašas kā citiem klientiem. Solījumi, neizdarīts pasūtijums, atrunas u.t.t
Kad būs atgriezta nauda ko uzņēmums solīja izdarīt jau sen? Kad tas tiks izdarīts? Lūdzu nevajaga izvairīties no tēmas un izpildiet solījumu atgriezt naudu, kuru apstiprinājāt ka izdarīsiet.
Turpinat melot!
Liekot cita klienta pasutijumu
Nauda nav vēljoprojām saņemta.
9 maijā bija skaista saruna ar Lauru, kur nonācām pie tā ka viņa noskaidroja, ka nauda tiks atmaksāta līdz 15 datumam.
Pienāk 16 maijs un naudas nav, un jau atkal solījums nav izpildīts uz ko saņemu atbildi ka gaida uzņemuma apgrozījumu... Pievienoju screenshotu...
Tas jau paliek patiešām dīvaini, uzņēmums saņem manus 220 eur un nav viņiem naudas ko atgriezt...
Jau 25 maijs un nauda nav atgriezta, neatbild uz jautājumu kāpēc nav nauda atgriezta solītajos datumos jeb 15 maijā. Un pēc teksta kuru katru brīdi būs nauda jau pagājis 10 dienas un nekā nav.
Šis jau ir kāds 5x solījums, kas nav izpildīts.. Šajā nedēļā ja nesaņemšu atbildi, naudu tad dodos uz policiju un rakstu iesniegumu, mans mērs ir pilns.
Mums ir tiesi tada pati situacija bet nauda ir 790€ kas tika iemaksata!Un tik sola-ta izskatas ka caur policiju sis viss bus jakarto.