Stikla Risinājumi IK Glass Solutions - Krāpšana

Stikla Risinājumi Ik Glass Solutions - krāpšana
mājā bija nepieciešamas pasūtit divas jaunus dušu stiklus.
Atradu šo uzņēmumu facebook sludinajumos. Sazinājāmies gan pa e-pastu gan telefoniski.
11.01.23. Pie mums ieradās armands jubele, kas nomērija stiklus un teica, ka 6nedelu laikā pasūtijums būs gatavs. Tajā pašā vakarā saņēmu rēķinu-kopējās izmaksas bija 1630 eiro avansa maksājums bija 790 eiro, ko arī apmaksāju.
Pienāk 9.03.23. Ir pagājusas vairak, kā 6 nedēļas ziņu no viņiem nav-rakstu, kad varu gaidīt savas dušas. Uz ko man atbild laura jubele - stikla detaļas ir Rindā uz rūdīšanu, plānojam ka tās atnāk uz 20. Datumu un tad var saplānot uzstādīšanu!
Minu, ka termiņš bija 6 nedēļas uz ko man atbild-diemžēl neparedzējām, par rūdīšanas ceha grafika izmaiņām, tas nav no mums atkarīgs, bet no vienīgā rūdīšanas ceha Rīgā / piņķos.
Atvainojamies par sagādātam neērtībām.
A būs ātrāk kas zināms uzreiz jums paziņosim.
03.04.23. Ziņu no viņiem nav-atkal rakstu, ka 20 datums sen aiz muguras, kur manas dušu Stikli!
Atbilde-atvainojamies, ka nedevām ziņu.
Ļoti saspringts grafiks un dēļ tā neuzspējam vairākas dušas komplektus nodot.
Par kavēšanos piemērosim papildus atlaidi un līdz rītdienai dosim konkrētu datumu, kad varam nodot objektu.
Nākamajā dienā klusums.
06.04.23. Rakstu - solijāt, ka nākamajā diena dosiet ziņu par konkrētu datumu. Neēsmu sagaidijusi ziņu!
Atbilde-sakara ar kavēšanos, piedāvājam pasūtījumam papildus 85,00 eur atlaidi.
Lūdzam termiņu pagarinājumu un montāžas darbus veikt 21.04 no pl.12-17
paldies, gaidīsim apstiprinājumu!
Un tad sāku saprast, ka ar šo uzņēmumu nav īsti kaut kas kartībā.
Sāku meklēt info - un skatos pilnas sudzibas.lv ar so uzņemumu negodigo darbību, viens scenārijs visiem. Sapratu, ka pirmo reizi esmu iekritusi arī uz krāpniekiem.
21.04.23. Nāk jau plkst. 15: 00 zvanu laurai jubelei un vaicaju, kur ir meisteri? Atbilde-tulīt noskaidrosot. Pēc kāda laika atzvana-meisteri ir aizkavejušies objektā šodien nebūs. Nu jau esmu aizkaitināta (speciali plānoju laiku un gaidiju meisterus) un skarbā tonī saku, lai dot man kādu augstāk stāvosu ar, ko runāt (domāju, ka tā ir sekretāre-nezināju, ka "uzņēmums" pieder sievai ar vīru) klausulē klusums-parzvanīsot.
Saņemu pēc laika e-pastu, ar iesniegumu, ka komplektēšanu un darbus veiks līdz 26.04.23. Ja nē tad naudu līdz 28.04.23. Atgriezis konta.
Uz ko es atbildu-es nepiekritu tik mazai atlaidei jo termins ir parsniegts
11. Janvari Stikli tika nomeriti - 6 nedelu vieta lidz 26.04 bus jau 15 nedelas. Tas jums liekas normals izpildes termins? 85€ ir smiekliga atlaide uz tik ilgu izpildes laiku. Jus solat visu laiku!
Kada komplektesana ja meisteriem vajadzeja but sodien! Tad Stikli nemaz nav jus tik esat novilkusi laiku. Mes esam loti neapmierinati ar jusu uznemumu.
Uz šo sāk ataisnoties - ka pēdējais gads ir tik ļoti grūts, ka viņi nav stiklu servis, kam viss esot uz vietas u. T. T. Ka maksimums 10% var iedot atlaidi - viņiem ir viss labāka Cena.
Rakstu-ka neticu, ka mani stiklu būs līdz šim datumam. Ka uzņemumam loti jāpiestrāda pie komunikacijas un izpildes termiņiem (noradu ka nevaig ņemt pasūtijumus tik daudz ja nevar iekļauties terminā) , jo visu šo laiku uzņēmums ne reizi nerakstija man pirmais. Aaa tikai tad kad avansa rēkinu sūtija tad gan!
Pienak 25.04.23. - zvanu jo rit ir pēdēja izpildes diena. Telefonu vairs neceļ! Rakstu ziņu e-pastā
mans mērs ir pilns! Socialie tīkli un sudzibas.lv uzinās par jūsu uzņēmumu, skatos ka nebūšu vienīga, kas rakstīs pa jums'' labus vārdus"
atbilde-jā, sūdzības ir par termiņiem, bet visi pasūtījumi ir izpildīti!
Skatities ka jums ērtāk vai sagādāt dušu komplektus kuru katru dienu vai kā iesnieguma minets saņemt atpakaļ avansa naudu.
(nopietni! Brīžiem liekas ka ši sieviete pat nesaprot, ko viņa vispār raksta) !
Atbildu-ka šis pasakas var stastīt, kadam citam, kas vēl viņiem tic, ja Stikli nav lidz 26.04.23. Lai tiktu atgriesta atpakaļ nauda, kā iesnieguma minēts līdz 28.04.23
uz ko saņemu atbildi-mēs sākām kā dinero glass no 2011 gada un līdz 2023 gadam atradāmies bruninieku ielā 35, tas jau par ko liecina!
Klientiem protams nesaprast ka ir šis gads sarežgīts un klienti pie tā nav vainīgi!
Bet ar tādu pieredzi visus pasūtījumus atrisinām!
Paldies!
Uz ko es atbildēju ja jums ir tik liela "pieredze" tad atrisināsiet līdz 26.04.23
protams 26.04.23. Stikli nav
28.04.23. - nauda arī nav atgriesta.
Zvanu, rakstu sms, e-pastu neatbild!
08.05.23. Lieku par sevi acerēties. Zvanu neceļ. Rakstu e-pastu - jūs taisaties vienkarsi ignorēt zvanus, sms, e-pastus? Ja jūs domājat, kad mēs aizmirsisim par mūsu samaksato naudu, jūs maldaties!
Atbilde-noteikti nē!
Mums ir jālaiž apritē furnitūra un Stikli un tuvākajā laika avansa maksājums tiks atgriezts.
Rakstu pretī-man neintrese, kas jums jadara! Nokartojiet saistibas ar vecajiem klientiem, kam darbu neizdarijat, pirms nemat jaunus pasutijumus. Iesnieguma bija minet 28.04.24 lidz tam naudai bija jabut atgriestai. Sodien ir 8.05.23 datums ja nezinajat!
Atbildes-nav.

Ir saglabāti visi screenshoti, avansa rēķins, kas tika parskaitits.
Ja šonedēļ nauda nebūs atgriesta, griezīsos policija ar iesniegumu!

Iesaku visiem kas saskārušies ar šo uzņēmumu stikla risinājumi ik glass solutions-dalīties ne tikai sudzibas.lv, bet ari citos socialajos tīklos, lai tauta zina savus "varoņus" var būt publiski, lai radi un draugi redz - var būt tad paliks kauns, kā apkrapt cilvēkus!

K

Комментарии (5)

RAMONA👀 09.05.2023

Kkā nemāk savu biznesu viņi vadīt. Daudz sūdzības par viņiem lasītas. Ja pareizi atceros, beigās viss ok, bet termiņu kavēšana viņiem ierasta lieta.
Ne visiem lemts un ir talants vadīt biznesu.

Labdien!

Atšķirībā no lieliem uzņēmumiem, kas uztaisa maksātnespēju un atstāj klientus ar garu degunu, tad mēs vismaz cenšamies risināt problēmu ar klientu.

K Klients 09.05.2023

Kura bridi jus risinat problemu?
Neredzu naudu sava konta!
Jus vispar saprotat ko jus pati rakstat,butu kaunejusies.

A ArtursKlients123 14.11.2023

Labdien!

Kādu laiku atpakaļ pie Jums tika pasūtīts stikla dušas stūris, ja nemaldos šī pavasara/vasaras sākumā zvanījāt, teicāt, ka ir gatavs, bet man remonts bija ievilcies, tēpēc prasīju vai var pie jums pastāvēt- teicāt, ka jā. Tagad ir pienācis brīdis, kad tos stiklus vajadzētu, bet nevaru ar Jums sakontaktēties. Kā ar Jums sazināties, lai varētu izņemt pasūtījumu? Pladies

K Klients 19.11.2023

Izskatas ka kartejais kas bus iekritusi uz siem Krapniekiem,
Mums bus apritejis gads un naudu neesam dabujusi atpakal.
telefonu necel,e-pastu neatbil..
Vini jutas tik varani kad pat neatbil PTA centram uz zinam gan ari PTA komisijai.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы