Stenaline - Slikts serviss
Esmu diez gan sarūgtināta par šīs firmas operatora apkalpošanu/sarunas veikšanu. Pirmo reizi pirku biļeti lai ceļotu no Zviedrijas uz Latviju. Pāris dienas pirms prāmja atiešanas biju spiesta mainīt biļetes datumu. E-pastā atradu info rezervācijas biļetē, kur varēja nomainīt datumu. Kļūdas dēļ nospiedu pogu "atcelt" brīdī kad mainīju rezervāciju, sanāca rezultātā ka atcēlu visu rezervāciju.
Sazinājos telefoniski ar firmas operatoru, kur saņēmu konkrētu atbildi, ka naudu atpakaļ nesaņemšu jo ekonomiskā klasē biļete, un atjaunot rezervāciju arī nevaru! Ļoti nelaipns operators trāpījās, pat nevēlējās uzklausīt problēmas būtību un mēģināt man palīdzēt!
Комментарии (1)
Un tāpēc mēģināt sūdzoties šeit novelt savu vainu uz citiem.