Statoil - izturēšanās
Velejos pasūdzēties par pārdevēju vārdā Uldis kuŗš pilnībā neciena klientus, nesaprotu kā viņš vēl tur strādā, staigā netīrs, nekārtīgs, nelabi ož, viņš rada sliktu iespaidu par Statoilu, uz jautājumiem ko uzdodu viņš atbild NEZINU, un saka lai jautāju vadītājai, esmu tikkai pārdevējs, man tas nav jāzin. Vai tā ir Attieksme??? Vienības Gatves 105 vadītājam vajadzētu nekavējoties atbrīvot šo pārdevēju, kuram nav ne mazākās nojausmas kā apkalpot klientu, ar pārējiem viss ir kārtībā, var redzēt ka strādā profesionāli!!! PALDIES!!!
Комментарии (8)
Jāāā, esmu to ULDI LAZDIŅU redzējis un izjutis kā viņš apkalpo klientus, nekārtīgs, pilnīga vienaldzība, ar netīrām rokām, smird pēc sviedriem...pretīgi... :(
Vienības Gatvē strādājošais Uldis.L rupji izturās pret klientiem, kad pienācu pie kases viņš lasīja avīzi, paskatījās uz mani pasmaidīja, izlasīja iesākto un tikkai tad nāca mani apkalpot, nepatīkama smaka arī bija jūtama, ļoti vienaldzīgs pārdevējs, nesaprotu kā viņš vēl tur strādā, mīļie statoil vadītāji būtu īstais laiks pārdomāt šī cilvēka nākotni statoilā...
Izskatās, ka te dažam labam Uldis uz tulznas uzkāpis :)
nu tad jums visiem vajg sanemties un zvaniit uz statoil galveno ofisu un teikt.
Ož pēc provokācijas, pilnīgi tāda sajūta!
Varat neriet, nepazīstu ne Uldi, ne arī kādu aizstāvu, taču veids kā uzrakstīta sūdzība un arī tas, ka viens un tas pats cilvēks ar dažādiem nikiem var pats arī atbildēt jau vien liecina par to, ka kaut kas ir jāmaina šajā portālā.
Uldis ir normāls vecis, kāds kautko vēl muldēs dabūs pa pieri...
Jāāāa, kāds/a iekārojis Ulda amatiņu un sākas konkurenta izēšana no vietas...Domāju, ka vadība pati visu var piefiksēt un izdarīt attiecīgus secinājumus, tad jau arī redzēs, kurš/a smird un nemazgā paduses..:)))
Zvani uz 80009005 statoil bezmaksas nr. un izsaki savu pretenziju! obligaati vadība būs informēta.